به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۱۵۷۰۴۹

سرنوشت مبهم فیلم چهارم «پیشتازان فضا»

گروه فرهنگ و هنر: دو بازیگر اصلی «پیشتازان فضا» کریس همزورث و کریس پاین در پی اختلاف با تهیه‌کنندگان فیلم چهارم این مجموعه میز مذاکره را ترک کرده‌اند و در حال حاضر، سرنوشت این پروژه سینمایی نامعلوم است.
سرنوشت مبهم فیلم چهارم «پیشتازان فضا»
نشریه ورایتی به نقل از منابع آگاه از قطعی شدن بازگشت بازیگران قبلی این مجموعه علمی-تخیلی شامل زوئی سالدانا، زاکری کینتو، کارل اوربن، سایمن پگ و جان چو خبر داده است.ظاهرا اختلافات میان دو بازیگر سرشناس و شرکت‌های سرمایه‌گذار – پارامونت پیکچرز و اسکایدنس مدیا – به حدی رسیده که پاین و همزورث به حالت قهر و دلخوری جلسه مذاکره را ترک کرده‌اند. پیش از این قرار بود پاین که در سه فیلم قبلی حضور داشته، باز هم در نقش کاپیتان کرک قهرمان معروف علمی-تخیلی ظاهر شود.از سوی دیگر، همزورث هم برای ایفای نقش پدر او در بخش ماجراجویی‌های سفر در زمان انتخاب شده بود. همزورث پیش‌تر این نقش را در مقدمه فیلم 2009 این مجموعه بازسازی‌شده بازی کرده است.به نظر می‌رسد پاین و همزورث بر سر دستمزدشان با سازندگان این پروژه به اختلاف خورده‌اند.

این دو بازیگر هم مانند بسیاری از ستاره‌های تراز اول هالیوود که در فیلم‌های دی سی و مارول بازی کرده‌اند خواستار اجرای شرط و شروطی شده‌اند که به گفته منابع آگاه، با سیاست‌های استودیوی پارامونت مبنی بر پایین نگه داشتن بودجه این مجموعه سینمایی مغایر است.پارامونتی‌ها اصرار دارند «پیشتازان فضا» قابل مقایسه با فیلم‌های مارول یا «جنگ ستارگان» نیست و باید در هزینه‌های تولید این مجموعه احتیاط به خرج داد.با این تفاصیل، مشخص نیست گام بعدی سازندگان بخش چهارم «پیشتازان فضا» چه خواهد بود. یا باید بازیگران جدیدی برای ایفای نقش کرک و پدرش پیدا کرد یا چه بسا دو بازیگر قدیمی این مجموعه راضی شوند و پای میز مذاکره برگردند.در هر صورت، منابع آگاه در استودیوی پارامونت و اسکایدنس تاکید دارند تولید بخش چهارم این مجموعه در اولویت قرار دارد و به تعویق نخواهد افتاد. کمپانی تولید فیلم جی. جی. آبرامز هم یکی از تهیه‌کنندگان اصلی این مجموعه سینمایی محسوب می‌شود.نه روابط عمومی پارامونت و نه مدیر برنامه‌های همزورث و همین‌طور پاین حاضر به ارایه هیچ‌گونه توضیحی در این‌باره نشده‌اند.
مرجع : آی سینما