به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۱۷ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۳۷۱۱۳
هفته سي و دوم لاليگا اسپانيا

صدرنشيني اتلتيکو در شب برد بارسا و رئال

گروه ورزشي: تيم فوتبال اتلتيکو مادريد با پيروزي در ديداري خانگي صدرنشيني خود را در جدول لاليگا تثبيت کرد.
صدرنشيني اتلتيکو در شب برد بارسا و رئال
در هفته سي و دوم لاليگا اسپانيا تيم فوتبال اتلتيکو مادريد صدرنشين فعلي لاليگا، در ورزشگاه خانگي خود ويسنته کالدرون ميزبان ويارئال بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود شاگردان سيمئونه به پايان رسيد. رائول گارسيا در دقيقه 14 و روي پاس کوکه براي اتلتيکو گلزني کرد. اتلتيکو مادريد با اين برد 79 امتيازي شد و صدرنشيني خود را در جدول لاليگا تثبيت کرد. ويارئال نيز در امتياز 49 باقي ماند.

پيروزي خانگي بارسلونا مقابل قعرنشين لاليگا


در يک ديدار ديگر از هفته سي و دوم لاليگا اسپانيا، تيم فوتبال بارسلونا که در رده دوم جدول لاليگا قرار دارد در ورزشگاه خانگي خود پذيراي رئال بتيس قعرنشين بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه 3 بر يک به سود بارسا به پايان رسيد تا آبي‌اناري‌ها در خانه به سختي به پيروزي برسند. ليونل مسي در دقيقه 14 از روي نقطه پنالتي و 86 و فيگراس در دقيقه 47 (گل به خودي) براي بارسا گلزني کردند و تک گل بتيس را روبن کاسترو در دقيقه 68 وارد دروازه پينتو کرد. بارسلونا با اين برد 78 امتيازي شد تا فاصله يک امتيازي خود با اتلتيکو مادريد صدرنشين را حفظ کند. بتيس نيز در امتياز 22 و قعر جدول باقي ماند.

برتري قاطع رئال مادريد مقابل سوسيداد

رئال مادريد هم شنبه شب از هفته سي و دوم ليگ باشگاه هاي اسپانيا ميهمان رئال سوسيداد بود و در پايان به برتري 4 بر صفر دست يافت. رئال مادريد با اين پيروزي 75 امتيازي شد تا اميدهاي خود را براي رسيدن به جام قهرماني همچنان حفظ کند. در دقيقه 45 اين ديدار، «آيارا مندي» هافبک جوان رئال مادريد که فصل گذشته پيراهن رئال سوسيداد را برتن داشت دروازه تيم سابق خود را گشود.

در دقيقه 66 نوبت به «گرت بيل» مهاجم ولزي رئال مادريد رسيد تا دومين گل تيم خود را به ارمغان بياورد. «په په» مدافع پرتغالي و پيش تاخته در دقيقه 85 سومين گلزن رئال مادريد در اين ديدار شد و دقايقي پس از آن «آلوارو موراتا» چهارمين گل کهکشاني ها درون دروازه ميهمان جاي داد تا پيروزي شيريني را براي تيم تحت رهبري «کارلو آنجلوتي» به ارمغان بياورد.