به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۱۶۲۵۱۱

سرخابی‌ها و سیاه چاله‌هایی که باید پر شوند

گروه ورزشی: دو تیم بزرگ پایتخت به دنبال تقویت خود در نیم فصل هستند.
سرخابی‌ها و سیاه چاله‌هایی که باید پر شوند
نیم فصل اول لیگ برتر از میانه گذشته و رقابت تیم ها در بالای جدول کم کم دارد داغ می شود. در این میان و با گذشت 8 هفته از این رقابت ها، نقاط ضعف و قوت تیم ها یک به یک عیان می شوند و مربیان از حالا به فکر تقویت نقاطی هستند که در طی این هفته ها،پاشنه آشیل و سیاه چاله تیم هایشان بوده است.در این میان دو تیم استقلال و پرسپولیس، وضعیت متفاوتی در بازار نقل و انتقالات نیم فصل خواهند داشت.همانطور که در بازار ابتدای فصل هم وضع کاملا متفاوتی داشتند.در ابتدای فصل، پنجره بسته پرسپولیس مانع از این شد که این تیم بتواند از خریدهایش در رقابت ها استفاده کند بلکه با آن ها قرارداد بست که از نیم فصل دوم در خدمت پرسپولیس باشند.نفراتی مثل مهدی شیری،مهدی ترابی،مهدی شریفی و سروش رفیعی بازیکنانی هستند که از چند هفته دیگر با لباس سرخ پا به میادین خواهند گذاشت و تیم برانکو را قوی تر از قبل خواهند کرد.

با وجود اینکه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در زمستان باز خواهد شد، اما بعید است که برانکو بخواهد نفراتی غیر از 4 نفر فوق را در تیمش داشته باشد. مخصوصا که جوانانی نظیر آدام همتی هم به خوبی خود را در تیم ثابت کرده اند و برانکو حتما در ادامه بیشتر به آن ها اعتماد خواهد کرد. رهایی محسن ربیع خواه از بند مصدومیت هم بیش از گذشته خیال سرمربی کروات سرخ ها را راحت خواهد کرد که آن ها احتیاجی به خرید جدید ندارند.در استقلال اما داستان متفاوت است و خیلی از دور از ذهن است که وینفرد شفر در تعطیلات زمستانی دست به یک خانه تکانی اساسی نزند. آبی ها دقیقا از درون دروازه که سید حسین حسینی را دارند تا نوک خط حمله که الحاجی گرو در آنجا حضور دارد، با چالش تغییر مواجه هستند.حسینی که خودش گفته می رود. اتفاقی که اگر در نهایت رخ دهد، ضربه بزرگی را به استقلال وارد می کند و قطعا مربیان آبی تمام تلاششان را می کنند که این دروازه بان جوان را حفظ کنند.

در خط حمله اما گرو ناامیدکننده ظاهر شده و حتی نتوانسته یک شوت در چهارچوب را به نام خودش ثبت کند. همین مسئله این شائبه را تقویت می کند که استقلال در نیم فصل عذر او را بخواهد و به جایش به سراغ یک بازیکن دیگر برود.اضافه شدن مهره هایی مثل مرتضی آقاخان،محسن کریمی و داریوش شجاعیان که نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت از دست داده اند، در نیم فصل دوم به استقلال چهره جدیدی خواهد بخشید و خط حمله این تیم را نونوار خواهد کرد.یکی دیگر از پست هایی که استقلال شاید در آن دست به خرید بزند میانه میدان است. فرشید اسماعیلی این روزها مصدوم است و شاید کارش به عمل جراحی بکشد. از سوی دیگر نویمایر آلمانی هم نتوانسته مرهمی بر زخم استقلال باشد و هیچ بعید نیست که این بازیکن موطلایی هم استقلال را به سوی مقصدی دیگر ترک کند و آنگاه وینفرد شفر ضمن تقویت تیمش در سایر پست ها، باید به فکر جذب یک هافبک میانی شش دانگ هم باشد.
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: استقلال پرسپولیس