به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۱۴۱۱۱۵

حذف ناصر ملک‌مطیعی از آنتن سيما!

گروه هنري: مصاحبه‌های ناصر ملک مطیعی از تلویزیون پخش نشد.
حذف ناصر ملک‌مطیعی از آنتن سيما!
قرار بود شامگاه چهارشنبه ۲۹ آذر مصاحبه ناصر ملک مطیعی در شبکه شما و در برنامه “من و شما” و همچنین در برنامه دورهمی شبکه نسیم پخش شود اما هیچکدام از این مصاحبه‌ها پخش نشد. برنامه من و شما از شبکه شما از ساعت ۱۹ آغاز شد اما در ابتدای برنامه و در آغاز معرفی برنامه ناگهان برنامه قطع شد و اعلام شد که قطع این برنامه به دلیل نقص فنی بوده است. به دنبال این امر مصاحبه ناصر ملک مطیعی در برنامه دورهمی نیز پخش نشد و قسمت دیگری از این برنامه پخش شد.

در همين زمينه کانال برنامه کات نوشت: بنا بر اطلاعات موثق، ماجرا از این قرار بوده که آرش ظلی‌پور مجری برنامه من و شما چند روز پیش با همراهی عوامل برنامه‌اش، از مدیران تلویزیون مجوز حضور ناصر ملک‌مطیعی در تلویزیون را می‌گیرد. او سپس این بازیگر کهنه‌کار و سرشناس را به برنامه‌اش دعوت می‌کند و ملک‌مطیعی دعوتش را می‌پذیرد و به شبکه شما می‌رود. برنامه به طور کامل ضبط و آماده‌ی انتشار می‌شود.

 طبق کنداکتور رسمی تلویزیون، برنامه من و شما هر هفته جمعه ساعت۱۴  از شبکه شما پخش می‌شود. به همین خاطر ظلی‌پور و گروهش منتظر روز جمعه می‌ماند تا "آس" خود را رو کنند اما در این میان اتفاق عجیبی رخ می‌دهد و آن هم اینکه خبر این ماجرا به گوش مشاور، دوست و همراه مهران مدیری می‌رسد و او در اقدامی غیرحرفه‌ای به مدیری پیشنهاد می‌دهد حالا که تا جمعه چند روزی باقی است و مجوز حضور ملک‌مطیعی در تلویزیون هم چند روز قبل صادر شده، بهتر است آنها سریع ملک‌مطیعی را به برنامه‌ی خود دعوت کنند و به برنامه‌ی من و شما رودست بزنند!

عجیب‌تر آنکه مدیری پیشنهاد همکارش را می‌پذیرد و ملک‌مطیعی را به سرعت برنامه خود دعوت می‌کند تا افتخار اولین حضور ملک‌مطیعی در تلویزیون به نام او و برنامه‌اش ثبت شود. عوامل برنامه‌ی من و شما که متوجه این ماجرا میشوند تصمیم می‌گیرند همان‌طور که پیش از مدیری، ملک‌مطیعی را به برنامه‌ی خود آوردند، با هماهنگی مدیران شبکه شما برنامه‌ی خود را این هفته به طور استثنا جلو بیندازند و روز چهارشنبه ساعت ۱۹ روی آنتن ببرند تا برنامه‌ی روز جمعه‌شان تحت تاثیر دورهمی قرار نگیرد.
برچسب ها: ناصر ملک مطیعی