به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۱۵۴۶۳۴
شاید باور نكنید اما این اظهارات واقعی است!

نماینده مجلس: از روسیه ممنونیم كه نمی‌گذارد از گرسنگی بمیریم!

گروه سیاسی: عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره تهاتر نفت با کالای روسیه اظهار داشت: در شرایطی که به ما اجازه نمی‌دهند نفت بفروشیم و کالای مورد نیازمان را وارد کنیم، ممنون روسیه هم هستیم که به ما کالا می‌دهد تا از گرسنگی نمیریم.
نماینده مجلس: از روسیه ممنونیم كه نمی‌گذارد از گرسنگی بمیریم!
هدایت‌الله خادمی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت ما به گونه‌ای است که باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنیم، باید بین اینکه نفت به روسیه بدهیم و در قبال آن مواد روزانه‌مان را تامین کنیم و یا اینکه اصلا نتوانیم مواد اولیه مورد نیازمان را هم تامین کنیم، یکی را انتخاب کنیم. عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: اکنون کشورها دنبال این هستند که کل یا بخشی از صادرات ما متوقف شود، این موضوع مثل سلاح کشتار جمعی است که به همه آسیب می‌زند و همه کشور با آن درگیر می‌شوند. وی خاطرنشان کرد: در حالی که کشورهای همسایه می‌خواهند تولید خود را بالا برده و جایگزین نفت ما شوند، ما نیز نباید اجازه تولید را به آنها بدهیم، یعنی نباید خیالشان بابت بالا رفتن تولید راحت باشد، نباید اجازه دهیم نفت‌شان از تنگه هرمز عبور کند و حتی نباید اجازه دهیم نفتی تولید شود که از تنگه عبور کند.

عضو کمیسیون انرژی تصریح کرد: ما زمانی برای همین کشورهایی که می‌خواهند جایگزین نفت ما شوند برادری کردیم، حال اگر می‌خواهند جای ما را بگیرند باید نسبت به امنیت تولیدشان هشدار داده و پالس بدهیم که نمی‌گذاریم امنیت داشته باشند، وقتی آنها امنیت تولید نداشته باشند نفت ایران نیز قابل تحریم نخواهد بود. خادمی در ادامه گفت: موضوع دیگر این است که اکنون مسئولین باید موضع خود را در برابر آمریکا مشخص کنند و بگویند که وقتی فرزندانشان در آمریکا اقامت دارند دلیل دشمنی‌شان با این کشور چیست؟ تناقض بزرگ از همین جا آغاز می‌شود، بنابراین تا این مساله حل نشود به نتیجه‌ای نمی‌رسیم.

نماینده ایذه و باغملك در مجلس با بیان اینکه برخی مسئولان اکنون بیشتر نگران کشوری هستند که فرزندان‌شان در آن زندگی می‌کنند نه منافع ملی، تاکید کرد: اکنون منافع ملی ما این نیست که فرزندان مسئولان در آمریکا باشند و ما با این کشور بجنگیم. فرزندان مسئولان نیز باید در همین کشوری زندگی کنند که بقیه سختی می‌کشند. خادمی گفت: در این وضعیت بد اقتصادی مسئولان باید غیر از میراثی که داشته‌اند درآمدی را که از ابتدای انقلاب بدست آورده‌اند شفاف سازی کرده و به اقتصاد کشور برگردانند. مگر نه اینکه امام فرموده‌اند تبعیض طبقاتی و کوخ نشینی باید از بین برود، مگر نه اینکه رهبری فرمودند فساد اقتصادی بیماری مسری است که اگر جلوی آن را نگیریم به همه جا سرایت می‌کند؟ بنابراین اگر به فکر کشور هستیم راه مشخص است.

توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۴/۲۵ ۱۷:۵۷
تا چنین تفکراتی در دولت و مجلس باشد و خیانتهای روسها در تاریخ ایران و جهان را نبینند اونم مثل ترکمنچای گلستان و...بایدم درجا بزنیم و... (360300)
۱۳۹۷/۰۴/۲۵ ۱۸:۲۹
جدی؟ ما تا الان فکر میکردیم باید از خدا تشکر کنیم بابت اینکه به ما روزی میده (360304)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۴/۲۵ ۱۸:۵۳
باسلام از اقای ولایتی هم که این معامله بزرگ را سروسامان داد ممنونیم وای اگر ایشان نبود یکتنه حریف همه سیاستمداران جهانست (360305)
۱۳۹۷/۰۴/۲۵ ۱۸:۵۳
جناب اقای نماینده محترم پس دیگر به حکومت قاجار ایرادنگیرد (360306)
۱۳۹۷/۰۴/۲۵ ۲۲:۵۴
این آقا رازق اصلی را فراموش کرده . خدا هم ما را فراموش کرده وبه حال خود واکذاشته است . (360308)
رییس زاده علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۰۳:۵۳
اقای خادمی مگر پشت پرده با روسها چه می گذرد که شما چنین التماس می کنید و عجز؟.اقای خادمی شما باید پاسخ دهید چرا نیروگاه اتمی بوشهر را که قرار بود روس ها افتتاح کنند فقط برای 1000 مگاوات برق و در اخرین قولشان گفتند حتما در سال 94 راه اندازی می شود نشد؟ (360314)
بهنام
France
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۰۵:۴۴
وقتی طایفه بازی در میاریم و بخاطر پوشیدن یه لباس بختیاری در دوران انتخابات مجلس، همه بختیاری ها به ایشون رای میدن بیشتر از این هم نمیشه از این آقا انتظار داشت.
این آقا اول باید بیاد در مورد پارتی بازی های انجام شده و سفارشاتشون در استخدام گتره ای دوستان و اقوام بی تخصصشون در شرکت نفت شمال و ... توضیح بده بعد بیاد در مورد فرزندان خارج نشین بقیه هم صحبت کنه. (360316)
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۰۷:۰۳
دقیقا جمله ای که تیتر زدید کجای متنی است که در اینجا گذاشتید؟ (360317)
Ehsan
Canada
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۰۷:۳۸
«« ممنون روسیه هم هستیم که به ما کالا می‌دهد تا از گرسنگی نمیریم.»»
وقتی اختیارت افتاد دست روسیه آنوقت روسیه است که نان آور است.«چی می خواستیم و چی شد». (360318)
مهران معتمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۰۷:۴۶
میشه آقای خادمی بگید کی روسیه به فکر ما بوده است تا بوده بیشترین ضربه رو از کشور روسیه خوردیم. (360319)
مردم
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۱۱:۰۶
ایشان حرف خوبی گفته . حتمٌ از خیلی چیزها خبرداره. (360323)
Amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۱۱:۵۲
چند قلم از کالاهای خوراکی (مواد غذایی و کشاورزی) وارداتی از روسیه را نام ببرید...؟؟؟.... (360326)
۱۳۹۷/۰۴/۲۶ ۱۲:۱۷
کشور را نمی شود با شعار اداره کرد. درس اخلاق دادن دیگر رنگی ندارد.نظم وعدالت با شکم خالی مفهومی ندارد. .چین با 1/5میلیارد جمعیت محتاج تعامل با جهان است و فقط متکی به تولید و فروش داخلی نیست.تعامل اساس اقتصادو انسانیت است.حضرت یوسف اولین چیزی که در زمان خشکسالی انجام داد نجات مردم از گرسنگی و سامان دهی اقتصاد بود.درجه بندی شهروندان خصوصا" مدیران و نمایندگان که بواسطه ملت انتخاب شدن دوگانگی باعث تبعیض وتحقیر مردم این ولی نعمتان کشور و انقلاب خواهد شد. (360327)