به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۶۸۴۶۰

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
گروه ورزشی: دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان در حالی برگزار می‌شود که اوسمار ویرا با ترکیب متفاوت سرخ‌ها مورایس را شگفت زده می‌کند. شاگردان اوسمار ویرا در تیم پرسپولیس هفته گذشته با شکست غافلگیرکننده برابر آلومینیوم اراک از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفتند تا تنها امیدشان به کسب جام در فصل جاری، در لیگ برتر باشد.

سرخ‌پوشان پایتخت که با فاصله یک امتیازی نسبت به استقلالِ صدرنشین در رتبه دوم جدول حضور دارند، به دنبال آن هستند تا یکی از مهم‌ترین دیدار‌های فصل را به سود خود به پایان ببرند و در سودای کسب ۳ امتیاز جدال سرنوشت‌ساز مقابل سپاهان اصفهان هستند.
 
سرمربی برزیلی پرسپولیس که بعد از تعویض‌های انجام شده برابر آلومینیوم و تغییر نتیجه علیه سرخ‌پوشان، عملکردش موردانتقاد قرار گرفت، به دنبال انتخاب بهترین ترکیب برای تیمش در جدال امشب برابر حریف اصفهانی است؛ آن‌هم در حالی‌که دانیال اسماعیلی‌فر به دلیل محرومیت قادر به حضور در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت نیست، اما به جز اسماعیلی‌فر، سایر بازیکنان در دسترس کادرفنی پرسپولیس هستند و به نظر می‌رسد که آن‌ها با ترکیبی متفاوت و با یک سورپرایز ویژه برابر سپاهان به میدان خواهند رفت. 

بیرانوند به خط دروازه سرخ‌ها بر می‌گردد؟
علیرضا بیرانوند که در ۵ مسابقه اخیر پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی غایب بود، بعد از گذراندن دوره‌های درمانی حالا مهیای بازگشت به ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت شده است. هر چند که توصیه پزشکان، استراحت بیشتر بیرانوند است، اما با توجه به حساسیت دوئل با سپاهان، بیرانوند خواهان حضور در خط دروازه پرسپولیس است و احتمالاً او امشب در قامت دروازه‌بان شماره یک سرخ‌پوشان برابر حریف اصفهانی به میدان می‌رود و امیررضا رفیعی نیمکت‌نشین می‌شود.

مدافع تاجیکستانی، گزینه جانشینی اسماعیلی‌فرِ محروم
گیورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان گزینه‌های اصلی حضور در ترکیب پرسپولیس برای نبرد با سپاهان هستند و اوسمار ویرا امیدوار است که خط دفاعی تیمش عملکرد بی‌نقص برابر بهترین خط حمله لیگ بیست‌وسوم داشته باشد. در غیاب اسماعیلی‌فرِ محروم، به نظر می‌رسد که وحدت هنانوف در ترکیب اولیه پرسپولیس قرار می‌گیرد و این مدافع تاجیکستانی که دوران مصدومیت نسبتاً طولانی را پشت سر گذاشته، شب سختی را پیش‌روی خود می‌بیند. عبدالکریم حسن هم گزینه اصلی سرمربی برزیلی پرسپولیس برای حضور در سمت چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان است.

خدابنده‌لو نیمکت‌نشین می‌شود؟
مسعود ریگی و محمد خدابنده‌لو در دیدار قبلی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک زوج خط هافبک سرخ‌پوشان پایتخت بودند و سروش رفیعی هم دیگر هافبک پرسپولیس بود که بیشتر در نقش هافبک بازی‌ساز کار خود را پیش می‌برد. برای تقابل امشب برابر سپاهان، ریگی و رفیعی که هر دوی آن‌ها سابقه حضور در سپاهان را در کارنامه خود دارند، احتمالاً در کنار یکدیگر به میدان می‌روند و کمربند خط میانی سرخ‌پوشان را شکل خواهند داد و مهدی ترابی و اوستون اورونوف هم گزینه‌های اصلی حضور در پست وینگر هستند که انگیزه‌های بالایی برای درخشش برابر سپاهان دارند.

بازگشت احتمالی کاپیتان به خط حمله
محمد خدابنده‌لو در حالی احتمالاً امشب از روی نیمکت کار خود را برابر سپاهان اصفهان آغاز می‌کند که گزینه جانشینی او در ترکیب پرسپولیس، امید عالیشاه است. ستاره باتجربه سرخ‌پوشان دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، با بازوبند کاپیتانی و در نقش مهاجم سایه امشب به ترکیب اولیه پرسپولیس بازخواهد گشت و عیسی آل‌کثیر هم مهاجم هدف موردنظر اوسمار ویرا است که سرمربی برزیلی سرخ‌پوشان امیدوار است بعد از درخشش و دبل گلزنی برابر آلومینیوم اراک، آل‌کثیر برابر تیم سابق خود هم بتواند بدرخشد و دروازه سپاهان را هم باز کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران مقابل سپاهان اصفهان
علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحدت هنانوف، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون اورونوف، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر
مرجع : فوتبال ۳۶۰
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها