به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۴۶۷۹۴۵

اوسمار دست روی ۲ بازیکن جدید گذاشت

اوسمار دست روی ۲ بازیکن جدید گذاشت
گروه ورزشی:پرسپولیس در بازی با آلومینیوم اراک در دقایقی از بازی تحت تاثیر عملکرد بازیکنان جوان این تیم قرار گرفت. در همین راستا دو بازیکن این تیم توجه اوسمار را به خود جلب کردند. یکی از آنها مهدی لیموچی بود که اخیرا به تیم ملی هم دعوت شده است.

به گزارش همشهری آنلاین،لیموچی در وینگر چپ بسیار دونده و تاثیرگذار ظاهر شد و نقش زیادی در تساوی ۴ - ۴ تیمش مقابل پرسپولیس پر مهره داشت. بازیکن دیگر یونس اکبرپور مدافع چپ آلومینیوم بود که اوسمار در مورد او اطلاعات لازم را به دست آورده و خواهان جذبش در تابستان شده است. البته اکبرپور در نیم‌فصل هم مدنظر یحیی گل‌محمدی قرار داشت و درواقع اوسمار با شناخت قبلی از این بازیکن عملکردش را زیر ذره‌بین قرار داد.

این مدافع جوان سهمیه زیر ۲۳ سال به حساب می‌آید و اگر مشکل سربازی نداشته باشد احتمالا یکی از خریدهای اوسمار برای پرسپولیس خواهد بود. بازیکنی که احتمالا جانشین علی نعمتی شود. ناگفته نماند از آنجا که پرسپولیس در پست لیموچی بازیکن زیاد دارد بعید است این بازیکن در شرایط فعلی در لیست خرید اوسمار قرار بگیرد مگر اینکه بازیکنانی مثل مهدی ترابی، سعید صادقی و... از جمع سرخپوشان جدا شوند.
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها