به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۱
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۱۵۶۸۴

واکنش نتانیاهو به پیام تبریک سال يهودي

گروه سياسي: نخست‌وزیر اسرائیل با انتشار بیانیه ای بار دیگر دولت جدید ايران را به فریبکاری متهم کرد و گفت جامعه جهانی باید فشارها بر ایران را افزایش دهد.
واکنش نتانیاهو به پیام تبریک سال يهودي
«بنیامین نتانیاهو» در بخشی از بیانیه خود آورده است: جامعه بین‌الملل باید فشارها بر رژیم ایران را افزایش دهد تا غنی‌سازی را متوقف کند، مواد (اورانیوم غنی‌شده) را خارج کند، تاسیسات قم (فردو) را تعطیل کند و ساخت رآکتور پلوتونیوم را متوقف کند. نخست‌وزیر اسرائیل که پیشتر هم رئیس‌جمهور جدید ايران را «گرگی در لباس میش» توصیف کرده بود، در واکنش به پیام‌های تبریکی که این هفته به مناسبت سال نوی یهودی به رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ايران منتسب شد، گفته است این پیام‌ها وی را تحت تأثیر قرار نداده است! نتانیاهو گفت: این پیام‌ها با هدف انحراف توجهات از تداوم برنامه تسلیحات هسته‌ای ایران صادر شده است. جامعه بین‌الملل نباید فریب بخورد. باید از دولت ایران به جای حرف، عمل طلب کرد.

مرتضایی
Latvia
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۱۳:۱۷
اقای رئیس کشور مجهول صیهیونیسم
لطفا متن پیامها را دوباره بخوانید .
پیامها مربوط به مردم یهود بود نه حزب سیاسی صیهیونیزم که دین را ملعبه سیاستهای اشغالی خود نموده
بنده نیز به نوبه خود به تمام مردم متدین یهود . اعیاد مذهبی انان را تبریک گفته و ان روزها را گرامیداشته (اعیاد بجا مانده از زمان حضرت موسی کلیم الله ) و همچنین نفرت خود را از جنگ طلبانی چون شما صراحتا اعلام میدارم (123131)
م ح س ن
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۱۳:۲۰
الان نتانیاهو داره شکل احمدی نژاد میشه:-D (123139)
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۱۳:۲۰
من خيلي دل خوشي ندارم بنيامين، اما تو هم ديگه داري شورش رو درمياري! ببينم تو خودت چقدر عمل کردي؟ (123142)
درياچه اروميه
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۱۳:۳۶
بي نزاكت . جناب نتانياهو پريروز من هم از سايتهاي مختلف عيدرو به همه يهوديان جهان تبريك گفتم اما متاسفانه خواص هاي مثل شماها هستند كه مثل خريند كه لباسهاي درست حسابي پوشيدن و اصلاح كردن و افترشيو هم زدن اما بدون تركها يه مثلي دارن كه ميگيه به پاي خر نعل طلا هم بزني بازم خره. (123163)
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۱۳:۴۹
ما نباید رفتار بد ایشون رو نسبت به تبریک سال نو به همه ی مردم آیین یهود نسبت بدیم همونطور که ما از دولت قبلی خودمون ناراضی بودیم اونجا هم مسلماً افرادی هستن که دولت مردانشون رو قبول نداشته باشن.
اوباما هم سال نو رو به ما تبریک گفت ولی آقای احمدی نژاد به مسخره گرفتن در صورتی که خیلی از ما ایرانیا از این پیام خوشحال شدیم پس همه رو به یه چوب نزنیم (123175)
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۱۳:۵۶
ديــــــــوانــــــه (123182)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۱۴:۰۸
شما به خودت نگیر آقای نتانیاهو اون پیام واسه یهودی ها بود نه برای صهیونیست ها!!! (123194)
مرگ براسرائيل
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۱۴:۱۳
اين نتان ياهو منوياديکي از برادران روزنامه نگارخودمون ميندازه (123197)
زبان پارسی
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۱۴:۵۰
بابا توام برو بمیر که همش جنگ جنگ میکنی.مطمئناهیچکس ازنطقهای رییس جمهورسابق ما درمحافل بین المللی مثل تو لذت نمی برد.چون همیشه بهانه بدستت بود.حالا هم که میبینی بهانه جنگ روازدست دادی داری حسابی بال بال میزنی. (123244)
جعفری
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۱۵:۳۰
برو بمیر.ایران وایرانی یعنی صلح ودوستی.شما گوشاتون رو مهر کردن پیام دوستی مردم ایران رو پیام جنگ میدونین (123283)
علی
۱۳۹۲/۰۶/۱۷ ۱۵:۳۲
نتنیاهو برو به جهنم. یهودیت و صهیونیزم مساوی نیستند. (123287)