به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۴۶۸۳۷۲
تساوی پرگل در یک بازی دیدنی

بایرن 2 - رئال 2: همه چیز به برنابئو موکول شد

بایرن 2 - رئال 2: همه چیز به برنابئو موکول شد
گروه ورزشی: دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دیداری جذاب آغاز شد. در حالی‌که در نیمه اول رئال مادرید با گل وینیسیوس جونیور جلو افتاد اما در ابتدای نیمه دوم این بایرن مونیخ بود که با نمایشی فوق‌العاده بازی را ۲-۱ کرد. در ادامه نیمه دوم رئال برای فرار از شکست تلاش زیادی کرد و درنهایت موفق شد از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر برساند تا راند اول این دیدار حساس بدون برنده به پایان برسد.
بازی با برتری باواریایی‌ها آغاز شد. رئال در دقایق ابتدایی به دفاع رفته بود و منتظر ضدحمله بود. در سمت دیگر رئال با بازی تدافعی منتظر ضدحمله‌ها بود و در مقابل حملات نصفه و نیمه حریف به خوبی مقاومت می‌کرد.
در دقیقه ۱۰ هری‌کین در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه کم‌جانش را لونین به راحتی نصیب خود کرد.
بازی بدون موقعیت جدی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۲۴ پاس فوق‌العاده تونی کروس از بین مدافعان به وینیسیوس رسید و او موفق شد دروازه نویر را باز کند.
2016819
در ادامه هر دو تیم چندین بار به محوطه جریمه یکدیگر نزدیک شدند اما در خلق حمله جدی ناکام بودند. اولین موقعیت خطرناک بایرن پس از گل در دقیقه ۴۲ رخ داد که ضربه آزاد هری‌کین با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
بازی در نیمه دوم با حمله‌ای از رئال آغاز شد. ضربه فنی و کات‌دار کروس می‌رفت که وارد دروازه شود اما مانوئل نویر با دست مخالف توپ را دفع کرد.
سه دقیقه بعد کامبک بایرن آغاز شد. در دقیقه ۵۳ لروی سانه با حرکت از سمت راست وارد محوطه جریمه شد و با زدن ضربه محکمش به سمت موافق، گل مساوی را به ثمر رساند.
2016820
چهار دقیقه بعد هم موسیالا با تکل واسکز در محوطه جریمه سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. هری‌کین پشت توپ ایستاد و با زدن ضربه به سمت چپ و فریب لونین بازی را ۲-۱ کرد.
2016822
در دقیقه ۶۶ ضربه خطرناک مولر با اختلاف نسبتاً کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
یک دقیقه بعد ضربه سر محکم دایر روی ارسال کرنر کیمیش را لونین مهار کرد.
در ادامه سرعت بازی کمی آرام شد و دو تیم موقعیتی خلق نکردند. در دقیقه ۷۹ پاس عالی مودریچ در محوطه جریمه به وینیسیوس رسید اما ضربه او از زاویه بسته را نویر دفع کرد.
دو دقیقه بعد پس از حرکت خوب رودریگو در محوطه جریمه، کیم مین جائه او را متوقف کرد تا داور حالا به سود رئال پنالتی بگیرد. وینیسیوس مسئول زدن این ضربه بود و او هم با زدن ضربه به خلاف جهت نویر بازی را مساوی کرد.
2016821
در ۱۰ دقیقه پایانی دو تیم برای زدن گل سوم تلاش کردند اما هر دو محتاطانه حمله می‌کردند و موقعیت جدی‌ای شکل نگرفت تا جدال بایرن و رئال در دیدار رفت با نتیجه ۲-۲ مساوی به پایان برسد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها