به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۱۴۸۴۱۷

جنجال خندیدن ملانیا ترامپ در کنار اوباما

گروه بین الملل: مراسم ختم "باربارا بوش" بانوی اول اسبق آمریکا در شهر هوستون تگزاس و حضور روسای جمهوری سابق و همسرانشان در این مراسم حاشیه‌هایی به همراه داشته است که مهم‌ترین آنها نشستن ملانیا ترامپ در کنار باراک اوباما در طول مراسم و شادمانی زاید الوصف و خنده‌های او در کنار اوباما بوده است؛ به نحوی که در فضای مجازی و رسانه های آمریکا در یک روز گذشته این موضوع تبدیل به موضوع محوری مراسم ختم باربارابوش 93 ساله شده است.
جنجال خندیدن ملانیا ترامپ در کنار اوباما
مراسم ختم باربارا بوش روز شنبه در شهر هوستون- محل زندگی خانواده بوش- برگزار شد و به جز دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا همه روسای جمهوری سابق و همسرانشان در مراسم حضور داشتند و از کاخ سفید ملانیا ترامپ به جای همسرش در این مراسم شرکت کرد و ترامپ طبق سنت‌ آخر هفته خود در باشگاه گلف خود در مارالاگو برنامه‌های دیدارهای خود را ترتیب داده بود و تنها روز شنبه به نوشتن یک توییت تسلیت خطاب به خانواده بوش اکتفا کرد.نکته دیگر از این مراسم اما هم‌نشینی اوباما با ملانیا ترامپ بود. اوباما که 16 ماهی است کاخ سفید را تحویل خانواده ترامپ داده با وجودی که روابط سردی با ترامپ دارد اما به گرمی از همسر او استقبال کرد و در کنار او نشست و در طول مراسم گاه گاه در گوش او چیزهایی می‌گفت و ملانیا هم با لبخند هایش نشان می‌داد از این هم نشینی خوشحال است.این موضوع سوژه کاربران شبکه های اجتماعی به ویژه در توییتر شده است و بسیاری از کاربران فضای مجازی با مقایسه رفتارهای سابق ملانیا می‌گویند او در زمانی که در کنار ترامپ است صورتی سرد و بدون لبخند دارد و یا لبخندهایش مصنوعی است اما در مراسم ختم مادر جورج دبلیو بوش رییس جمهوری اسبق آمریکا، در کنار اوباما لبخند می‌زد و خوشحال به نظر می‌رسید.
اظهارنظرهای برخی کاربران توییتر در آمریکا در واکنش به رفتار ملانیا در مراسم ختم باربارا بوش:
- در یک سال گذشته لبخندی از ملانیا در کاخ سفید و در کنار ترامپ ندیدیم اما در 10 دقیقه ای که او در کنار اوباما نشسته بود قهقهه هم زد!
- شوهر ملانیا در مارالاگو مشغول گلف‌بازی است و او در کنار اوباما در مراسم ختم نشسته و می‌خندد.
- ببینید ملانیای سرد مزاج و بی‌لبخند در کنار اوباما چه لبخندهایی می‌زند.
- فکر نمی‌کنم دونالد از دیدن این تصاویر خوشحال شود.
- امروز شاهد این بودیم که ملانیا در مراسم ختم و در کنار اوباما خوشحال‌تر از کاخ سفید و در کنار ترامپ است. وقتی ترامپ را از کاخ سفید بیرون انداختیم بار دیگر می توانیم آمریکا را خندان کنیم.. "کنایه به شعار انتخاباتی ترامپ: دوباره آمریکا را قوی می‌سازیم."
- چند سال است که ملانیا این طور از ته دل نخندیده بود؛ ملانیا با همان اوباما بمان و پیش دونالد برنگرد!
- بالاخره خنده ملانیا را هم دیدیم؛ آن هم در مراسم ختم باربارا و در کنار اوباما!
- ملانیا در بیش از یک سالی که در کاخ سفید و در نقش بانوی اول آمریکا در کنار ترامپ بوده چنین لبخندی به صورت خود نداشته.
ملانیا در روز ختم باربارا بوش و در کنار اوباما از مراسم شام رسمی اولین روز حضور شوهرش در کاخ سفید خوشحال‌تر بود.