به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۱۳۸۹۵۸
همزمان با هفتم آبان (روز کوروش) اعلام شد

بزرگراه شیراز - اصفهان در روزهای 5 تا 8 آبان مسدود شد!

گروه جامعه: همزمان با هفتم آبان (روز کوروش) پلیس راه شمال فارس اعلام كرد: بزرگراه شیراز - اصفهان روزهای 6 و 7 آبان به علت بازسازی جاده و تعمیرات روشنایی تونل مسدود شد!
بزرگراه شیراز - اصفهان در روزهای 5 تا 8 آبان مسدود شد!

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس گفت: با توجه به اجرای عملیات لگه گیری و مرمت آسفالت محور سعادت شهر به صفاشهر و اصلاح روشنایی تونل سعادت شهر، محور مرودشت - سورمق آباده از جمعه پنجم تا دوشنبه هشتم آبانماه جاری مسدود است.
 
علیرضا سیاهپور شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس از رانندگانی که روزهای مذکور قصد عبور از بزرگراه شیراز - اصفهان را دارند تقاضا می کنیم که محورهای جایگزین را برای تردد خود انتخاب کنند. وی ادامه داد: آن دسته از رانندگانی که قصد سفر از اصفهان به بوشهر و شهرهای جنوبی استان فارس دارند از مسیر اصفهان، شهرضا، سمیرم، یاسوج، بوشهر و یاسوج، سپیدان، شیراز و افرادی که از بندرعباس قصد عزیمت به اصفهان دارند نیز از محور بندرعباس، سیرجان، یزد و اصفهان استفاده کنند.
جانشین فرمانده پلیس راه شمال استان فارس نیز اعلام کرد: رانندگان خودروهای سواری که از شیراز قصد سفر به اصفهان را دارند می توانند از مسیر جایگزین پل خان- درودزن - اقلید استفاده کنند.
سرهنگ هاشم دهقان افزود: خودروهای کامیون و اتوبوس نیز در مدت مسدود بودن بزرگراه شیراز - اصفهان می توانند از مسیر اصفهان، شهرضا، سمیرم، یاسوج، سپیدان، شیراز و بالعکس استفاده کنند.

..................................
گفتني اينكه سال گذشته به مناسبت هفتم آبان - روز كورش بزرگ، جمعيت زيادي در آرامگاه كوروش در منطقه باستاني پاسارگاد گردهم آمدند.