به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۸:۵۱
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۱۷۰۱۸

جمهوری اسلامی بوی گل می‌دهد

گروه سياسي: امام جمعه موقت تهران، سخنرانی حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل را قوی، غنی و منطقی توصیف کرد و گفت که اظهارات رییس‌جمهور تبلیغ نظام اسلامی بوده است.
جمهوری اسلامی بوی گل می‌دهد
آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به سفر رییس‌جمهور به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار کرد: بیانات آقای رییس‌جمهور تبلیغ نظام اسلامی و در واقع اظهاراتی است که امام و رهبری بسیار بر آن تکیه کردند و هرچه این اظهارات در دنیا در سطح گسترده‌تر و وسیع‌تری بیان شود، تبلیغی رساتر و نافذتر خواهد بود که در مورد سفر ایشان اینچنین بود. وی افزود: رییس‌جمهور گفتند صلح، مکتب اسلام است. بر همین اساس می‌توان گفت که این سخن، تبلیغ رسالات خداست.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه "گاهی جهاد وجهه دفاع نظامی دارد و گاهی سیاسی است"، یادآور شد: وقتی یک خطیب سخنرانی می‌کند در جایی صدایش را بالا می‌برد و در جایی دیگر پایین می‌آورد. اینکه رهبری عنوان «نرمش قهرمانانه» را به کار بردند نیز معنایش همین است که هدف در هر دوی این موارد یکی است و آن، این است که ملت ایران مظلوم واقع شدند و آمریکا و استکبار سی‌وچند سال بر این ملت ستم کردند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه، سخنان رییس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل را قوی، غنی و منطقی توصیف و خاطرنشان کرد: امیدواریم خدا به نظام جمهوری اسلامی کمک کند و به دولت آقای روحانی هم نصرت دهد که این همه مشکلات، سیاسی، اقتصادی و اخلاقی را حل کند. امامی کاشانی با اشاره به سخنرانی اوباما در سازمان ملل، بخشی از صحبت‌های وی مبنی بر اینکه آمریکا به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی نیست را رجزخوانی دانست و گفت: خودشان می‌دانند که این حرف درست نیست و نظام جمهوری اسلامی قابل براندازی نیست. زیرا وقتی نظامی هویتش در رابطه با خدا باشد و بر دوش تک تک ملت استوار باشد، نمی‌توان این نظام را با این ارزش و هویت از بین برد.

وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی بوی گل می‌دهد و عطرش به همه جای دنیا می‌رود. حرکت‌هایی که در دنیا اتفاق می‌افتد و بیداری ملت‌ها نیز بوی گل است، پس هرچه رجز بخوانند فایده‌ای ندارد؛ اگرچه گاهی استکبار در این روند خلل ایجاد می‌کند اما به هرحال این اتفاقات آرامش قدرت‌های استکباری را می‌گیرد. این عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه "غرب باید حداقل به بخشی از حرف‌هایش عمل کند"، یادآور شد: اگر چند کلمه از چیزهایی را که می‌گویند، عملیاتی کنند، آن‌وقت می‌شود فهمید که آنها واقعاً این حرف‌ها را می‌زنند اما آنچه برای نظام اسلامی مهم است، حقوق ملت و مساله هسته‌یی است که با توجه به فتوای رهبری مبنی بر حرمت سلاح هسته‌یی، این یک بحث سیاسی نیست بلکه هویت اسلامی ماست.

(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۴:۰۴
چقدر جالب است که فردی که خود در مناظره های تلویزیونی از جلیلی انتقاد می کرد و سخنانش در مورد مذاکرات هسته ای را خطابه و فلسفه می نامید،همان خطابه ها و فلسفه بافی ها را از یک تریبون بین المللی بر زبان می راند،گویی انگار رأی مردمان در این کشور یک سمبل و یک چیز تزیینی است که همه رأی می گیرند و اما دست آخر همان خطابه ها و فلسفه بافی ها را به آنها می دهند تا روخوانی کنند. (135634)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۵ ۱۴:۱۰
رئیس جمهور ما رسانه فراگیر ندارد و هر کسو ناکس حرفا و مواضع ایشون رو تعبیر به تفکرات شکست خورده مورد حمایتشون تو هشت سال گذشته می کنه ٠٠٠.. (135635)