به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۰۹:۵۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۱۴۷۴۴
بارسا، لوانته را در هم کوبيد، پيروزي دشوار رئال

استارت پرگل بارسلونا در فصل تازه لاليگا

گروه ورزشي: فصل جديد لاليگا براي آبي اناري‌ها و رئال مادريد با پيروزي شروع شد.
استارت پرگل بارسلونا در فصل تازه لاليگا
بارسايي ها به راحت ترين شکل ممکن توانستند با سرمربي آرژانتيني جديدشان شروع پرگلي داشته باشند. حريف آن‌ها لوانته‌اي بود که چندين فصل موي دماغ بزرگان لاليگا بود. بارسايي‌ها که گويي با حريف تمريني بازي مي‌کردند، 7- صفر آن ها را زمين گير کرد. آبي اناري ها در اين بازي هر گاه اراده کردند به گل رسيدند و اين درحالي بود که نيمار و ايني‌يستا را دراختيار نداشتند.

اولين گل اين بازي را الکسيس سانچز در دقيقه 3 زد و سپس ليون مسي در دقيقه 12 بار ديگر دروازه لوانته را باز کرد. البته کار در نيمه اول به همين جا ختم نشد تا دني آلوز و رودريگرز هم در دقايق 24 و 26 بارسا را به گل برسانند. مسي در دقيقه 42 بار ديگر دروازه حريف را گشود تا ژاوي زننده آخرين گل بازي در دقيقه 45 نيمه اول باشد. نيمه دوم بازي هم آبي اناري ها کوتاه نيامدند تا رودريگرز بار ديگر در دقيقه 73 براي تيمش گل زني کند و حساب کار را 7- صفر تمام کند.

رئال مادريد 2 ............. بتيس1

رئال مادريد با مربي جديد خود در مقابل بيتس در حاليكه در ابتدا يك گل از ميزبان خود دريافت كرد دو بار توسط بنزما و ايسكو در دقايق 30 و 87 به گل رسيد تا با دشواري هر سه امتياز ديدار اول را از آن خود نمايد.

اوساسونا 1 .............. گرانادا 2

۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۰:۲۷
بارسلونای قهرمان (113552)
۱۳۹۲/۰۵/۲۸ ۱۳:۰۲
بارسا شیره‌ه‌ه‌ه! (113643)