به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۸:۳۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۱۴۸۴۵

سوريه از تمامي "خطوط قرمز" گذشته است

گروه بين‌الملل: داوود اوغلو، در اظهاراتي عنوان كرد دولت سوريه از "تمامي خطوط قرمز" گذشته است.
سوريه از تمامي "خطوط قرمز" گذشته است
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ وزير امور خارجه ترکيه در رابطه با اتهامات اخيرِ به دولت بشار اسد، مبني بر استفاده از سلاح‌هاي شيميايي عليه شهروندان سوري مدعي شد: دولت سوريه از تمامي خطوط قرمز گذشته است. گوئيدو وستروله وزير امور خارجه آلمان هم از سوريه خواست امکان دسترسي به مکان‌هاي مختلف را براي کارشناسان سازمان ملل متحد به منظور انجام تحقيقات درباره ادعاي استفاده از تسليحات شيميايي در سوريه فراهم کند. وستروله در کنفرانس خبري مشترک با همتاي ترک خود گفت: ما درباره گزارش هاي مربوط به استفاده از گازهاي سمي در اطراف دمشق بسيار نگرانيم. اين شبکه تأکيد کرد ما هنوز نمي‌دانيم چه کسي از اين جنگ‌افزارهاي شيميايي در حومه دمشق استفاده کرده‌ است.

(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۵:۱۲
چقدر اظهارات گوئيدو وستروله مضحکه
داره می گه که ممکنه مخالفان از این سلاح ها استفاده کرده باشند

در هر صورت بحران سوریه باید با اجماع بین المللی حل و فصل بشود و دو کشور روسیه و آمریکا نقش کلیدی در این میان ایفا می کنند ولی متاسفانه هردو کشور خواهان پایان این بحران نیستند
روسیه که فقط به فکر پایگاه های نظامی خودش در لاذقیه و طرطوس هست و اگر آنجا امن باشد دیگر برایش مهم نیست در مناطق دیگر کشور عزیز سوریه چه اتفاقی می افتد
آمریکا(به صورت اخص) و غربی ها(به صورت اعم)هم فقط به فکر امنیت اسرائیل هستند و این شرایط که مخالفان و حکومت سوریه مشغول جنگ هستند بهترین شرایط برای آنهاست و آنها برخلاف سخنان خود واقعا"نمی خواهند در سوریه اتفاق خاصی بیفتد. (115253)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۵:۵۵
تیتر تان به سبک فارس و مشرق شده است! قید بفرمایید
داوود اغلو:سوریه از تمامی خطوط قرمز گذشته است.
بد نیست توضیحی هم راجع به افکار نئو عثمانی های ترکیه و پان ترکیسم درج کنید (115286)
فرهاد فرهمند مهر
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۶:۴۴
اگه وزیر خارجه ترکیه از اول عمرش تا حالا، یه حرف راست زده باشه، همینه که "سوریه از تمامی خطوط قرمز گذشته". دولت این کشور ، مثل صدام و قذافی، همه پل ها رو پشت سرش داره خراب می کنه! (115299)
ناشناس
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۲۱:۴۰
سوريه داره از موجوديت خودش و منافع ايران در اون نقطه حفاظت ميكنه!ايران بايد از بشار اسد حمايت كنه!اگه سوريه شكست بخوره بعدش نوبت حزب الله هست!بعدشم ايران تنها ميمونه!و ي طعمه ي آسون ميشه!
بحث سوريه خارج از اصولگرايي و اصلاح طلبي هست!ي مساله ي ملي هست براي ايران!بشار اسد بايد بمونه!به هر قيمتي! (115362)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۲۳:۰۳
ببين با كيا شديم 75 ميليون !!!

واقعا واسه خودم متاسفم كه دارم در كنار فردي با اين طرز تفكر زندگي ميكنم و نفس ميكشم ! . . . . (115390)
بدمک
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۶:۵۷
فقط خدا عالمه. (115303)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۸:۱۵
بشار اسد چرا بايد ازگاز شيميايي استفاده كرده باشه؟ (115326)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۱۹:۳۹
ترکیه با اظهارات عوام فریبانه مسئولانش و ژست های بشردوستانه میخواهد برای خودجای پای سیاسی محکمی در خاور میانه و دل غربی ها باز کند. (115344)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۲۳:۴۱
ترکیه ایها بهار نیوز می خوانند که اینجا به نفع ترکیه منفی یا مثبت میزارند؟ یا اینکه ما ایرانی ها افتخار وطن فروشی نصیب مان شده؟ (115396)
(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۲۰:۰۵
ببینید بی‌بی‌سی فارسی در یک مطلب خودش در مورد واقعه دیروز به نقل از دکتر آلکس فلان چی می گه

«دکتر آلکس ککوله، استاد موسسه میکروبیولوژی دارویی در دانشگاه هاله آلمان گفته است شواهد موجود در یکی از تصاویر ویدیویی می تواند نشانه حمله با یک ماده شیمیایی باشد، اما بیماران هیچ یک عوارض ناشی از گاز سارین یا گاز اعصاب نداشتند»

برطبق گفته رسانه بی طرف!!!بی‌بی‌سی اصلا" از سلاح شیمیایی استفاده نشده بلکه از یک ماده شیمیایی که این دکتر هم اسمش رو مثل اینکه یادش رفته استفاده شده!!!
فقط این به اصطلاح دکتر نگفته که این چه ماده شیمایی هست که انسانها رو می کشد.
بهارنیوز این نظر رو منتشر کن تا همه با چهره پلید و دروغگوی بی‌بی‌سی بهتر آشنا شوند.
از این مطلب بی‌بی‌سی می شه نتیجه گرفت حتی الان که از تسلیحات شیمیایی استفاده شده باز هم جامعه جهانی کاری نخواهد کرد. (115349)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۲۳:۲۹
عزیز من این نقل قول شما یعنی اینکه از سلاح شیمیایی استفاده شده اما گاز اعصاب و یا سارین نبوده، بلکه چیز دیگه ای بوده!
(البته وضع بی بی سی مشخصه، اما این نقل قول چیزی رو اثبات نمی کند!) (115394)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۲۳:۳۷
امين آقا مخالف سر سخت مرسي كه ميگي هوادارانش رو بايد زنده زنده آتيش بزنن! شما كه اينقدر ميگه بي بي سي بده خب طرفش نرو ! مجبوري؟؟؟ (115395)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۲۲:۴۲
ترکیه در غیاب حضور قوی ایران در منطقه; دارد نقش یک ابرقدرت منطقه ای را بازی میکند.مسئولان ما هم که با طرفداری از بشاراسد همه دولت های خاورمیانه را با ایران دشمن کردند.اگر مسئولان به خودشان بیایند ترکیه که سهل است حتی آمریکا هم نمیتواند نقش ایران را بازی کند چون ایران قابلیت هایی دارد که ترکیه حتی نصف آن را ندارد. (115381)
۱۳۹۲/۰۵/۳۱ ۲۲:۵۲
. . . .بنظر من آقایان روحانی و اردوغان با همکاری کشورهای عراق و لبنان و عربستان و قطر و کویت و هر کشوری که موافق پایان خونریزی است بایستی فکری برای این مشکل بزرگ جهان اسلام بکنند. (115384)