به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۲۰
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۱۶۴۹۷

امید‌واري به‌حل پرونده تمام زندانیان سیاسی

گروه سياسي:‌سردبیر روزنامه توقیف شده نشاط در مورد آزادی برخی زندانیان رویدادهای 88 گفت: این عمل را محصول تلاش‌های دولت و نظام سیاسی برای حل و فصل پرونده‌های تعلیقی و حاکم شدن عقلانیت در عرصه سیاسی کشور می‌دانم.
امید‌واري به‌حل پرونده تمام زندانیان سیاسی
ماشاءالله شمس‌الواعظین گفت: پرونده‌ زندانیان سیاسی، وقایع سال 88، روابط با کشورهای غربی‏، تورم، تحریم‌ها و مسئله انرژی هسته‌ای از پرونده‌های معلق در کشور است که دولت جدید سعی در حل و فصل کردن این پرونده‌ها دارد. وی ادامه داد: در دولت احمدی‌نژاد شاهد افزایش پرونده‌های تعلیقی بودیم و هر روز بر تعداد این پرونده‌ها افزوده می شد اما سعی دولت جدید در به صفر رساندن این پرونده‌ها است.

سردبیر روزنامه توقیف شده عصر آزادگان ادامه داد: من از این پیش آمد بسیار خوشحالم و از این روند می‌توان امید داشت که این پرونده برای همیشه حل شود. وی ادامه داد: رویدادهای 88 با انتخابات 92 اساساً به صورت ماهوی حل شده زیرا انتخاباتی پاکیزه برگزار شد که بازتاب دهنده آرای مردم بوده است.

سردبیر روزنامه توقیف شده نشاط تأکید کرد: حسن روحانی برای حل و فصل پرونده‌ها با دیپلماسی خونسرد و آرام به حل یكایك این پرونده‌ها پیش می رود. شمس الواعظين اظهار امیدواری کرد که فضای محبت،‌صمیمت‌،وحدت و آرامش در کشور حاکم شود و مردم شاهد نشاط سیاسی در ادامه حماسه سیاسی باشند.
مرجع : ايلنا

