به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۱۶۵۲۲۲
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: با تخریب و استیضاح ظریف موافق نیستم

ظریف موارد پولشویی رایج را مطرح کرد

گروه سیاسی: حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به هجمه های که این روزها به وزیر امور خارجه می‌شود در مورد سخنانش درباره وجود پول‌شویی در کشور گفت: بنده شخصا صحبت‌های آقای ظریف را نقد کردم و گفتم که صحبت‌هایشان غیرمستند است و معتقدم که هر کسی سندی دارد باید آن را ارائه دهد.
ظریف موارد پولشویی رایج را مطرح کرد
نماینده اسلام‌آباد غرب  دالاهو( کرمانشاه) در مجلس در گفت‌وگو با عصر ایران ادامه داد:  البته آقای ظریف موارد پولشویی رایج را بیش‌تر مطرح می کند یعنی بحث قاچاق کالا و مقابله ایران با مواد مخدر را مورد تاکید قرار دادند که اگر در این زمینه توضیح دهند برای مردم بهتر است .

این نماینده مجلس بیان کرد: اینکه عده ای این مسئله را بهانه قرار داده‌اند و به سمت استیضاح و تخریب آقای ظریف رفتند را نمی‌پسندم چراکه در شرایط کنونی آقای ظریف به عنوان وزیر امور خارجه هم‌در بحث دیپلماسی عمومی که دشمنان ما علیه ما ناجوانمردانه عمل می کنند و هم در دیپلماسی رسمی که موضوع برجام و مناسبات اروپا و مناسبات دو جانبه است وظایف خطیری به عهده دارند و در این زمینه کار می کنند. وی تاکید کرد:می شود از آقای ظریف سوال کرد و یا نسبت به وی انتقاد داشت ولی با استیضاح و تخریب وی در شرایط فعلی موافق نیستم.
مرجع : عصر ایران