به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۴ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۲۵۸۸۸
دهها تذکر کتبی مجلسی‌ها به دولت

تذکر به روحانی درباره قطع درختان يك باغ!

گروه سیاسی: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس دهها تذکر به مسئولین دولتي دادند.
تذکر به روحانی درباره قطع درختان يك باغ!
به گزارش ایسنا، تذکر کتبی تعدادي از نمایندگان تهران به رييس‌جمهور درباره قطع درختان باغ جمشیدیه هم از جمله این تذکرات بود! اين نمایندگان نسبت به قطع درختان باغ معنوی جمشیدیه به رئیس جمهور و وزیر راه تذکر کتبی دادند.  اين نمایندگان عنوان کردند که چرا علی رغم قرار گرفتن باغ معنوی جمشیدیه در منطقه حفاظت شده و دستور دیوان مبنی بر توقف ساخت و ساز در آن، همچنان درختان این باغ قطع می شود و ساخت و ساز در آن ادامه دارد. همچنين طبیب‌زاده نوری نماینده گروه پايداري در مجلس نسبت به: «ثبت جهانی بازی چوگان و تثبیت حق جمهوری اسلامی در این زمینه»، به رييس‌جمهور تذكر داد!

۱۳۹۲/۱۰/۰۴ ۱۶:۰۳
واقعا هنوز دارن درختهای این باغ را قطع میکنن؟برای چی؟قطع درخت درتهران آنهم در باغی مثل جمشیدیه چیزی از جنایت کمتر نیست.رئیس جمهور باید مانع بشه... (191925)
۱۳۹۲/۱۰/۰۴ ۲۳:۲۰
تصورت از رییس جمهور چیه؟؟ همه جا که نمی تونه باشه (192137)
صلح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۴ ۱۶:۲۴
این ها سو مدریت دولت قبلی هستش که همرو گردن دولت جدید می اندازن گروه پایداری فکنم تحریم های سالهای پیش هم مربوط به دولت اقای روحانی است؟ (191939)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۴ ۲۰:۳۰
علکی نندازین گردن دولت قبلی... همه سرو ته یکی اند. شاید فرقشون این باشه که اگه تو اون دولت 10تا درخت قطع میشدن تو این دولت 8تا درخت قطع میشن. (192063)
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۴ ۱۷:۱۰
واقعا همین مشکل ماندها اینکه ..... (191960)
۱۳۹۲/۱۰/۰۴ ۱۷:۲۷
خدا وکیلی این بساط را جمع کنید اگه روحانی بتونه یه ذره از کارای احمدی نژاد که خیلی از شما ها طرفدارش بودید جمع کنه معجزه کرده . (191968)
۱۳۹۲/۱۰/۰۴ ۱۷:۳۱
آتیشفشان هم بود تا حالا خاموش شده بود ببین اینا چطور سوختن که بعد از 4و5 ماه هنوز دارن اینطوری جلز ولز میکنن. روحانی مچکریم که بد داغ به دلشون گذاشتی (191971)
۱۳۹۲/۱۰/۰۴ ۱۷:۳۵
به جای پیگیریه بحث کاهش قیمت خودرو و تحقیق از صنایع به چه چیز هایی گیر میدن معلومه اوضا شون خوبه (191972)
۱۳۹۲/۱۰/۰۴ ۱۸:۱۳
اون نماینده ی پایداری در مورد چوگان نظر داده ، میمرد به محمود هم می گفت؟ (191985)
خسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۴ ۱۹:۰۶
یک راهکاری بیاندیشید که ملت هم بتوانند به نماینده تذکر بدهند (192007)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۰۴ ۲۲:۱۶
اقدام آذربایجان برای ثبت چوگان هشت ماه پیش در سکوت دولت قبلی صورت گرفت. اما این دولت اعتراض قانونی و پیگیری لازم را انجام داد.
تو دولت قبل این همه کارشناسان از اشتباه بودن وعده دولت برای اسفالت جنگل ابر! و کوه دماوند! سخن گفتند و اعتراض کردند ولی این نماینده ها که سرگرم دریافت کارت هدیه بودند جیک شون در نیومد. (192116)