محسن خراسانی
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۳:۳۲
در وقایع سال 88 عده ای داشتند کشور را به لبه پرتگاه می بردند و حتی احتمال می رفت جنگ داخلی به وجود بیاید دلیلی ندارد آدم هایی که این همه به کشور ضرر زدند آزاد شوند این دوستان باید متنبه شوند و بدانند ما وارث خون شهدایمان هستیم (131147)
یاسین
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۴:۳۸
مشکلاتی که این 8سال به سرمردم آوردند کمتر از جنگ نبوده ببینید کی به کشور ضرر زده (131172)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۴:۵۱
انقد شهدا شهدا نکنین، بخدا ما هم از شهدا سهم داریم ما هم شهید دادیم و البته شهید ندادیم که آزادی فکر و اندیشه و بیان و قلم رو از مردم بگیریم... (131183)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۴:۵۶
همون طور که گفتی یه عده داشتن کشورو به جنگ داخلی می کشوندن ولی اون عده کیا بودن ؟؟؟؟ (131192)
حمید
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۵:۱۸
هنوزم شماها وجود دارید ؟؟؟؟ (131214)
برادی ایرانی
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۵:۲۴
دوست عزیز چرا نمیخواهی واقعیات را بپذیری شادیهای مردمی و خودجوش پس از انتخابات 2خرداد76و 24خرداد92 خود گویای همه چیز است.کدام پرتگاه؟ چه کسانی کشور را به لبه پرتگاه کشاندند!!! سرت را از زیر برف بیرون بیاور برادر جان.راهپیمایی سکوت چند میلیونی و انتقادهای کارشناسان و دلسوزان نمیخواستند کشور به این روز بیفتد که افتاد.کدام انتخابات مردمی بود تو خود قضاوت کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (131217)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۵:۴۳
دوست داشتی منفی دونت پر بشه! (131228)
حسین
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۶:۳۳
محسن جان، خارج از تبلیغات یکجانبه وپروپاگاندایی رسمی چه در سال 88 وچه قبل از آن، اصولگرایان تندرو وخارج از قائده واخلاق واسلام وبیت المال ، با دوپینگ های خلاف قانون وتوهین به شعور مردم کسی را بالافرستادند که بعداز 8سال تمام اصولگرایان هم از آن عملکرد اضهار انزجار کردند واین توهین آشکار وخلافهای متعدد موجب اعتراض وکدورت مردم شدکه شما لبه پرتگاه میخوانید وزندانیان سیاسی حاصل آن کدورت بودندولی متخلفان آن انتخابات 4سال دیگر کشوررا به لبه پرتگاه دیگری بردند. درتمام سخنرانیها ومتینگهای آقای روحانی مردم خواستار آزادی زندانیان سیاسی بودندوایشان قول داده بودند که ازاد شوند حالا تنبیه که نباید یکطرفه باشد ؟ البته خدا در22خرداد92طرف مقابل را تنبیه کرد اگر متنبه شده باشد. (131271)
امین پرسپولیسی
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۸:۰۳
با نظر شما کاملا موافقم دوست عزیز. خط قرمز ما سرخی خون شهدای ماست (131305)
مهدی 92
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۸:۳۰
در وقایع سال 88 عده ای با توسل به دروغ و توهین و سوءاستفاده از امکانات دولتی به دنبال قدرت بودند. نه تنها اخلاق و منش انسانی را به لبه پرتگاه بردند بلکه در ادامه در جهت باج دادن به همراهان خود کشور را به دره نابودی پرتاب کردند. (131310)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۰:۰۶
سوءاستفاده از امکانات دولتی رو آقایان دیدند ولی دم بر نیاوردند (131349)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۰:۲۲
1-ما هم وطن هستیم و نه دوست،آخه با چی شما دوستی کنم؟
2-بین از 88تا به حال کی ها و چقدر به کشور لطمه زدند؟اونقدر عمق فاجعه زیاده که از گروه خودتون هم کسی حاضر به دفاع از عملکردتان نیست
3-شما وارث خون شهدا نیستید بلکه کل ملت وارث خون شهدا بوده و ظاهرا شما از اسم شهدا به عنوان بنر تبلیغاتی برای کارهایتان استفاده می کنید
4- کی گفته که شهدای عزیز در صورت زنده بودن با شما موافق بودند؟ (131354)
شفت بازار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۴:۳۱
آقا محسن >ایران مادرمان هست و بچه خود را مادر در هر شرایطی دوست دارد و بچه عاقل شد . دست از جدایی مادر نمی کشد. سال 88 برای مادر و بچه تجربه شد .هم مادر حق شیردادن دارد و هم بچه تقاضای زیاد ولی بحد نیاز وتامین مالی مادر (131167)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۴:۵۲
اقاي خراساني زيادي سردت شده چاييده برادر...دروقايع 88 اقاي بي تدبير (رئيس جمهور) وبرخورد ناصواب ... با معترضان براي مملكت هزينه ساز شد نه عده اي...اينهمه ظلم به مردم شد........حالا مردم حق خوشحالي در روز ازادي عزيزانشان را نيز ندارند؟ ولله رو ميخواد .خجالت بكشيد..جواب اين همه عمرهاي تلف شده درزندان اين عزيزان را كي ميده..خدايي هم هست ..جا داشت حكومت ضمن ازادي بي قيد وشرط همه زندانيان سياسي وعقيدتي ازمحضر بخشنده ملت ايران عذرخواهي كند...تا اشتي ملي رخ دهد وشكاف حكومت وملت برداشته شود..امثال شماها كشور را ملك طلق خويش فرض كرده اند...... (131186)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۴:۵۳
کسانی مخالف آزادی زندانیان سیاسی و رفع و رجوع سایر مشکلات مبتلا به جامعه هستند که نان خودرا در تنش و درگیری می بینند. چه بسیار افراد و گروه هایی که در نابسامانی های کشور به تاراج ثروت کشور دست زدند. مسلم است که این افراد و گروه ها نمی خواهند کشور روی خوش ببیند و با دنیا تعامل کند. افراد نادان و احمقی هم هستند که چیزی نیز گیرشان نمی آید ولی بازیچه دست اینان قرار می گیرند . اینها همان دار و دسته ی افراطیونند. (131188)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۵:۴۴
به امید آزادی همه دربندان (131229)
ایران آزاد
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۰:۰۵
ظاهرا مزدوران مواجب بگیر که آشتی ملی،آزادی مردم و از همه مهمتر ترس از دست دادن منافع اقتصادی در اثر کاهش تحریمها کلی نگرانشون کرده تو این پایگاه آزادی خواهان پیداشون شده و شعارهای پوچ8سال گذشته رو تکرار می کنند (131348)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۲۲:۳۱
اعتراض و انتقاد حق قانونی مردم ایران طبق قانون اساسی بود منتهی چون عده ای انتظار این اعتراض را نداشتند در حقیقت اچمز شدند . مسئولین ما متوانستند با صبر و حوصله به دنیا ثابت کنند که نظام ما هم مردم سالار در عمل است که چنین اتفاقی نیفتاد و نتیجه ان تندروی و هتاکی بیش از حد به مردم شد که سردمدار این هتاکی ها صدا و سیما بود . بهر حال خدا میداند که خانواده ما در جنگ چه مصیبت هایی که متحمل نشدند اما هیچگاه از خط اعتدال خارج نشدیم و از کسی هم طلبکار نشدیم. بعد از وقایع سال 88 روزی نبود که برای ازادی عزیزانمان دعا نکنم خدا را شاکرم که نهایتا" عزیزان ما ازاد شدند. به امید ازادی های بیشتر . (131387)