به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۱۴۰۸۵

حمله زورگیران خشن به بازیکن اسبق نفت

گروه ورزشي: سه فرد ناشناس با حمله به کامل شریفی، از پیشکسوتان فوتبال آبادان، وی را با ضربه چاقو و مشت مجروح و روانه بیمارستان کردند. به گزارش فیدوس، این حادثه در نزدیکی منزل فوتبالیست دهه ۷۰ تیم صنعت نفت روی داد.
حمله زورگیران خشن به بازیکن اسبق نفت
به گزارش سايت محلي فیدوس، كه اخبار آبادان را پوشش مي دهد این حادثه در نزدیکی منزل فوتبالیست دهه ۷۰ تیم صنعت نفت روی داد. این فوتبالیست قدیمی ماجراي پيش‌آمده گفت: طبق روال شب‌هاي گذشته ماه رمضان پس از صرف افطاری در منزل پدری پیاده به سوی خانه ام واقع در ایستگاه ۶ کوی قدس به راه افتادم. در یکی از کوچه‌هاي فرعی نزدیک خانه دو نفر جلوی مرا سد کردند و ناگهان شخص سومی از پشت سر دستهایم را گرفت و یکی از دو نفر با مشت به صورتم زد.

وی ادامه داد: ضاربین بدون اینکه حرفی بزنند یا چیزی بخواهند مرا زیر مشت و لگد گرفتند و با چاقو و قمه دست، صورت و دهانم را زخمی کردند. بازیکن سابق صنعت نفت گفت: در همین حال یکی از همسایه ها سر رسید و ضاربین با دیدن وی دستگاه تبلتم را گرفتند و پا به فرار گذاشتند. به گفته شریفی ضاربین با دو دستگاه موتورسیکلت از محل گریختند. پس از آن به کلانتری مراجعه و اقدام به شکایت کردم. سپس به بیمارستان شرکت نفت رفتم و مراحل درمان را پشت سر گذاشتم.

این پیشکسوت فوتبال آبادان بدترین لحظه این حادثه را فرو کردن چاقو توسط ضاربین در دهانش عنوان کرد که منجر به ایجاد جراحت در لب، لثه و شکسته شدن دندانش شد. هنوز از سوی پلیس آبادان در خصوص این حادثه اظهارنظری صورت نگرفته است. گفتنی است در ماه‌هاي اخیر چندین مورد زورگیری در نقاط مختلف شهر آبادان گزارش شده است. به گونه ای که روزنامه ایران در یک گزارش ویژه از قدرت نمایی زورگیران در شب‌هاي آبادان نوشته بود. علی رغم اینکه فرماندار آبادان از بررسی موضوع زورگیرهای متعدد در شورای تامین خبر داده بود اما به نظر می رسد این بررسی ها چندان مثمر ثمر واقع نشده و زورگیران همچنان امنیت شهروندان آبادان را تهدید می کنند.

میثم
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۱۹:۲۱
حتما شیطنت کرده:-)
آقای جلیلی لطفا پاسخگو باشید (97218)
محسن
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۲۳:۲۴
اینجور مسائل در دولت آقا محمود بیشتر پاگرفت وقتی مسئولین اتوبوسی انتصاب شوند و به جای آسیب شناسی پیشگویی و رمالگری مبنای کار مسئولین شود نتیجه اش همین میشود (97325)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۲۳:۴۳
زورگیران همچنان امنیت شهروندان خیلی از شهرها را تهدید می کنند. (97337)
۱۳۹۲/۰۵/۰۵ ۲۳:۵۵
پیشرفت کردیم! کل ایران شده تگزاس. فکر کنم دیگه خیلی ها پشیمون بشن برن اونور آب. تگزاس خودش اومده اینجا (97342)