به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۰۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ساعت ۰۰:۳۶
کد مطلب : ۱۵۴۳۴
ارز مرجع يا مبادله‌اي؟

رويانيان: دلار مبادله‌اي را از قبل گرفته بوديم

گروه ورزشی:مدير عامل باشگاه پرسپوليس مي‌گويد که هيات دولت پيش از اولويت بندي 10 کالاي اساسي در کشور، به باشگاه پرسپوليس و استقلال ارز مبادله‌اي داده است.
رويانيان: دلار مبادله‌اي را از قبل گرفته بوديم
پس از انتقادها بابت هزينه شدن ارز مرجع يا مبادلهاي براي انتقال خلعتبري به پرسپوليس، عده‌اي به انتقاد از اين موضوع پرداختند و اعلام کردند در حالي که خيلي از کالاهاي اساسي از جمله دارو، به دليل کمبود ارز مبادله‌اي براي ورود به کشور با مشکل روبرو هستند، چرا پرسپوليس بايد اين هجم از دلار مبادله‌اي را صرف خريد يک بازيکن کند. محمد رويانيان در اين باره مي‌گويد: «ربط دادن انتقال خلعتبري به ارز مبادله‌اي و اولويت هاي 10 گانه و قيد کردن ازگوشت قرمز، مرغ، و اولويت هاي دارويي و گوشت پرندگان و کيف و چمدان منصافه نيست. گزارشی را در اين باره مطالعه کردم. شايد اين نوشته به دليل نقص اطلاعاتي است که ما ارائه کرديم يا شما نمي دانستيد اما بهتر است نکاتي را خيلي شفاف بگويم چون من خيلي لوتي وار وارد اين قصه شدم تا مشکلي براي يک سرمايه ملي ايران ايجاد نشود. خلعتبري ندانسته در اين دام افتاده بود. او دنبال راهي مي‌گشت تا نشان دهد سرباز کشورش است و ما با همه مشکلاتي که داشتيم وارد قصه شديم تا اين مشکل حل شود و حالا منصفانه نيست که زير اين بار فشار باشيم.»

رويانيان افزود: «ارز مبادله‌اي براي خريد خلعتبري در روزهاي اخير تهيه نشده است بلکه به قبل از اولويت بندي دهگانهبوده است. اين هم بر اساس مصوبه‌اي است که هيات دولت در اختيار بانک مرکزي قرار داده بود. بنده و آقاي فتح ا...زاده نامه‌اي را پيش رئيس جمهورسابق برده بوديم درباره دريافت ارز مبادله اي. ايشان نيز نامه را به شوراي ارزي بانک مرکزي زدند. طبق قانون آنها اعلام کردند که بابتبازيکن خارجي ارز مبادله‌اي در اختيار ما قرار مي‌گيرد. حتي قرار شد ارز مستقيم به حساب بازيکن برود تا اين بحث‌ها هم پيش نيايد که به قول معروف ما دلار را 2500 مي‌گيريم و خودمان 300 تومان مي‌فروشيم. به همين دليل قرار شد دلار به حساب بازيکن برود. دوباره تاکيد مي‌کنم اين موضوع به قبل از اولويت بندي 10 گانه بود و همانطور که قبلا هم گفتم، استقلالي‌ها بيشتر از ما دلار گرفتند.»

حسين قدوسي مدير روابط عمومي پرسپوليس هم در اين باره تاکيد مي‌کند: «به گفته مديرعامل ما استقلال بيشتر از پرسپوليس دلار مبادله‌اي گرفته است.اما در کل، لطفا انتقال خلعتبري را به داروها يا نيازهاي مردم ربط ندهيد. فراموش هم نکنيم فصل گذشته هزينه تعدادي از باشگاهها بيشتر از ما بود. در فصل جاري ما فقط يک بازيکن بالاي يک ميليارد تومان داريم؛ آن هم با پاداش هايي است که برايش در نظر گرفته ايم. ما فصل قبل هم دو بازيکن بالاي دو ميليارد تومان داشتيم. برويد ببيند برخي تيم‌ها که بازيکنان‌شان از قطر و امارات پيشنهاد داشتند، چگونه و با چه رقم هايي بازيکنان شان را نگه داشتند. بالاي يک ميليارد و 500 و حتي بالاي دو ميليارد تومان قرارداد بستند. فصل گذشته اين حرف‌ها را زديم و کسي باور نکرد اما بعدها ديديديکي از بازيکنان همين تيم اعتراف کرد که سال قبل يک ميليارد و 750 ميليون بوده قرارداد بسته است.»
مرجع : فوتبال3

م ح س ن
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۰۱:۱۰
ای خدا این مرد چقد رو داره ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا (121309)
هیراد
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۰۲:۲۲
بهار، یعنی همیشه خبر فوتبالی میذاری باید نشون بدی طرفدار استقلالی ها. نکن این کاراتو. (121337)
خروس
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۰۳:۳۷
درود بر سردار رویانیان که خدمت بزرگی به ورزش ایران کرد که یک بازیکن روی پیراهنش اسم جعلی خلیج ع ر ب ی نباشد. زنده باد رویانیان سرباز میهن. (121359)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۰۷:۲۵
حسين قدوسي مدير روابط عمومي پرسپوليس هم در اين باره تاکيد مي‌کند: به گفته مديرعامل ما استقلال بيشتر از پرسپوليس دلار مبادله‌اي گرفته است .
سند سخنان مشعشع ایشان را ملاحظه فرمودید ؟ آخر روابط عمومی هستند ! استاد دو واحد درس بذارید استفاده کنیم حیفه ! (121376)
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۰۷:۵۶
دِين تمام بيماراني كه از بي دارويي رنج ميبرن بر عهده شماست آقاي رويانيان. (121382)
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۰۷:۵۶
خدا ازت نگذره... (121383)
۱۳۹۲/۰۶/۱۳ ۰۷:۵۸
دلار هاي مردم ايران در جيب اماراتي ها، به خاطر هوس هاي رويانيان. (121384)