به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۲:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۱۳۰۵۷۸

تبريك آيت‌الله مسعودي خميني به روحاني

گروه سیاسی: آیت الله علي اكبر مسعودي خميني به مناسبت پیروزی دكتر حسن روحاني در انتخابات برای ایشان پیام تبریکی فرستادند.
تبريك آيت‌الله مسعودي خميني به روحاني
برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمين جناب آقاي دكتر حسن روحاني (دام عزه)
رياست محترم جمهوري اسلامي ايران
با سلام
حمد و سپاس خداي سبحان را كه بار ديگر، ملت شريف ايران، با مشاركت گسترده و همتي استوار فصل تازه اي در حماسه هاي پرفروغ اين كشور پديد آورد.
بي ترديد حركت در مسير رضاي حق و خدمت به بندگانش را هيچ پاداشي شايسته تر از لطف و عنايت خود باريتعالي و توجهات رحماني آن بي همتا نيست و البته انتخاب مجدد جنابعالي، بعنوان رياست جمهوري اسلامي ايران، حق شناسي از خدمات و باور به گفتمان و برنامه هاي آن جناب است.
اينجانب اين پيروزي را به مردم ايران تبريك گفته و حضور جنابعالي را كه همواره خود را متعهد به ارزشهاي اسلام وانقلاب مي دانيد و با بهره گيري از انديشه هاي امام بزرگوار (ره) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري بحمد الله در اين شرايط حساس سياسي، اقتصادي و فرهنگي با اعتدال و عقلانيت منشا گام هاي موثري به سوي پيشرفت بوده ايد را مغتنم ميدانم.
اميد است دولت محترم با توجه عميق و گسترده به موضوعاتي همچون توليد، اشتغال، توسعه پروژه هاي عمراني، رفاهي و صنعتي، بررسي معضلات فرهنگي و ارتقاي اقتصادي تلاش مضاعفي را در راستاي توسعه همه جانبه كشور نمايد تا بيش از پيش شاهد بالندگي، عدالت و آباداني كشور باشيم. از خداوند متعال توفيق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و خدمت بيشتر به مردم سربلند اين كشور مسألت دارم. علي اكبر مسعودي خميني