به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۲۱:۵۳
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۱۴۳۸۳
تاسیس دانشگاه جدید در تهران منع قانونی دارد

روحاني مجوزدانشگاه‌احمدي‌نژاد را باطل كند

گروه سياسي: نماینده شهرضا در مجلس در تذکری شفافی با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست احمدی‌نژاد در مورد تاسیس یک دانشگاه جدید در تهران گفت: تاسیس دانشگاه جدید در تهران منع قانونی دارد.
روحاني مجوزدانشگاه‌احمدي‌نژاد را باطل كند
عوض حیدرپور گفت: از آقای روحانی می‌خواهیم این مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست احمدی‌نژاد را باطل کند و اجازه ندهد که فرصت رانت‌خواری فراهم شود. حیدرپور در ادامه گفت: این دانشگاه جدید مسجد ضرار است و با این بحث‌های ظهور انفسی و افاقی که مطرح می‌کنند نگذاریم این دانشگاه محل ترویج این ایده‌های ضدشیعی شود، باید جلوی این رانت‌خواری‌ها گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل دفتری به نام دفتر ریاست جمهوری سابق در میدان ونک تهران گفت: نمی‌دانم این یک صیغه جدید است آقایان دفتر ریاست جمهوری سابق هم همه به آنجا اسباب‌کشی کرد‌ه‌اند و یک سری اسناد ومدارک و هدایایی متعلق به موزه ریاست جمهوری را هم به آنجا برده‌اند، آقای احمدی‌نژاد عضو هیات علمی دانشگاه علم وصنعت هستند آقا هم حکم داده‌اند عضو مجمع تشخیص مصلحت باشند اگر می‌خواهند کار کنند بروند در همین جاها کار کنند.

اصفهان
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۵:۱۹
زنده باد نماینده شهرضا،روحیه انتقاد دوباره داره زنده میشه چند وقته (105211)
mk
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۵:۲۱
مصداق خوبیست مسجد ضرار
احتمال نمی دم کسی بتونه این دانشگاه رو کنسل کنه چون به جون حلقه انحرافی بسته است و برای افتتاخ ان احمدی همه کار خواهد کرد (105214)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۵:۵۵
بهتر است مجوز لغو نشود ولی اگر قصد آقای احمدی نژاد جداً خدمت به مردم است، مجوز احداث این دانشگاه در مناطق خیلی محروم صادر شود. (105251)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۶:۲۳
آفرین کاملا موافقم (105261)
آرمین
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۶:۳۰
به همین خیال باش
مگه رئیس جمهور می تونه مجوز دانشگاه عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رو باطل کنه (105266)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۹:۱۲
موافقم (105350)
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۱۹:۱۴
این کار درست نیست. (105354)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۱۵ ۲۲:۳۸
این نماینده محترم گویا واقعا فکر کرده اند احمدی نژاد رفته وتمام شد بابا رفته مجمع با رفسنجانی کل کل کنه کی می خواهد مجوز دانشگاه را باطل کنه ؟کی ؟ (105460)