به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۴۷۱۳۸۷

نرده شیشه ای تتراگلس انتخاب مطمئن و باکیفیت

گروه کسب و کار: یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش امنیت در ساختمان استفاده از نرده شیشه ای است که اگر کیفیت بالا و طراحی خاص داشته باشد، می‌تواند جلوه‌ای زیبا به ساختمان دهد. این نرده‌ها به عنوان جایگزین مناسبی برای نرده‌های سنتی شناخته می‌شوند؛ چرا که در کنار امنیت بالا، دارای مقاومت بالا نیز هستند. نرده‌های شیشه ای علاوه بر بزرگ نشان دادن فضا، با عبور دادن نور از خود، محیط را روشن‌تر می‌کنند. اگر به دنبال ایجاد فضای مدرن در منزلتان هستید، به کار بردن نرده‌های شیشه ای مناسب است.
نرده شیشه ای تتراگلس انتخاب مطمئن و باکیفیت
خرید انواع نرده شیشه ای از تتراگلس
اغلب افراد این تصور را دارند که مقاومت شیشه‌ها همچنان پایین بوده و نرده‌های شیشه ای اولویتی برای انتخاب آن‌ها نیست. در حال حاضر به دلیل پیشرفت تکنولوژی در عرصه افزایش مقاومت شیشه، از شیشه سکوریت استفاده می‌شود.
نرده‌های شیشه ای مجموعه تتراگلس انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید براساس نیاز و سلیقه خود، با خاطری آسوده طراحی و اجرای آن را به تتراگلس بسپارید.
برای مشاهده انواع نرده شیشه ای، نمونه کارهای تتراگلس و استعلام قیمت به آدرس https://tetraglass.net/handrail/ مراجعه نمایید.



نرده شیشه ای فیکس پوینت
این نوع نرده با یراق فولاد 304 گرد که خاصیت ضد زنگ دارد از کناره‌ها به دیوار نصب می‌شود و جلوه‌ای زیبا به محیط می‌بخشد. شیشه‌های مورد استفاده در این نوع از نرده‌ها شیشه سکوریت تک لایه ۱۰ میل، دو لایه ۵ میل، دو لایه ۶ میل و دو لایه ۸ میل بوده و یراق آلات کینگ لانگ تایوان در این سیستم به کار رفته است. تقویت زیرساز این مدل و تراز آن و همچنین استفاده از یک قوطی 40*80 میل در محل تلاقی پیچ‌ها مقاومت و ایستایی نرده‌ها را بالا می‌برد و امنیت را به محیط اطراف شما می‌بخشد.

نرده شیشه ای اسپیگوت
ترکیب این نرده‌ها از شیشه‌های تک لایه یا دو لایه لمینت بوده و سرعت اجرایی این نرده‌ها بالاتر از بقیه مدل‌ها است. یراق‌های استیل u شکل ایستاده در نرده‌ها، بخش بالای شیشه را مهار کرده و بخش پایین را در زمین نصب می‌کند. برای دوام و ایستادگی این نرده بهتر است کمی چسب سنگ در کنار پیچ‌ها زده شود. این امر سبب افزایش استقامت نرده شده و تمامی این نکات هنگام طراحی رعایت می‌شود.

نرده شیشه ای اکسپوز روکار
این مدل بیشتر در تراس، روف گاردن و بالکن برای ایجاد حفاظ دورتادور فضا کاربرد دارد. نرده شیشه ای اکسپوز روکار بعد از اتمام کف سازی و سرامیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این سیستم از متریال آلومینیوم استفاده شده و شیشه‌های به کار رفته از نوع سکوریت ۱۶ تا ۲۰ میل است.

نرده شیشه ای دفنی توکار
نرده شیشه ای دفنی توکار به اکسپوزها شباهت دارد؛ اما تفاوت آن در به کارگیری پروفیل‌ها در داخل زمین است. برای نصب نرده‌های توکار، کاورهای آلومینیومی روی سطح زمین و دیگر متعلقات همگی در زیر زمین کار می‌شوند. نکته مهم در به کارگیری این گونه نرده، کار گذاشتن تمام پروفیل‌ها در زمین قبل از اتمام کفسازی است. هندریل‌های شیشه ای در این نوع بسیار مقاوم هستند و ایستایی بسیار ویژه ای دارند.

نرده شیشه ای فریم لس
اقتصادی‌ترین نرده‌ها، نرده شیشه ای فریم لس است؛ اما به تدریج مقاومت آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. این نرده‌ها بدون فریم هستند و از کمترین یراق برای نصب آن‌ها استفاده می‌شود. در این نرده‌ها از بست‌های مختلف استفاده شده و برای اتصال شیشه به دیوار بست ۱۲۰ میل و اتصال شیشه به شیشه بست ۸۰*۸۰ میل کاربرد دارد. این نرده‌ها دارای آلیاژ داخلی آلومینیوم و روکش بیرونی استیل هستند.

چرا نرده شیشه ای تتراگلس را انتخاب کنیم؟
یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات ساختمانی در حوزه شیشه، مجموعه تتراگلس است. این شرکت دارای سابقه درخشان و ارائه بهترین خدمات ساختمانی در انواع محصولات مقاوم شیشه ای مانند نرده شیشه ای است. نرده‌های شیشه ای تتراگلس علاوه بر خلق فضای مدرن، زیبایی، استحکام، مقاومت و ظرافت را نیز برایتان به ارمغان می‌آورد. انتخاب تتراگلس چند مزیت دارد:
•    کیفیت و تنوع بی نظیر: خدمات شیشه ای ساختمانی در تتراگلس با متریال مرغوب و تنوع بالا انجام می‌شود.
•    قیمت مناسب: به دلیل حذف واسطه و ارائه مستقیم به مشتری قیمت مقرون به صرفه ای دارد.
•    نصب حرفه ای: تیم مجرب تتراگلس برای ایمنی و زیبایی فضای منزل شما، این نرده‌ها را با دقت و ظرافت تمام نصب می‌کند.
•    گارانتی و خدمات پس از فروش: تتراگلس تمامی محصولات خود را گارانتی و ضمانت می‌کند تا شما از بابت خرید و کیفیت کارها اطمینان حاصل کنید.



سخن پایانی
نرده‌های شیشه ای را می‌توان به عنوان یکی از زیباترین نوع نرده به حساب آورد و رایج‌ترین مکان‌های استفاده از این نرده‌ها در ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی است. این نرده‌ها در برابر ضربه و گرما بسیار مقاوم و مستحکم هستند و بهترین حفاظ محسوب می‌شوند. کاربرد عمده نرده‌های شیشه ای در پله‌ها و تراس‌ها بوده و نگهداری و تمیز کردن آن‌ها بسیار آسان است. شما با کمک از مجموعه تتراگلس علاوه بر خرید مطمئن، از نصب مستحکم و مقاوم این نرده‌ها نیز اطمینان حاصل می‌کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها