به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۱۵۱۰۲

عدم توقف بورسیه وجذب هیات علمی

گروه جامعه: سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هرگونه اخبار مبنی بر لغو و توقف پذیرش دانشجویان بورسیه و جذب اعضای هیات علمی را رد کرد.
عدم توقف بورسیه وجذب هیات علمی
دکتر جعفر توفیقی، با بیان اینکه روند جذب و پذیرش دانشجویان بورسیه متوقف نشده است، گفت: همان گونه که در نامه ابلاغی به سازمان دانشجویان آمده، تا زمان تهیه گزارش اعتباری این بخش و برای مدت کوتاهی، تنها پرونده و تعهد و پرونده جدیدی در زمینه بورسیه بررسی نمی‌شود و بررسی پرونده‌های قبلی همچنان بدون وقفه ادامه دارد.
وی با تاکید براینکه تمامی تعهدات قبلی و قبولی‌های بورسیه همچنان پابرجا بوده و لغو نشده است، اظهار کرد: تنها بررسی پرونده جدید بورسیه پس از یک وقفه زمانی کوتاه و تهیه گزارش مالی جهت تامین اعتبار آغاز می‌شود.

توفیقی همچنین درباره برخی از اخبار مبنی بر لغو اختیار از معاونت آموزشی در زمینه جذب هیات علمی نیز با رد هرگونه نگرانی درباره توقف روند جذب هیات علمی، عنوان کرد: دوستان اگر به متن نامه توجه کنند مشخص است که روند جذب هیات علمی متوقف نشده است تنها این کار تا اطلاع ثانوی با تایید وزیر صورت گیرد، به بیان دیگر توقفی در جذب هیات علمی صورت نمی‌گیرد. به گفته توفیقی، هر مدیری در شروع کار نیازمند تهیه گزارشاتی از بخش‌های زیرمجموعه خود است که تهیه این گزارش‌ها را از معاونان و مدیران بخش‌های مختلف وزارتخانه درخواست کرده‌ام.
سرپرست وزارت علوم در خاتمه سخنانش درباره تغییرات مدیریتی در دانشگاه‌ها و وزارت علوم نیز عنوان کرد: همانطور که پیش از این نیز بیان کرده ام، تغییر مدیریتی در وزارت علوم و دانشگاه‌ها در حد حداقل و ضرورت است. ضمن اینکه معتقدم در دانشگاه‌ها نیاز به تغییرات وسیع نیست.

۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۵:۰۳
بورس ما رو ک تمدید نکردن. چند ماهه بدون حقوق شدم. اینم آخر و عاقبت انتخاب یک تز خوب!
هزینه های معوقه هم داریم که نمیدن. کلا میگن بودجه نداریم.
یکی به اضواع مالی وزارت علوم برسه. وزیر دوست داشتنی نصیبمون شده خدا کنه پول هم بیاد. زشته که وزارت علوم بی پول باشه. (118068)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۹:۱۸
دم توفیقی گرم! (118232)
میثم
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۵:۱۱
این رییس دانشگوه علامه را اگه برداری یه آدم درست بزاری جاش فعلا حله (118076)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۱۶:۰۹
لطفا رئیس دانشگاه پیام نور و معاون جوان و بی تجربه و افراطی مالی اداریش رو که از طیف احمدی نژاد و همان شیوه مدیریت خلق الساعه هستند رو زودتر عوض کنید که حقیقتا دانشگاه رو به خرابه تبدیل کردند (118121)
۱۳۹۲/۰۶/۰۶ ۲۱:۲۹
اگر جلوی جذب هیات علمی گرفته نشود آقایان تمام دوستان و آشنایان هم جناحی ها را وارد میکنند. در دانشگاه گیلان دارند همچنان بدون رعایت قانون فوق لیسانس جذب می کنند . وقتی قرار است وزیر جدیدی بیید چرا باید در این فرصت باقیمانده این همه جذب صوت گیرد (118298)