به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۳:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۶۸۰۴۷

آماری از هافبک پرسپولیس که شاید ندانید!

آماری از هافبک پرسپولیس که شاید ندانید!
گروه ورزشی: پرسپولیس که در هر دو جام فوتبال ایران مدافع عنوان قهرمانی به حساب می‌آید، از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت تا این جام امسال به تیم دیگری برسد. تنها امید قرمزها برای کسب جام در این فصل، به لیگ برمی‌گردد.

جاییکه سرخ پوشان با یک امتیاز نسبت به استقلال در رده دوم قرار دارند و امیدوارند در بازی‌های آینده با لغزش استقلال به صدر جدول برسند. در بیست و دو دوره‌ای که از لیگ برتر گذشته، ۱۷ قهرمانی به سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان رسیده و این سه غول بزرگ فوتبال ایران معمولا بیشترین شانس را برای قهرمانی در لیگ داشتند.

۹ بازیکن در هر ۳ تیم پرسپولیس و استقلال و سپاهان بازی کردند و جزو مردان مشترک این ۳ تیم به حساب می‌آیند. مسعود ریگی ستاره این فصل پرسپولیس که در تابستان به این تیم آمده و اتفاقا جزو مردان کلیدی و تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آید، یکی از نفراتی است که در هر ۳ تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان بازی کرده ولی در کمال تعجب هیچوقت قهرمان لیگ نشده است. مورد عجیبی که در مورد ستاره سرخ پوشان وجود دارد و حالا پرسپولیسی‌ها نگران این هستند که طلسم قهرمان نشدن ریگی یقه آن‌ها را در این فصل بگیرد و در راه قهرمانی تیمشان کم بیاورد. 
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: مسعود ریگی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها