به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۱۹:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۴۷۱۳۲۳

مفقود شدن زنی در تهران با یک مشت طلا و جواهر

مفقود شدن زنی در تهران با یک مشت طلا و جواهر
گروه حوادث: کارآگاهان پلیس به دنبال یافتن زنی هستند که از چند روز قبل همراه طلا و جواهراتش از خانه بیرون رفته و به طرز عجیبی مفقود شده است.به گزارش همشهری آنلاین،چند روز قبل پدر و مادر زنی جوان به دادسرای امور جنایی تهران رفته و اعلام کردند که دختر جوان‌شان از چند روز قبل مفقود شده و هیچ کس حتی شوهرش از او اطلاعی ندارد. آنها به قاضی حمیدرضا کیاستی، بازپرس شعبه دوم دادسرا گفتند که به دامادشان مشکوک هستند و ممکن است او اطلاعی از دخترشان داشته باشد.
 

با ثبت این شکایت پرنده‌ای در این باره تشکیل و شوهر زن مفقود شده به دادسرا احضار شد. او وقتی در برابر بازپرس پرونده قرار گرفت درباره سرنوشت همسرش گفت:‌ ما ۶ ماه قبل با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کردیم. در این مدت نیز زندگی خوبی داشتیم اما همسرم از چند روز قبل به یکباره مفقود شده و گوشی اش را هم خاموش کرده و نمی‌دانم چه بر سرش آمده است.

او ادامه داد: آخرین بار همسرم در حالی که همه طلا و جواهراتش را به همراه داشت از خانه بیرون رفت. او گفت که می‌خواهد به آرایشگاه برود اما آن روز هرچه صبر کردم به خانه برنگشت و به تماس‌هایم جواب نداد و در نهایت گوشی‌اش خاموش شد. من نمی‌دانم همسرم کجا است و چه بر سرش آمده است.
بر اساس این گزارش بازپرس پرونده دستور انجام تحقیقات در این باره را صادر کرده و تحقیقات پلیس برای روشن شدن سرنوشت زن مفقود شده ادامه دارد.
برچسب ها: حوادث ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها