به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۴۶۸۳۳۳

مدل‌های جدید نوکیا تحت HMD عرضه می‌شوند

مدل‌های جدید نوکیا تحت HMD عرضه می‌شوند
گروه فناوری: ظاهراً مدل جدید دو گوشی و تبلت مقاوم نوکیا قرار است به‌زودی تحت برند HMD به بازار‌ عرضه شوند.
HMD قصد دارد مدل جدید گوشی نوکیا XR21 و تبلت نوکیا T21 را در اروپا با نام تجاری خود معرفی کند. این دستگاه‌ها که در گذشته با برند نوکیا عرضه می‌شدند، اکنون در دیتابیس‌های شمال اروپا تحت برند HMD با مشخصات و رنگ‌های مختلف رؤیت شده‌اند.
گوشی HMD مدل XR21 اولین گوشی 5G این شرکت است که با قیمت ۴۵۰ یورو به بازار عرضه خواهد شد. تبلت HMD T21 بسته به میزان فضای ذخیره‌سازی و قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت با برچسب قیمتی ۲۲۵ تا ۳۰۰ یورو آماده‌ی ورود به بازار تبلت‌ها می‌شود.
گوشی نوکیا XR21 به رنگ سبز
 
قیمت گوشی جدید HMD با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم حدود ۴۵۷ یورو خواهد بود. تبلت HMD مدل T21 با سه پیکربندی مختلف به بازار عرضه می‌شود. قیمت تبلت HMD از ۲۲۸ یورو برای نسخه‌ی بدون سیم‌کارت (۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی) شروع می‌شود.
تبلت نوکیا T21 از نمای جلویی و پشتی
 
قیمت تبلت در نسخه‌هایی که از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند، افزایش می‌یابد. HMD T21 با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت در نسخه‌ی ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت رم با برچسب قیمتی ۲۵۶ یورویی به بازار عرضه می‌شود. تبلت HMD در بهترین نسخه با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم، حدود ۳۰۲ یورو قیمت دارد.
محصولات جدید HMD از نظر سخت‌افزاری کاملاً مشابه با نسخه‌ی نوکیا خود خواهند بود. گوشی مقاوم HMD XR21 گواهی IP69 و استاندارد نظامی MIL-STD-810H را کسب کرده و تبلت HMD T21 به نمایشگر ۱۰٫۴ اینچی و باتری ۸٬۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی و قابلیت پشتیبانی از قلم مجهز است.
انتظار می‌رود که محصولات جدید نوکیا به‌طور رسمی در خردادماه به بازار عرضه شوند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها