به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۱۴۴۹۹۷
مالاگا 0 بارسلوناا 2

جایگاه بارسا در صدر جدول لالیگا تثبیت شذ

گروه ورزشي: بارسلونا در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2-0 مالاگا را شکست داد و جایگاهش در صدر جدول لالیگا را تثبیت کرد.
جایگاه بارسا در صدر جدول لالیگا تثبیت شذ
به گزارش "ورزش سه"، در شبی که لیونل مسی به دلیل به دنیا آمدن فرزندش غایب بود، بارسلونا در خانه مالاگا چندان به دردسر نیفتاد و با دو گل لوئیس سوارز و فیلیپ کوتینیو به پیروزی رسید. بازی با برتری بارسا آغاز شد اما در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. در دقیقه 13، سوارز روی یک حرکت انفرادی، با یک شوت محکم دروازه مالاگا را تهدید کرد اما واکنش خوب خیمنز، مانع از باز شدن دروازه این تیم شد. ولی تنها یک دقیقه بعد، ستاره اروگوئه ای بارسا، قفل دروازه میزبان را باز کرد. روی حرکت خوب یوردی آلبا از سمت چپ و ارسال او به محوطه جریمه مالاگا بود که سوارز با یک ضربه سر دیدنی، کار را تمام کرد.
 

 حملات بارسا بعد از این گل هم ادامه داشت و در دقیقه 17، پائولینیو می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه این بازیکن به کنار دروازه برخورد کرد. حملات بارسا ادامه داشت و سرانجام در دقیقه 28، این تیم به گل دوم رسید. روی یک حرکت تیمی خوب، توپ در سمت چپ محوطه جریمه مالاگا به عثمان دمبله رسید و پاس عرضی او را کوتینیو با یک بغل پای دقیق، تبدیل به گل کرد.
 

 دو دقیقه بعد شرایط  برای مالاگا سخت تر شد. خطای شدید سامو روی آلبا، باعث شد تا داور بازیکن مالاگا را با کارت قرمز جریمه کند. علی رغم یک بازیکن کمتر، مالاگا می توانست در دقیقه 36 یکی از گل های خورده را جبران کند اما ان نصیری، بازیکن مراکشی مالاگا، نتوانست با ضربه سر دروازه تراشتگن را باز کند.
 چند دقیقه بعد مالاگا صاحب یک موقعیت بسیار خوب دیگر شد اما از آن هم نتوانست بهره ببرد و در نهایت نیمه اول با همان دو گل به سود بارسا به پایان رسید. نیمه دوم را بارسا هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقایق ابتدایی به گل سوم برسند اما ضربه والی دمبله، راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.
 
 برتری بارسا در مالکیت توپ ادامه داشت اما بازیکنان این تیم که نیازی برای رسیدن به گل نداشتند، تنها به دنبال کنترل جریان بازی بودند. در مقابل مالاگا هم با یک یار کمتر، توان حمله روی دروازه بارسا را نداشت و تعویض های این تیم هم تغییری در جریان بازی ایجاد نکرد. در نهایت بازی با همان دو گل به سود بارسا به پایان رسید تا فاصله این تیم با اتلتیکو مادرید، با یک بازی بیشتر، به 11 امتیاز افزایش پیدا کند.