به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۱۵۳۲۲۰

زیباکلام: آقای روحانی خودتان متهم ردیف اول هستید

گروه سیاسی: صادق زیباکلام در آخرین واکنش به اوضاع نابسامان جامعه گفت.
زیباکلام: آقای روحانی خودتان متهم ردیف اول هستید
صادق زیباکلام در آخرین واکنش به اوضاع نابسامان جامعه گفت: «جناب آقای رئیس جمهور اگر قرار شود به جرم "نامید ساختن مردم" کسانی تحت پیگرد قرار گیرند، با عرض معذرت خود حضرت‌عالی متهم ردیف اول هستید. چون به نحو حیرت انگیز و باورنکردنی و بحول و قوه الهی توانستید ۲۴میلیون نفری را که بشما رای داده بودند را درکمتر از چندماه سرخورده، پشیمان و ناامید سازید.»

.....................................................................................................
این استاد علوم سیاسی، دیروز هم خطاب به روحانی چنین نوشته بود:

علیرضا محمدصالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۴/۰۷ ۰۲:۵۷
درست است متهم میباشد اما با رفتن رئیس جمهور اوضاع کشور بهتر نمیشود چون نه راه علم ونه راه قران را میرویم (360174)
۱۳۹۷/۰۴/۰۷ ۰۶:۲۱
کدام ۲۴ ملیون رای شما می دانید خودشان هم‌می دانند که انتخابات چگونه برگزار شد همه چیز ساختگی مهار تورم افزایش مستمری ثبت نام در سامانه نرخ دلار و ارز سایه جنگ عبور مکرر از رکود و .... (360176)
۱۳۹۷/۰۴/۰۷ ۰۷:۰۰
برای من پرسش هایی به وجود آمده: می گویند به شرکتی که یک ماه پیش تشکیل شده 26 میلیون ارز برای واردات موبایل داده اند. فارغ از این که مالک این شرکت کدام آقازاده است، چرا بررسی نمی کنند تا ببینند او از کجا می دانسته وضع این طور می شود؟ (360178)
۱۳۹۷/۰۴/۰۷ ۲۳:۰۴
آقای زیبا کلام هم به تازگی تمام وقت به مخالف خوانی با روحانی می پردازند .فرق نمی کند که روحانی چه گفته چه کرده باشد ایشان رسالت خود را در مخالفت با او خلاصه کرده ، جالب این است که ایشان فقط مخالفت میکنند ،حتی یک بار نشده( یا شاید من ندیده ام ) که راه حلی نشان بدهند ویا پیشنهادی برای حل مشکلی بدهند (360187)