به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۰۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۱۵۴۲۴
وزیر بهداشت اظهار كرد:‌

وزرای دولت یازدهم سوپرمن نیستند!

گروه جامعه:‌ وزیر بهداشت گفت: وزرا هم مثل مردم هستند و افراد سوپرمن و خارق العاده‌ای نیستند، بنابراین بهترین کمک رسانه‌ها به مسئولان این است که فرصت فکر کردن و مطالعه بدهند تا مانند گذشته تحت فشار رسانه‌ها تصمیمات غیر کارشناسی نگیریم و ۶ ماه بعد مجبور شویم تجدید نظر کنیم.
وزرای دولت یازدهم سوپرمن نیستند!
سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود: رسانه‌ها نباید از مسئولان و وزرا انتظار داشته باشند که هر روز یک هنر جدیدی را از خودشان ارائه کنیم، بهترین کمک رسانه‌ها به وزرا و مسئولان این است که به وزرا فرصت بدهند مطالعه کنند، فکر کنند و با کارشناسان مشورت کنند.وی ادامه داد:‌ به نظر من یکی از مشکلات گذشته این است که برخی وزرا تحت فشار رسانه‌ها و افکار عمومی گاهی دست به کارهای می‌زدند و تصمیماتی می‌گرفتند که ‌واقعاً کارشناسی شده نبود و برای همین مجبور می‌شدند 6 ماه بعد در مورد آن تجدید نظر کنند.

وزیر بهداشت گفت: همین تصمیمات غیر کارشناسی گاهی باعث می‌شد منابع را از دست بدهیم بنابراین رسانه‌ها هم باید بدانند که ما وزرا هر روز نمی‌توانیم از خودمان یک هنر جدید ارائه بدهیم. باید به مردم راست بگوییم و شعار ندهیم ما وزرا افراد خارق العاده و سوپر من نیستیم و باید مطالعه کنیم.هاشمی افزود: بنده خودم از جمله کسانی هستم که نیاز زیادی به این دارم که مطالعه کنم به خصوص اینکه فکر نمی‌کردم وزیر شوم و حالا که این مسئولیت به دوشمان افتاده باید با آشنایی کامل و برنامه ریزی عالمانه عمل کنیم و این کار نیاز به وقت دارد. هر وزیری نیاز به این دارد که روزی چند ساعت مطالعه کند.
مرجع : فارس

۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۱۴:۴۸
فکر نمی‌کردم وزیر شوم و حالا که این مسئولیت به دوشمان افتاده...

صادقانه گفته، جنس این وزیرا مثه قبلیا نیس که برا وزیر و معاون و مدیر شدن از هر هنری (زیرآب زنی و پرونده سازی و کاسبی فتنه و البته اسپانسری نورچشمی های اهالی قدرت و ...) که داشتن استفاده می کردن!!! (120964)
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۱۵:۲۶
واقعا همینطوره باید فرصت داد و انتظار معجزه نداشت

علامت تعجب گذاشتن بهار جلوی حرف ایشون کار درستی نیست چون حرف تعجب آوری نبوده (120986)
یک ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۰:۰۳
ولی آ شیخ حسن قبل از انتخابات یه حرفهای دیگه ای میزدی . 100 روز و .... (121109)
رضا
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۰۱:۲۰
100روز چه ربطی به این اظهارات داشت؟؟؟!!! (121312)
بنده خدا
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۱:۵۵
پس برن کنار جوانان باهوش و آرمان گرا و آبادگر ایران فردا بیان جلو. (121177)
یا هووو
Finland
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۲:۰۶
از قدیم عقلا گفته بودند که کار را باید به کاردان داد. این هیات وزیران دولت تدبیر وامید واقعا نخبه هستند و بدنبال رانت های ناشی از وزارت نیستند و انشاالله بفکر مردم اند.دکتر جان خسته نباشید. (121189)
afsaneh
۱۳۹۲/۰۶/۱۲ ۲۲:۳۴
100 درصد نمی توان توقع معجزه داشت
روند اصلاح امور کشور نیازبه زمان و مدیریت و برنامه ریزی دارد (121218)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۰۲:۳۶
من به روحانی رای دادم فقط و فقط برای اینکه اطمینان دارم حسن روحانی از کاندیداهای موجود و همچنین احمدی نزاد لااقل یک قدم جلوتره و بهتره... فقط یک قدم نه بیشتر... انتظار معجزه هم ندارم... امیدوارم دولت روحانی بتونه دخل و خرج مملکت رو بهم نزدیکتر کنه و لااقل از نظر میزان تورم، در میانگین 15 درصد بیشتر نباشیم... (121342)