به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۰:۱۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۱۴۶۱۱

حکم 3 نماینده‌مجلس در پرونده فساد بزرگ

گروه سياسي: سرپرست دادگاه کیفری استان تهران گفت که حکم 3 نماینده مجلس در پرونده فساد 3 هزار میلیاردی که در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران در حال رسیدگی است، تا هفته آینده صادر می‌شود.
حکم 3 نماینده‌مجلس در پرونده فساد بزرگ
قاضی محسن افتخاری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: پرونده کهریزک به دیوان عالی کشور ارسال شده است. مشخص نیست که دیوان عالی کشور ظرف چه مدت درباره این پرونده اظهارنظر خواهد کرد. شعبه 76 داگاه کیفری استان تهران از هشتم اسفند ماه 1391 رسیدگی به پرونده قضات کهریزک را آغاز کرد و اول خرداد 92، نیز یازدهمین و آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد. پس از ابلاغ حکم، برخی از متهمان و شکات به آن اعتراض کردند و بر همین اساس پرونده جنجالی قضات کهریزک به دیوان عالی کشور ارجاع شد.

بر اساس این گزارش، پرونده فساد بزرگ مالی که با عنوان پرونده 3 هزار میلیاردی هم شناخته می شود در شعبه اول دادگاه انقلاب به ریاست قاضی سراج رسیدگی شد و البته رسیدگی به قسمت های دیگر این پرونده ادامه دارد. در این پرونده اتهاماتی متوجه برخی از نمایندگان مجلس بود به همین دلیل پرونده آنها بر اساس تبصره ماده 4 قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب اصلاحی 1381 ، باید در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار می گرفت.

۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۶:۵۸
به جاي فتنه فتنه كردن بريد حساباتون رو پاك كنيد. . . (109662)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۸:۲۶
هر دو مهمه.
هم فتنه
هم فساد (109739)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۷:۰۶
اين سه نماينده چه كساني هستند ؟ (109677)
مردم
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۷:۱۳
داره کم کم گندش در میاد. اول دولت بعد مجلس ......8 سال سابقه درخشان برای عزیزان زحمت کش!!!!!! (109687)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۱۸:۴۱
مردم بدبخت که این مسولین می خواهند مشکل انها راحل کند فقط به فکر خودشان هستند تورم کرانی بیکاری ارزش پول بایستی دنبال یک بهانه به نام دشمن بکردند..... (109747)
۱۳۹۲/۰۵/۲۳ ۲۲:۵۴
یک خواهش ازنمایندگان محترم مجلس که این روزها مدام اسامی مختلفی را اعلام میکنند لطفا کنند یکنفر اسامی نمایندگان درگیر در اختلاس وفساد مالی را اعلام کند اسم همه اعلام شد الا این افراد
حداقل الف ب پ ت (109927)