به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : ۱۵۷۷۱۶
مرا کشتند و دفن کردند

توضیح خیابانی درباره عکس جنجالی

گروه ورزشی: دقایقی قبل پستی درباره جواد خیابانی گزارشگر معروف فوتبال ایران در فضای مجازی منتشر شد که نگرانی های زیادی را به وجود آورد.
توضیح خیابانی درباره عکس جنجالی
جواد خیابانی گزارشگر و مجری معروف تلویزیون چند روزی است در بیمارستان بستری است و روز جمعه برای دومین بار تحت عمل جراحی قرار گرفت. دقایقی پیش اما در فضای مجازی عکسی از خیابانی منتشر شد که متنی حاوی درگذشت او داشت. با موبایل این مجری پراحساس تماس گرفتیم و شنیدن صدایش در آن سوی خط موضوعی بسیار خوشحال کننده بود. جواد خیابانی در این رابطه به "ورزش سه" گفت:« بله از دیشب متوجه شدم که در اینستاگرام و تلگرام خبر مرگ من را منتشر کرده و حتی برایم اعلامیه درست کرده اند.»خیابانی که در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان و مراقبت است در ادامه گفت:« این موضوع باعث نگرانی بعضی از مردم شد اما به مردم عزیز می گویم که من هنوز زنده هستم.»مجری و گزارشگر محبوب تلویزیون درباره شرایط دومین عمل جراحی اش که قرار است ظرف روزهای آینده انجام شودافزود:« روز جمعه یا شنبه قرار است جراحی کنم. در حال حاضر پزشکان معتقد هستند که فشار خونم کمی بالاست و دارند آن را کنترل می کنند. » او با اشاره به این عمل جراحی گفت:« سال گذشته همین را گفتم که سه تا عمل جراحی باید انجام بدهم. دو تا انجام شده و سومین عمل را هم به زودی انجام خواهم داد. متاسفانه جوانی هایمان بی مبالات کار و ورزش کردیم و الان به مشکل خوردیم. بدن هم مثل ماشین می ماند و نیاز به تعمیر و تعویض قطعات دارد.»


او درباره عکسی که از او در فضای مجازی منتشر شده هم گفت:«این عکس نشان میدهد که من مرده ام !!و البته که زنده ام و به امید پروردگار... البته مرا کشتند و دفن هم کردند !!این عکس را از جراحی اول برداشته اند و بعد از ریکاوری در ICU است.» خیابانی در ادامه گفت:« برای اینکه کسی اذیت نشود کاملا محتاط بوده ام زیرا هم راه دور است و هم محیط بیمارستان برای آرامش و آسایش بیماران است نه برای ازدحام و هیاهو، به همین دلیل است که کسی نمیداند کجا هستم تا مردم مهربان ایران به سوی بیمارستان روانه نشوند، دست و پای آنها را میبوسم که با مهر خود به من قوت قلب داده اند .»او اضافه کرد:« شاید اولین بار باشد که کسی اعلامیه مرگ خودش را می بیند. اما من این را به مهربانی مردم ربط می دهم. اما خیلی ها هم پیام های محبت آمیز به من می دهند دستشان دردنکند.» خیابانی درباره زمان بازگشتش هم گفت:« فکر می کنم بعد از بازی های آسیایی و از دهم شهریور به بعد می توانم در تلویزیون برنامه اجرا کنم.» او درباره مسابقات بازی های آسیایی هم گفت:« البته اینجا تلویزیون ندارم چون محدودیت هایی وجود دارد اما از بازی ها تا حدودی با خبر هستم. می خواستم کشتی حسن یزدانی را حتما ببینم و از دخترم خواستم تا آن را روی تلگرام برایم بفرستد.

او ادامه داد: حسن یزدانی عالی بود و خیلی دوست داشتم بودم و مدال طلایش را خودم تبریک می گفتم. امروز هم مسابقات زیادی داریم در کشتی فرنگی  و رشته های دیگر. خیلی دوست داشتم حمیده عباسعلی، خواهران منصوریان، نجمه خدمتی مدال بگیرند. هرچه دخترانمان مدال های بیشتری بگیرند من خوشحال تر می شوم چرا که این دخترها نشان می دهند که با وجود محدودیت هایی که وجود دارد می توانند بهترین باشند.»مجری و گزارشکر سرشناس تلویزیون درباره خانواده اش و برخوردشان با شایعه فوتش گفت:« آن ها هم مثل خودم با دیدن اعلامیه خنده شان گرفت. فکر کنم من تنها کسی هستم که به اعلامیه مرگ خودش خندیده است.»جواد خیابانی در پایان با تشکر از همه کسانی که در این مدت جویای احوالش بوده و به او ابراز محبت کرده اندگفت:« از سایت ورزش سه و خیلی دیگر از سایت ها و خبرگزاری ها که جویای حالم بودند تشکر می کنم. پیام های خیلی زیادی برایم آمده و الان 17 هزار پیام دارم که هنوز فرصت نکرده ام آن ها را بخوانم.»
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: جواد خیابانی