به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۲:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۸ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۱۳۸۱۳

آخرین وضعیت نقل و انتقالات فوتبال ايران

'گروه ورزشی: فصل نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ سیزدهم با حواشی جالب همراه بود از جدایی برخی مهره‌های ناراضی تا کری خواندن مدیران تیم ها و آمدن رفتن‌های بازیکنان از این تیم به آن تیم. فصل نقل و انتقالات همواره از هیجان انگیزترین روزهای هرتیم است که عملکرد مثبت در آن نتیجه خوبی را در لیگ برای تیم‌ها در پی خواهد داشت.
آخرین وضعیت نقل و انتقالات فوتبال ايران
*استقلال تهران
قهرمان فصل گذشته لیگ برتر، فصل نقل و انتقالات را با جدیت پیگیری کرده است و مهره های بزرگی ازاین تیم جدا شده اند. در این تیم مهدی نظری، جمشیدیان، محمد قاضی، آندو تمموريان، جواد نکونام و ... جذب شده اند و آندرانیک تیموریان ، گوران لاوره و جاجا نیز در آستانه پیوستن به این تیم قراردارند. همچنین اشجاری، حمودی، بائو و.. نیز از جمع شاگردان قلعه نویی جدا شده اند و نکونام نیز با شارجه امارات به توافق رسیده است.

*پرسپولیس تهران
شاگردان دایی در پرسپولیس یکی ازتیم هایی بودند که زودتر از سایرین تمرینات خود را آغاز کردند سرخپوشان پایتخت با حواشی زیادی همراه بودند که بیشتر آن ها پیرامون بحث مدیریت این تیم بود. یونس شاکری، غریبی، محمد عباس زاده ، کفشگری و عليرضا حقيقي و .. به این تیم جذب شده اند و پیام صادقیان و دهنوی نیز در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارند.  تا به این لحظه مهدوی کیا، علی کریمی،  فشنگچی و.. نیز از این تیم جدا شده اند.

*تراکتورسازی تبریز
تیم تراکتورسازی تبریز نیزدر این دوره ازلیگ شرایط بسیار خوبی خواهد داشت شاگردان مجید جلالی می‌دانند که هواداران امسال حتی به نائب قهرمانی راضی نیستند و فقط به بالا بردن جام قهرمانی فکر می کنند. تا به این لحظه حامد لک، دلیر، بائو، سعید دقیقی ، علی کریمی و... به این تیم دعوت عقیل اعتقادی، محسن فروزان، سید مهدی سید صالحی، قاسم دهنوی، و.. از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شدند.

*سپاهان اصفهان

طلایی پوشان اصفهان امسال با خریدهای گران قیمت خود سروصدای زیادی به راه انداختند مهره های بزرگی که از تیمها جدا شده اند و به جمع سپاهانی ها پیوستند می‌توانند از نقاط قوت اصفهانی ها در لیگ برتر سیزدهم باشند تا به این لحظه یعقوب کریمی، رحمان احمدی، هادی عقیلی، حمودی و... از جمع طلایی پوشان اصفهان جدا شده اند و دهنوی، خلیل زاده و آدامو کولیبالی نیزدر آستانه پیوستن به این تیم هستند. جمشیدیان ،مهدی جعفرپور، سوشاک، حسن جعفری و... نیز از جمله بازیکنانی هستند که از این تیم جدا شدند محمد باقر صادقی نیز در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

*فولاد خوزستان

فولاد خوزستان بدون شک پدیده لیگ برتر دوازدهم بود تیمی که با مدیریت و سرمربی گری فرکی توانست چهارم شود و سهیمه آسیایی را نیز کسب کند. فولادی ها تا به این لحظه، حسن جعفری، مهدی بدرلو، جونیوز و محمد رضایی و.. را جذب کرده اند. امیرآبادی، میثم کریمی، ادریس کوچکی، طالب ریکانی، پورخسروانی و.. نیز از این تیم جدا شده اند.  فولاد یکی از با برنامه ترین تیم های شهرستانی حاضر در لیگ برتر است.

*نفت تهران

نفتی ها نیز یکی از تیم هایی هستند که خوب کار کرده اند و خوب هم نتیجه گرفته اند تا به امروز حسین ابراهیمی، پویا نزهتی، کامیابی نیا، وحید امیری و... به این تیم جذب شده اند. یعقوب کریمی، هادی شکوری، مصطفی سیفی، مهدی خیری، محسن یوسفی و .. از این تیم جدا شده اند.

*مس کرمان
مسی ها یکی از کم حاشیه ترین تیم های لیگ هستند که لیست بلند و بالایی نیز از بازیکنان ورودی و خروجی دارند. اکبر ایمانی، نظیف کار به تیغ نورد، هادی شکوری، مجتبی ترشیز، و...جذب این تیم شده اند و فرشید باقری و علیرضا ابراهیمی نیز در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارند. رضا عنایتی ، مهرداد کریمیان، منصور تنهایی، امرایی، نظرزاده، مهدی محمدی، میلان میاتوویچ و.. ازمس جدا شده اند و شجاع خلیل زاده، شهرام آگودرزی، حمید کاظمی و آرش روشنی پور نیز در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

*راه آهن
تیم راه آهن شهر ری نیز تاکنون میلاد نوری ، رامین رضائیان، وحید طالب لو و حامد زمانی به این تیم جذب شده اند. محمد محمدی،  کفشگری، علیرضا عباسفرد، محمدرضا مامانی، الگورکاسترو، علی عسگر و فرشید کریمی نیز از راه آهن جدا شده اند.

