به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۲۰۵۳۱

نتانیاهو: توافق احتمالی بدترین توافق است

گروه سياسي: وزیر امور خارجه آمریکا پیش از شرکت در مذاکرات ایران و 1+5 در ژنو با نخست‌وزیر اسراييل درباره مساله ایران و مذاکرات دیدار و گفت‌وگو کرد.
نتانیاهو: توافق احتمالی بدترین توافق است
جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا که قرار است برای حضور در مذاکرات ایران و 1+5 در ژنو به سوییس سفر کند پیش از سفر به سوییس در فرودگاه تلاویو با بنیامین ناتانیاهو، نخست وزیر اسراييل دیدار و گفت‌وگو کرد. نتانیاهو پس از دیدار با کری با اشاره به احتمال توافق ایران با 1+5 گفت: ایرانیان همه چیز را به دست آورده‌اند بدون این که هزینه‌ای پرداخت کنند. اکنون همه اتفاقات براساس خواسته آن‌هاست. نتانیاهو با بیان این که این توافق احتمالی بدترین توافق خواهد بود، ادامه داد: اسراییل این توافق را رد می‌کند. او اعلام کرد که این نگرانی خود را با کشورهای منطقه در میان می‌گذارد. اسراییل از این توافق تبعیت نمی‌کند و هر کاری را برای دفاع از خود، امنیت و مردمش انجام می‌دهد.

بهتاش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۶:۵۱
بنیامین جان تو هم مثل محمود میشی...پس فعلن زیادی اظهار نظر نکن.
همچینم محبوب نیستی که بخای حرف بزنی
روحانی سپاس.ظریف خسته نباشی (165349)
مامان کری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۶:۵۸
کری صد بار بهت نگفتم با این بنیامین حرف نزن؟ (165352)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۷:۱۴
خدایا یعنی بالاخره همه چیز عادی میشه، یعنی دیگه این انزوا تمام میشه (165357)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۷:۲۸
دوستات هم اینجا ناراحتن (165364)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۷:۳۹
با این اظهارنظر اسرائیل مشخص میشه تیم مذاکره کننده ایران به ریاست جناب ظریف بدون دادن امتیاز پیروزی هایی کسب کرده اند و هرگونه مخالفت افراطی ها و رسانه های همسو با آنان با تیم مذاکره کننده به معنای حمایت از منافع کشور نبوده و همنوا شدن با اسراییل است (165374)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۸:۴۷
اره بدون هیچ امتیازی پیروزی بدست اورده فقط 20 درصد تعلیق شد 3.5 محدود و استفاده از نسل جدید سانترفیوژ ممنوع و در عوض چند تا تحریم الکی برداشته می شه و بعد ما می مانیم معادله برد باخت به نفع امریکا (165399)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۷:۵۵
نتانیاهو ناراحت،فلان نمینده ی مجلس ناراحت،فلان مداح ناراحت،فلان دلال ناراحت.گروهک پایداری در برابر خواست ملت هم ناراحت! (165381)
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۱۸:۵۸
جناب نتانیاهو از اتفاق بعی از افراد ظاهرا داخلی هم با شما موافقند و بدجوری نگران پیشرفت مذاکرات و باز شدن درهای ایران به روی جهان هستند. واقعا این اسرائیل دست شیطان را از پشت بسته. این همه سال شعار دادیم و حالا بهمون داره نشون میده که افراطی ترین و ظاهرا متعصب ترینهامون. . . . (165406)
M
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۷ ۲۰:۴۴
خدایا یعنی می شه برگردیم جایی که هشت سال پیش بودیم!!! (165453)