به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۱۶۰۳۱
رییس انجمن حمایت از تولیدكنندگان و مصرف كنندگان:

نباید خودروی چینی را به تاكسیرانی وارد كرد

گروه اقتصادی: رییس انجمن حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان با انتقاد از ورود خودروهای چینی به ناوگان تاکسیرانی کشور اظهار داشت: تا زمانی که خودروهای با کیفیت تری برای مسافران وسائل حمل و نقل عمومی وجود دارد نباید خودروهای بی‌کیفیت چینی را وارد ناوگان تاکسیرانی کشور کرد.
نباید خودروی چینی را به تاكسیرانی وارد كرد
جعفری در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه در تاکسیرانی باید خودروهایی در اختیار رانندگان و مسافران قرار داده شود که آسایش آن‌ها را فراهم کند، افزود: وقتی در خودروهای تولید داخل نیز گزینه‌های بهتری برای تاکسی‌های درون و برون شهری وجود دارد ورود این خودرو‌ها به ناوگان تاکسیرانی جای بسی انتقاد دارد. رییس انجمن حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان تصریح کرد: حتی اگر قرار است تاکسی‌های کشور وارداتی باشند، بهتر است خودروهای با كیفیت بالای وارداتی در این امر بکار گرفته شود تا هم آسایش مسافران تامین و هم راحتی را برای تاکسی داران فراهم كند.

طی هفته گذشته خبر ورود ۱۰ هزار خودرو چینی‌ام. وی. ام۵۳۰ (MVM۵۳۰) به ناوگان تاکسیرانی منتشر شد . براساس این گزارش، در حالی سفارش ۱۰ هزار دستگاه از این خودرو ۴۰ میلیونی از سوی سازمان توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی صورت می‌گیرد که MVM۵۳۰ بر اساس آخرین ارزشیابی کیفی (تیرماه) شرکت ISQI از جمله قعرنشینان خودروهای تولید داخلی از لحاظ عملکرد کیفی بشمار می‌آید!

رضا
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۰:۵۳
درسته که این خودروها بی کیفیت هستند ولی مگر پرایدو... با کیفیت هستند؟ (127438)
یک ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۱:۰۶
فکر نکنم کیفیت این ماشینها کمتر از خودروهای به اصطلاح ملی باشد . (127444)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۳:۰۹
فکر کن حتما بی کیفیت ترند اگر این خودرو وارد ناوگان تاکسی رانی شود مطمئن باشید تاکسیدار ها به خاک سیاه می نشینند من یک x33دارم در 10000 کیلومتر رانندگی عادی دیسک و صفحه عوض کردم خدا به داد تاکسی دار ها برسه که دائم در حال کلاچ و دنده هستند (127535)
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۳:۲۲
هرچند که من مخالف این گونه ماشینها هستم ولی شاید تلنگری به این خودروسازان داخلی غیرپاسخگو باشد (127548)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۱۶:۳۸
مجبورن واردكننن چون چين طلب نفتي ايرانو گفته به پول نميده بايد كالا وارد كنيد اونهام اين تاكسها رو وارد كردند....كي ميخواد دست اين چين و روسيه غارتگر از اين مملكت كوتاه شه .....چسبيدين همه اش مرگ بر امريكا پس كي مرگ بر روسيه و چين كه نابودمون دارن ميكنن (127770)
راننده تاکسی
۱۳۹۲/۰۶/۲۳ ۲۳:۵۱
تورا بجان امام زمان (ع) بیشتر ازاین راضی به فلاکت وبدبختی ما نباشید (128060)