*سایپا
در تیم سایپا مهدی جعفرپور، بابک حاتمی، ناصحی، مشکل پور، ثابتی، میلاد نصرتی، کاسمین ونسا، کیانوش رحمتی، باقر صادقی، بختیاری و مرادزاده جذب شده اند و غریبی ، رحمان احمدی، دقیقی، سعید نوروزی، حسن اسلامی، لطف اله نژاد و براتی نیز ازاین تیم جدا شده اند.

*صبا قم

در تیم صبا قم نیزرضا عنایتی، محمود شفیعی، شهرام مهربان ، امرایی ، مهدی محمدی جذب شده اند و میلاد نوری، رامین رضائیان، حامد لک، رزاقی راد و بهمن طهماسبی ازاین تیم جدا شده اند و محسن خلیلی و قنبری نیز در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند.

*داماش گیلان
تیم داماش گیلان نیز رضا کاردوست، دهقانی و جهانگیر عسگری به این تیم پیوسته اند و علیرضا جهانبخش ،حسین ابراهیمی، رحیمی، حاجی زاده، کوشکی، نیکبخت واحدی و رودباریان نیز از این تیم جدا شده اند.

*فجر سپاسی شیراز
در تیم فجر سپاسی، تا به امروز بهنام عسگرخانی، مصطفی قنبری، عماد نیک کار، مهردادکریمیان، محمد حیدری و معدنچی به این تیم پیوسته اند و خالد شفیعی مهدی نظری و مجتبی ترشیز از تیم جدا شده اند.

*ملوان بندرانزلی

در تیم ملوان نیز ادریس کوچکی، اشجاری، دغاغله، مهدی شیری، ارمان قاسمی و فشنگچی به این تیم جذب شده اند و پژمان نوری، محمد حیدری، نزهتی، مهرداد اولادی و هادی تامینی جدا شده اند.

*ذوب آهن اصفهان
در تیم ذوب آهن اصفهانی نیز روح اله عرب ، مصطفی اکرامی، آرمین طلایی منش، وحید علی آبادی، اویس کرد جهان ومیلاد زنیدپور جذب شده اند و فوفانا، ایمان شیرازی، محمد صادق بارانی و علی گودرزی از این تیم جدا شده اند و برجلو، حمید پروا، علی جراح کار، پیام صادقیان و محمد صلصالی از این تیم جدا شده اند.

*آلومینیوم هرمزگان
در تیم آلومینیوم هرمزگان نیز در کنار اینکه مهره ای جذب شده است، پیرزاده، ناصحی، مجتبی زارع، ایمون زاید، تیغ نورد و ابرقویی از جمع مهره های این تیم جدا شده اند.

*صنعت نفت آبادان
در تیم صنعت نفت ‌آبادان نیز قاسمی نژاد ازاین تیم جدا شده است و مصطفی صبری، خالقی فر، رسول نوید کیا، مشکل پور، دغاغله، کوهنورد، بهنام، برزای، روح اله عرب و دهقانی از این تیم جدا شده است و حسین کعبی نیز در آستانه جدایی است.

*پیکان
در تیم پیکان نیزهیچ بازیکنی جذب شده است و میلاد زیندپور، کاروالیو، ایمان مبعلی، دباغ، سید احمد مهدی زاده و جهانگیر عسگری ازاین تیم جدا شده اند.

*گهر دورود
در تیم گهر درود نیز هیچ مهره ای جذب نشده است و محمدرضا خرسندنیا، محمد پروین، رضا کاردوست، عمارنیک کار، میرزاپور، محمد شفیعی، آرمان قاسمی و قاسمی نژاد نیز ازاین تیم جدا شده اند و شهرام مهریان نیز در آستانه جدایی است.

*استقلال خوزستان
در تیم تازه لیگ برتری شده استقلال خوزستان  سهراب بختیاری زاده، ویکروم، آچیله،  کاروالیو، ابراهیم صالحی، عادل کلاه کج به این تیم پیوسته اند و هادی حنیفر، کعبی و کریم شاهوردی نیز در آستانه پیوستن به این تیم هستند. علیرضا ابراهیمی نیز از این تیم جدا شده است.

*گسترش فولاد
در تیم گسترش فولاد نیز پیرزاده، حمیدرضا سلیمانی، خاد شفیعی، محسن فروزان، میثم نقی زاده، ایمان موسوی، محمود خمسه، محمدرضا زینال خیری به این تیم پیوسته اند و دلیر و نوشی صوفیانی نیز از این تیم جدا شده اند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران جوان

علیرضا
United States
۱۳۹۲/۰۴/۲۸ ۱۲:۱۰
بابا نکونام با استقلال تمدید کرد بهار چرا آپدیت نیستی؟ (92822)