به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۱۶۶۷۲۷
مهناز افشار:

هنوز احضاریه‌ای دریافت نکرده‌ام

گروه فرهنگ و هنر: مهناز افشار، بازیگر سینمای ایران روز یکشنبه گفت که بر خلاف اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها هنوز هیچ احضاریه‌ای از سوی دادستانی دریافت نکرده است.
هنوز احضاریه‌ای دریافت نکرده‌ام
به گفته برخی از رسانه‌های ایران از جمله خبرگزاری قوه قضاییه، میزان خانم افشار به دلیل «مداخله در امور پزشکی و معرفی و تبلیغ یک آمپول خطرناک برای معتادان در فضای مجازی» برای ادای پاره‌ای توضیحات به دادستانی احضار شده است.خانم افشار در مصاحبه خود ضمن رد این موضوع گفت که یاسین رامین، همسرش به دلیل انتشار «اخبار نادرست» از دو روزنامه کیهان و خبرگزاری فارس به اتهام «افترا و نشر اکاذیب» شکایت کرده‌ است. وی با اشاره به همزمانی این شکایت و انتشار اخبار مربوط به احضارش به دادستانی گفت: «اینکه ثبت شکایت ما و ماجرای احضار از سوی دادستانی همزمان شده هم در نوع خود عجیب است.»وی افزود: «اگر هم احضاریه‌ای دریافت کنم خواهم رفت و پاسخ هم خواهم داد. به هر حال برای همه مسائل روال قانونی وجود دارد و ما هم تابع قانون هستیم.»
مهناز افشار: هنوز احضاریه‌ای دریافت نکرده‌ام
مهناز افشار در ادامه این مصاحبه درباره شکایت همسرش علیه دو رسانه کیهان و فارس گفت: «ماجرا اینجا است که به دنبال طرح برخی مباحث رسانه‌ای شکایت‌های زیادی آماده شده بود. اما ترجیح ما این بود که شکایت نکنیم تا زمانی که فارس و کیهان خیلی واضح اتهام زدند. دیدیم که دیگر سکوت جایز نیست و بهتر است و پیگیری حقوقی داشته باشیم. به هر حال نقد کردن با تهمت زدن فرق می‌کند.»
مرجع : یورو نیوز
برچسب ها: مهناز افشار