به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۱۴۷۶۸

تركان: توفیقی وزیر پیشنهادی علوم است

گروه سیاسی: اکبر ترکان با اشاره به تخریب‌هایی که توسط رسانه‌های افراطی علیه سرپرست وزارت علوم صورت می‌گیرد گفت: آقای توفیقی انسان توانایی هستند و این تخریب‌ها روی عملکرد ایشان اثر منفی نخواهد داشت. انشاءالله ایشان به زودی در مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی علوم صحبت خواهند کرد و ما از سخنان ایشان در مجلس استفاده خواهیم کرد.
تركان: توفیقی وزیر پیشنهادی علوم است
مشاور رئیس‌جمهور در گفتگو با سلام نو افزود: ایشان در سخنرانی و برقراری ارتباط با نمایندگان توانایی کافی را دارند و پاسخ تخریب‌ها را هم خواهند داد. ترکان با اشاره به دستور کار جانبی که برای وزرا وجود دارد گفت: مساله مهم دیگری که در حال حاضر وجود دارد این است که وزرای مستقر شده بتوانند، اعمال دولت قبلی در 45 روز گذشته را استخراج کنند و به عنوان یک پرونده در اختیار مردم قرار دهند.

قائم مقام رئیس ستاد انتخاباتی روحانی تصریح کرد: دولت احمدی‌نژاد در 45 روز 24 خرداد تا 12 مرداد خیلی از شرکت‌ها را جابجا و منتقل کرد. همچنین استخدام‌هایی صورت گرفت که بر خلاف قانون مدیریت کشور بود. انتقال دارایی‌ها و تغییر مدیران هم جمله اقدامات خلافی بود که صورت گرفت. ترکان در پایان گفت: وزرا اسناد موجود را دقیق‌تر بررسی کنند و به مردم ارائه دهند. جابجایی‌هایی که در اموال صورت گرفته باید به مردم اعلام شوند که در تاریخ ثبت شود تا بعدا کسان دیگری اشتباها مقصر شناخته نشوند.

۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۰۰:۰۷
اجازه بدید ایشون از 3 ماه سرپرستیشون استفاده کنند و تغییرات لازم رو در سطح وزارت علوم و روسای دانشگاهها انجام بدند و سپس ایشون رو به مجلس معرفی کنید. (114098)
مهزداد
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۰۰:۲۰
هر چی باشه رئیس ستاد آقای عارف است. رأی مجلس به ایشان ، احترام به رأی ملت است. (114103)
امیر
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۰۰:۲۱
انتصاب توفیقی مثل کبریت افتاده به جون رجانیوز و جهان نیوز، دارن آتیش میگیرن بندگان خدا!!!!!!!!!! (114104)
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۰۰:۳۵
پس این ترکان قلدرمآبانه در صدد تقابل هستن ؟!، جناب ترکان این جولان شما دیری نمی پاید بهتر است کمتر گرد و خاک کنید چرا که چشمان خودتان را در آینده کور خواهید کرد بدانید که این 4 سال هم تمام می شود ، خیلی ها آمدند و رفتند و برای همیشه محو شدند شما نیز اینگونه خواهید شد ... 4 سال دیگه می بینمتون/ شاید هم دیگه نبینمتون! (114112)
شاهین
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۰۰:۵۴
آقای روحانی عزیز! همه منتظر تغییرات اساسی جهت بهبود وضعیت زندگی هستیم (114124)
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۰۰:۵۹
ببین مظهر افراط دیگران را محکوم به افراطی گری می کند ، خدایا بر تو پناه ، خدایا توبــــــَه... (114126)
مهدی
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۰۱:۰۵
خسته نباشید دولت کار سختی پیش رو دارد (114129)
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۰۳:۰۹
نکته اینجاست که اینبار تیم دولت دچار محاسبات اشتباه در رای به کل کابینه نخواهد شد و با جدیت بیشتری وارد میشود. (114152)
مهربان توسی
۱۳۹۲/۰۵/۲۹ ۰۶:۳۵
مرسی مهندس انشاا... (114169)