به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۲۴ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۶۰۵۹۶
اطلاعات در یک نگاه

ساختار بانکی کشور تولید جرم می کند

گروه سیاسی: ساختار مالی و بانکی کشور تولید جرم می کند و برترین های بیستمین نمایشگاه مطبوعات معرفی شدند تیترهایی که روزنامه اطلاعات روز شنبه به آنها پرداخت.
ساختار بانکی کشور تولید جرم می کند
این روزنامه تیتر یک را به موضوع ساختار مالی و بانکی کشور تولید جرم می‌کند، اختصاص داد و به نقل از جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران نوشت: ایجاد سامانه‌های جرائم اقتصادی قوه قضائیه در یافتن متهمان بسیار مفید خواهد بود چرا که امروز بانک‌ها بستر بسیاری از جرائم شده‌اند و این بستر را برای انعقاد جرم باید محدود کنیم. روزنامه اطلاعات در خبری دیگر با انعکاس عنوان برترین‌های بیستمین نمایشگاه مطبوعات معرفی شدند، نوشت: مراسم اختتامیه بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در مصلای امام خمینی تهران با حضور شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی و مدیران مسوول رسانه‌ها و معرفی بهترین‌های نمایشگاه برگزار شد. غرفه‌های برتر بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در آئین اختتامیه این نمایشگاه معرفی شدند.

‏این روزنامه در صفحه اخبار داخلی با بازتاب عنوان وزیر پیشنهادی علوم: توسعه کشور در گرو تحول ساختاری آموزش عالی است، ادامه داد: فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری دولت یازدهم گفت: همان طور که در لایحه تغییر ساختار وزارت علوم نیز مطرح شده دانشگاه‌ها باید به سمت تغییر ساختار بروند و ضمن تحول ساختاری و استقلال مالی البته تحت ضوابط درست و قانونی، به صورت هیات امنایی فعالیت کنند که در آن زمان این مهم در لایحه تغییر ساختار مطرح و در مجلس نیز تصویب شد.

دکتر قالیباف: تهران را یکی از قابل سکونت‌ترین شهرهای جهان می‌کنیم تیتر دیگر روزنامه اطلاعات است. محمد باقر قالیباف شهردار تهران در همایش بین المللی مدیریت شهری که در دهلی هند برگزار شد، به برخی چشم اندازهای پیش روی پایتخت اشاره کرد و گفت: ما آینده تهران را به صورت شهری جهانی ترسیم کرده‌ایم. شهری تاثیرگذار در تحولات جهانی که مرکز تعاملات، گفتگوها، آموزش و تصمیم گیری در سطوح مختلف محلی و بین المللی در زمینه‌های دیپلماتیک، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

این روزنامه در خبری عنوان توافق بغداد و اقلیم کردستان عراق برای حل اختلافات را برجسته کرد و نوشت: منطقه کردستان عراق از امضای توافقنامه اولیه با دولت عراق برای پایان اختلافات 2 طرف خبر داد. اربیل این توافق را سرآغاز رسیدن به توافقی جامع در آینده دانست. اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: در نشستی مشترک میان عادل عبدالمهدی، وزیر نفت عراق، نچیروان بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان و قباد طالبانی، معاون بارزانی بر سر دستیابی به راه حلی همه جانبه و عادلانه برای اختلافات دولت مرکزی و اقلیم کردستان عراق توافق شد.