به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۱۶۴۹۳۶
مدير منصوب شده در مراسم معارفه‌اش، عزل شد/فيلم

اتفاقي كه فقط در سيستم مديريتي ايران اتفاق مي‌افتد!

گروه سياسي: مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره پست استان خراسان شمالی با حاشیه عجیبی همراه بود، به نحويكه مدير منصوب شده در مراسم معارفه‌اش، عزل شد و فرد ديگري به جاي او منصوب گرديد و بلافاصله بنر نصب شده در روي جايگاه كنده شد و مدير خلق‌الساعه هم روي سكو آمد و ...!
اتفاقي كه فقط در سيستم مديريتي ايران اتفاق مي‌افتد!
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی بنرهای معارفه محمد خالقی به عنوان مدیرکل جدید پست استان خراسان شمالی بر در و دیوار  سالن محل برگزاری مراسم نصب شده بود و تبلیغات گسترده محیطی و رسانه‌ای هم در این خصوص انجام شده بود، اما در لحظات پایانی مراسم و در میان تعجب همگان علی اکبر خانی به عنوان مدیرکل این اداره معرفی شد!! اسکندر حلال‌خور عضو هیئت مدیره پست کشور که برای معرفی مدیرکل جدید پشت تریبون رفته بود پس از تماس تلفنی مدیرعامل پست اعلام کرد که علی اکبر خانی به عنوان مدیرکل معرفی می‌شوند! جزييات اين واقعه منحصربفرد را در فيلم زير ببينيد

...
 
برچسب ها: مديريت در ايران

۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ۱۳:۵۷
اینجا ایران است....تعجب نکنید... (361842)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ۱۹:۳۱
دیگه خیلی بلبشور شده (361845)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ۲۳:۳۴
چی بگم والله ؟!!!!! (361848)
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۰:۰۷
جالبه که مردم رو جیگر فرض کرده و میگه اشتباه تایپی شده! مدتهاست که تبلیغات شده، بنر چاپ شده، به طرف اعلام شده، به مدعوین اعلام شده، نامه نگاریها شده، تا اونوقت اون مدیرعامل خواب بوده اشتباه تایپی در این همه مراحل ببینه؟! (361850)