به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۱۴۱۸۸۲

معرفی بهترین روشهای زیباسازی پوست

امروزه در سراسر جهان روش های بسیار زیادی برای جوان سازی و زیبا سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله آنها می توان به میکرونیدلینگ، میکرو درم، لیزر صورت، لیزر موهای زائد بدن، میکروپیگمنتیشن و ماساژ اشاره نمود. در این مطلب قصد داریم به معرفی سه کلیت علمی به شرح میکرونیدلینگ، لیزر صورت و ماساژ بپردازیم.

میکرونیدلینگ به متدولوژی اطلاق می گردد که سبب تولید کلاژن با هدف ترمیم ساختار و عملکرد پوست هایی که مورد آسیب قرار گرفته اند می گردد و در کلیت میکرونیدلینگ روشی که برای درمان مورد استفاده قرار می گیرد بدین شرح می باشد که سوزن های فوق العاده ظریف که استریل و ضدعفونی شده اند توسط دکتر معالج با عمق و همچنین سرعتی که از قبل مشخص شده است به ناحیه دوم پوست که اصطلاحا به آن درم اطلاق می گردد وارد می گردند و این موضوع باعث تشدید فعالیت سیستم ایمنی بدن می گردد و به دنبال آن فاکتورهای رشد با سرعت بیشتری منتشر می گردند و در نهایت میکرونیدلینگ سبب این می شود که رشته های کلاژن و الاستین با سرعت بیشتری تولید می گردند.


ماساژ درمانی روشی است که در دنیای امروز به عنوان یک علم تلقی می گردد و وارد زیربخش های گروه طب تکمیلی شده است و برخلاف گذشته که ماساژ بیشتر در حمام های عمومی و توسط عده ای خاص انجام می شد،  ماساژ درمانی توسط محققان بسیار زیادی مورد بررسی و آنالیز قرار می گیرد. امروزه محققان به این نتیجه رسیدند که ماساژ درمانی برای بسیاری از بیماریها می تواند مفید واقع گردد و باعث کاهش درد در ناحیه مورد درمان گردد.


در دنیای امروز لیزر موهای زائد بدن و لیزر صورت به عنوان یکی از نوین ترین و پیشرفته ترین روشها برای از بین بردن موهای زائد بدن معرفی می گردد، هرچند که طبق اعلام انجمن متخصصین پوست در کشور آمریکا در اثر لیزر موهای زائد بدن و همچنین لیزر صورت کلیه موهای زائد از بین نمی روند و درصد قابل توجهی از موهای زائد در برابر پدیده لیزر مقاوم هستند و درصد قابل توجه دیگری نیز دارای توانایی رشد پس از انجام لیزر صورت و لیزر موهای زائد هستند.
برچسب ها: تخفیفان ماساژ