به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۴۷۰۴۷۵

قتل زن تنها به‌خاطر سرقت یک مشت طلا

قتل زن تنها به‌خاطر سرقت یک مشت طلا
گروه حوادث:به دنبال پیدا شدن جسد زن تنها در خانه اش در پایتخت، بررسی‌ها نشان می دهد که او احتمالا قربانی سرقت طلاهایش شده است.به گزارش همشهری آنلاین،ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه یکشنبه بیست و سوم اردیبهشت به قاضی محمد مهدی براعه بازپرس ویژه قتل خبر رسید که زنی تنها در خانه اش به قتل رسیده است. تیم جنایی قدم در آپارتمان زن تنها گذاشت و با جسد خونین او مواجه شد. وی با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.
 
 

بهم ریختگی وسایل خانه وی و سرقت طلا و جواهراتش نشان می داد که عامل یا عاملان قتل با انگیزه سرقت دست به جنایت زده اند. همچنین مشخص شد که در خانه بدون هیچ تخریبی باز شده و این موضوع فرضیه جنایت از سوی یک آشنا را قوت می بخشید.

از سوی دیگر مشخص شد که یکی از همسایه ها در جریان جنایت قرار گرفته و پلیس را خبر کرده است. او می گفت که مقتول تنها زندگی می کرد و روز حادثه قصد خروج از ساختمان را داشته که متوجه باز بودن در خانه وی شده است. از روی کنجکاوی وارد خانه زن تنها شده و چشمش به جسد خونین او افتاده است. جسد این زن به پزشکی قانونی انتقال یافته و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران جست وجوی خود را برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت آغاز کرده اند تا اسرار این جنایت رازگشایی شود.
 
برچسب ها: قتل حوادث
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها