به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۱۵۲۵۶

واكنش علي كريمي به اظهارات اخير رويانيان

تا دو ماه قبل ام الفساد تیم بودم و حالا...!
گروه ورزشی: علی کریمی در خصوص صحبت های مدیر عامل پرسپولیس مبنی بر برگرداندن کریمی به این تیم در نیم فصل رقابت ها اظهار داشت: «برایم خیلی جالب است، تا دو ماه قبل ام الفساد تیم بودم ولی الان می خواهند به پرسپولیس برگردم!»
واكنش علي كريمي به اظهارات اخير رويانيان
وی افزود: «این صحبت های مسئولان باشگاه پرسپولیس عوام فریبی است، تا زمانی که بعضی افراد در پرسپولیس حضور دارند به هیچ وجه بر نمی‌گردم؛ از هواداران عذر می‌خواهم آنها اخلاق من را می‌دانند هیچ وقت حرف بیهوده نمی‌زنم.» کریمی درباره پیوستن خلعتبری به پرسپولیس و قانون شکنی احتمالی که در ثبت قرار داد این بازیکن اتفاق خواهد افتاد تأکید کرد: «این افراد فقط دم از قانون می زنند و در اصل بزرگترین قانون‌شکن هستند، به هر حال فدراسیون فوتبال متولی این امر است و باید منتظر تصمیمات جدید ماند.»

وی افزود:. «خلعتبری بازیکن بزرگ و ملی است و امیدوارم به پرسپولیس برود و با بازی های خوب دل هواداران را شاد کند.» كريمي در خصوص شعار هواداران علیه بازیکنان و کادرفنی تیم عنوان كرد: «موقعیت گلزنی زیادی داشتیم که می توانستیم با اختلاف حریف را شکست دهیم، ولی باز هم جای شکر دارد توانستیم سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کنیم. هدف هواداران برای حضور در ورزشگاه نباید تنها برای تماشای بازی باشد، بلکه با تشویق هایشان باید تیم را حمایت کنند.»

این بازیکن تراکتورسازی خاطرنشان کرد: «تراکتور مال مردم است، هواداران باید صبور باشند و تا دقیقه 90 تیم را حمایت کنند، بازیکنان و مربیان مهره هایی هستند که بین تیم ها جابه جا می شوند و تنها چیزی که برای هواداران باقی می ماند تراکتور و سرافرازی شهرشان است. در بازی با ذوب آهن هم دقیقه 92 گل پیروزی را زدیم، اتفاقات فوتبال غیر قابل پیش بینی است و بهتر است تا پایان بازی صبر کنیم.»

کریمی در مورد خواسته هواداران مبنی بر تغییر در کادرفنی تیم بیان کرد: «هر مربی جدیدی که به تیم بیاید، حداقل شش هفته طول می کشد با بازیکنان و شرایط تیم آشنا شود و سیستم مورد نظر را پیاده کند، حتی اگر مربی سابق هم برگردد به دلیل اینکه تراکتور نسبت به فصل پیش تغییرات زیادی داشته، شرایط به همین شکل است. به نظرم تغییر مربی به ضرر تیم است، به هر حال مدیریت تیم تصمیم گیرنده نهایی در این رابطه است.»

قاسمي بجد
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۱:۲۲
زنده باد علي كريمي ...

داش علي ما خوب ميدونيم علت اين مصاحبه هاي رويانيان چي هست ! هنوزم دست از سر تو بر نميداره و ميخواد يه جوري ضربه بزنه و تو رو بين هوادارا منفور كنه ! ولي نميدونه اين خودش هست كه منفور ميشه !


دوستت داريم ... تا هميشه

علي فقط كريمي ... (119821)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۱:۴۴
آقای کریمی

مگه نمیگی پرسپولیس از همه چیز مهم تره پس فرقی نمی کنه حضور افراد در پرسپولیس و شما اگه خودتو پرسپولیسی میدونی باید با تعصب بیشتری صحبت کنی و حاضر به بازی کردن در تیم پرسپولیس باشی.

مورد بعدی هم اینکه الان که لحن افراد عوض شده و آقای رویانیان از حضور شما استقبال کرده بهتره شما هم اون غرور همیشگی و معروفتو کنار بزاری و بهتر جواب بدی نه اینکه بگین تا زمانی که افرادی در پرسپولیس هستند من به این تیم نمیام اعتبار و محبوبیتی برای شما کسب نخواهد کرد . البته همه میدونیم که منظور شما علی دایی است که همگان بر افتخاراتی که آقای گل جهان برای فوتبال ایران به ارمغان آورده آگاهند و قاطعانه دایی را میتوان اسطوره ای کاملا سرشناس در سراسر جهان و بین المللی دانست . البته شما هم از اسطوره بودن و معروفیت و البته محبوبیت چیزی کم ندارید و بدون شک استاد فوتبال هستید اما اینم موضع گیری ها هرگز به نفع شما نخواهد بود . (119832)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۹:۲۷
کاملا حرف دلمو زدی . کریمی بازیکن بزرگیه اما علی دایی اسطوره شماره یک فوتبال ایرانه و همه دنیا ایشون رو میشناسند . ما از گلزنی های علی دایی خاطرات خوش و شیرینی داریم (120077)
قاسمي بجد
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۲۲:۵۱
تا چند سال قبل كه گريه ميكردين كه خدافظي كنه از فوتبال و تيم ملي و اينا !!! چي شد ؟! (120148)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۱:۵۲
آقای علی کریمی بازیکن خوبی هستی و در این شکی نیست. اما یادت هست که در تیم امید های ایران بازی می کردی و در بازی با ویتنام کوبیدی به مچ پای داور و برای یک سال محروم شدی. همان سال قرار بود بهترین بازیکن آسیا انتخاب شوی. نمی دانم چرا علیرغم شایستگی های فنی اخلاقت چندان رضایت بخش نیست. دوست ندارم مثل خداد عزیزی باشین که هنوز هم که هنوزه اخلاقش و استیل حرف زدنش آدم را یاد این ضرب المثل فارسی میندازه که یا رب مباد ...... (119837)
پرسپولیسی
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۸:۲۰
آنهایی که منفی دادند یعنی چشم به روی واقعیت می بندند؟ دو ستی شما با علی کریمی از هر دشمنی ای بدتره. (120049)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۲:۳۰
اگر دنیزلی باشه بر نمی گردی
استیلی باشه بر نمی گردی
درخشان باشه بر نمی گردی
دایی باشه بر نمی گردی
...باشه بر نمی گردی
...باشه بر نمی گردی
مگر حسن آقا قصاب سر کوچه مان بیاد با ساتور مدیریت کنه که علی آقای کریمی دیگه قشقرق راه نندازه. (119859)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۴:۲۸
کریمی در هر تیمی که باشد فاتحه آن تیم خوانده شده است
اگر شک دارید به سوابق ایشان نظری بیندازید (119956)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۵:۳۳
زنده باد کریمی کریییییییییمممممممممممیییییییییییی (119982)
۱۳۹۲/۰۶/۱۰ ۱۹:۲۵
آقای کریمی خیلی دوست دارم

اما متاسفانه اخلاق خوبی ندارین

تا حالا نشده که در مصاحبه چهره ختدان شما رو ببینیم (120075)