به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۲:۵۳
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۱۲۵۳۰۰

احمدی‌نژاد باز هم اطلاعيه صادر كرد!

گروه سياسي: محمود احمدی نژاد با صدور اطلاعیه ای، ضمن رد برخی شایعات درباره حمایت وی از یک کاندیدای خاص اعلام کرد: اینجانب عضو هیچ جناح، حزب و گروهی نیستم و از هیچ فرد یا جناح، حزب و گروهی حمایت نکرده و نخواهم کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

ملت شریف و بزرگوار ایران
سلام و درود خداوند بر شما و همه صالحان ، آزادی خواهان و عدالت طلبان و با تبریک ایام الله دهه فجر در رد برخی شایعات مبنی بر حمایت اینجانب از کاندیدای خاص در انتخابات سال آینده، و پیرو نامه مورخ ۹۵/۰۷/۰۶ اینجانب به حضور مقام معظم رهبری، متواضعانه به استحضار می‌رساند؛

۱- اینجانب عضو هیچ جناح و حزب و گروهی نیستم و خود را تنها قطره ای از اقیانوس زلال ملت ایران و خادم آنان می شمارم و این امر را یک افتخار ابدی می دانم.
۲- از هیچ فرد یا جناح و حزب و گروهی حمایت نکرده و نخواهم کرد. این موضع قطعی و غیرقابل تغییر اینجانب است.
۳- ممکن است برخی افراد یا جریانات و جناح ها به خاطر منافع گروهی ، اخبار و شایعاتی تحت عنوان حمایت از شخص خاصی به نقل از اینجانب منتشر نماید.

صریحا اعلام می‌نمایم که این نوع شایعات و اخبار حتی اگر از زبان نزدیکان اینجانب باشد خلاف واقع است و قویا تکذیب می‌شود. با آرزوی طول عمر مقام معظم رهبری، از خداوند منان دوام سعادت، عزت و موفقیت ملت ایران را تحت عنایات خاص امام عصر(عج) مسالت دارم.

امیر
Romania
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۱۳:۱۲
من اصلا کاری ندارم که کی خوبه کی بد ولی خب ای کاش اقای احمدی نژاد کاندید میشدن هم رقابت پرهیجان تر می شد هم مشارکت قطعا بالاتر میشد و هم خیلی چیزها معلوم میشد . خیلی حرفایی که علیه دولت اقای احمدی نژاد زده میشه معلوم میشد در مناظره که کی راست میگه کی دروغ ! ولی خب نشد که بشه متاسفانه ... (348244)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۱۹:۳۱
این اقا فکر میکنه خیلی مهمه وبزرگ اما اگ سید اصلاحات ممنوع ا...نبود قابل مقایسه با ایشان نبود (348303)
نخود همه آش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۱۳:۲۳
«۳- ممکن است برخی افراد یا جریانات و جناح ها به خاطر منافع گروهی ، اخبار و شایعاتی تحت عنوان حمایت از شخص خاصی به نقل از اینجانب منتشر نماید.» یعنی ممکن است هر گروهی مدعی شود که این آقا از کاندیدای گروه رقیب حمایت می کند. جور دیگری تعبیر نفرمایید. (348245)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۱۳:۵۶
....؛ مملکت رو تو اون هشت سال به عقب برده، دوقورت و نیمش هم باقیه؛ اطلاعیه و بیانیه هم صادر می کنه !! (348251)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۱۴:۰۷
اخیش چقدر هم تو راست میگی البته جناح طرفدارت هم از شما قبلا اعلام برائت کرده بود (348252)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۱۵:۰۹
با سلام
آقای احمدی نژاد
فکر نمیکنید به حد کافی از ابروی امام زمان مایه گذاشتید...
بخدا دل حضرت از شما وامثال شما خون شده وناراحته... (348265)
تحلیل اطلاعیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۱۵:۴۲
2 پیام اصلی اطلاعیه ی آقای احمدی نژاد که شاید خود از آن غافل است: 1-اذعان به نداشتن پایگاه اجتماعی قابل توجه ...! 2-اذعان به ترس و هراس وحشتناک از شکست...! محمود احمدی نژاد اگر مدعیست که پایگاه اجتماعی قابل توجهی دارد باید یا کاندیدا شود یا کاندیدا معرفی کند و یا از کاندیدایی حمایت کند, در غیر این صورت همانطور که از این اطلاعیه به روشنی هویداست خود وی اذعان دارد که پایگاه اجتماعی قابل توجهی ندارد و از شکست در انتخابات بسیار می هراسد...!؟ (348274)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۳ ۱۹:۲۱
بدون حضور ایشان انتخابات هیچ لطفی ندارد و متاسفانه مشارکت در پایینترین حد ممکن خواهد بود (348297)
مهدی
۱۳۹۵/۱۱/۲۴ ۱۷:۳۵
من فکر می کنم ایشان از هر کسی طرفداری کند، بازنده است. این حرف را به دلیل خرابکاری هایی که ایشان انجام داده اند می گویم (348354)
بی بضاعت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۶ ۱۲:۵۳
اقای احمدینژاد با اینکارشون در واقع دارن راه را برای کسانی از اصولگرایان که کاندید ریاست جمهوری خواهند شد هموار می کنند تا بدون وابستگی به خرابکاریهای ایشان مجبور به پاسخگویی نباشند (348466)
jafari
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ ۱۱:۵۶
عجیب است کسی که در جریانات سیاسی وجناح ها و...هیچگونه سابقه وفعالیتی ندارد چگونه مشمول رجل سیاسی شدن است?شورای نگهبان چه پاسخیدارد.? (348531)
پوریا
Europe
۱۳۹۵/۱۱/۲۸ ۱۸:۲۴
فقط برو حرف نزن تومدت 8سال نفس مملکتوگرفتی (348545)