به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب : ۱۶۲۳۱۶

راهنمای اخذ وقت سفارت و پیکاپ ویزای کانادا

گروه گردشگری: کانادا در همسایگی ایالت متحده قرار دارد و در ردیف وسیع‌ترین کشورهای دنیا از لحاظ اقتصادی، فرهنگی، علمی، تفریحی و... قرار دارد، از همین رو بسیار مورد توجه گردشگران و مهاجران می‌باشد.
راهنمای اخذ وقت سفارت و پیکاپ ویزای کانادا
در سال‌های متمادیای ایرانیان زیادی با با اهدف تحصیل، کسب و کار، استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همچنین بهره‌مندی از مزایای مختلف همانند کیفیت زندگی بالا در راهی این کشور شده‌اند و هرساله به تعداد متقاضیان اخذ ویزای کانادا نیز افزوده می‌شود. در همین راستا افزایش تقاضای سفر به کانادا از سوی ایرانیان می‌توان شاهد تاسیس مشاغل مختلف و فعالیت‌‌های ایرانیان موفق در آن به‌طور گسترده بود. در این مقاله قصد داریم راهنمای اخذ وقت سفارت کانادا را بررسی کنیم.

برای دریافت ویزای کانادا، ابتدا باید وقت سفارت کانادا را اخذ نماییم. اما اخذ وقت سفارت کانادا قدری متفاوت از وقت سفارت کشورهای دیگر می‌باشد. بسیاری از کشورهای دنیا که سفارت‌خانه‌ی خود را به عنوان مرجع صادر کننده‌ی ویزای خود معرفی می‌کنند؛ اما دولت کانادا انجام امور را به کارگذاری‌هایی تحت عنوان  وک (VAC) سپرده است که این کارگذاری‌ها در در اکثر کشورهای دنیا دایر هستند، از این‌جهت متقاضیان وقت سفارت کانادا باید از وک وقت بگیرند. کارگذاری وک در ایران نمایندگی ندارد، از این‌رو بسیاری از متقاضیان ایرانی ملزم به سفر به کشورهای همایسه‌یمان شوند که در این میان اخذ وقت سفارت کانادا در آنکارا، استانبول و دبی از محبوبیت بیش‌تری برخوردار بوده است.

هیچ فرقی بین درخواست روادید کانادا از آنکارا و استانبول وجود ندارد اما به‌دلیل نبود پرواز روزانه از تهران به آنکارا، متقاضیان باید حداقل 2 شب 3 روز در این شهر اقامت داشته باشند. شایان ذکر است که پرواز روزانه از تهران به استانبول به‌صورت روزانه صورت می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند صبح وارد استانبول شوند و همان شب به ایران بازگردند.

ارائه اطلاعات بیومتریک
بعد از تکمیل مدارک و فرم درخواست ویزا و تاییدیه‌ی آن، نامه‌ی بیومتریک در اختیار شما قرار داده می‌شود. براساس اعلام دولت کانادا از تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ ارائه‌ی اطلاعات بیومتریک که شامل انگشت‌نگاری و عکس‌برداری می‌شود، برای اکثر متقاضیان ورود به کانادا الزامی می‌باشد و شما تا یک ماه فرصت دارید به محل مورد نظر ارائه‌ی اطلاعات بیومتریک مراجعه کنید. در حال حاضر ۱۹۲ مرکز دریافت اطلاعات بیموتریک در دنیا وجود دارد و دولت کانادا این اطمینان را داده است که اطلاعات آن‌ها در نهایت امنیت جابه‌جا شود و حریم شخصی آن‌ها را حفظ خواهد نمود. متقاضیان ویزای توریستی، ویزای کاری و تحصیلی می‌بایست اطلاعات بیومتریک خود را هر ۱۰ سال یک‌بار ارائه نمایند. توجه داشته باشید که شهروندان ۲۹ کشور از جمله ایران اگر تقاضای خود را قبل از ۳۱ جولای ۲۰۱۸ داده باشند باید اطلاعات بیومتریک خود را دوباره ارائه نمایند. همچنین متقاضیانی که بعد از تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۱۸ اطلاعات بیومتریک خود را ارائه کرده‌اند در صورت معتبر بودن نیازی به ارائه‌ی دوباره‌ی اطلاعات بیومتریک ندارند.

پیکاپ ویزای کانادا
همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد، متقاضیان برای انجام مصاحبه و طی کردن مراحل تعیین شده ملزم به حداقل یک مرتبه سفر به کشور ثالث برای انگشت‌نگاری و مصاحبه‌ی حضوری هستند. پس از آن انتضار تعیین وضعیت ویزا می‌باشد که درشرایطی که درخواست ویزای متقاضی مورد موافقت قرار بگیرد، وی می‌بایست برای الصاق ویزا با پاسپورت سفر مجدد را به کشور ثالث داشته باشد که انجام این کار هزینه و وقت زیادی را متقاضیان می‌طلبد. با استفاده از خدمات پیکاپ ویزا نیازی به سفر مجدد به کشورهای دیگر ندارید و نماینده‌ی شما می‌تواند مراحل الصاق ویزا را در کشور ثالث به‌انجام برساند. فردی که به او ویزا تعلق گرفته است برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود یک نماینده یا کارگذار وکالت بدهد تا کارهای اخذ ویزا و پاسپورت او را انجام دهد. این کار از لحالظ قانونی هیچ مشکلی ندارد و نماینده‌ی شما مدارک و پاسپورت شما را دریافت و آن را سفارت‌خانه‌ی مربوطه ارسال می‌کند. 
سالیان سفر تمامی امور مربوط در این زمینه، از وقت سفارت فوری کانادا و پیکاپ ویزا تا اخذ ویزای توریستی و تحصیلی به‌همراه دعوتنامه‌ی معتبر و رسمی از این کشور را با به‌کارگیری تجربه‌ای چندین ساله در این حوزه و ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان برای متقاضیان محترم توسط کارشناسان مجرب به‌انجام می‌رساند و بهترین مسیر را در انتخاب پیکاپ ویزا در اختیار شما قرار می‌دهد.
 
برچسب ها: ویزا سفارت کانادا