به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۰:۲۵
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب : ۱۷۳۳۵
اظهارات سراسر ضدروحاني نتانياهو در سازمان ملل

تشابه‌سخنان‌نتانیاهو با‌مواضع‌افراطيون‌خو‌دمان!

گروه بين‌الملل: نخست‌وزیر اسراييل در شصت و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و در نطقي مشابه افراطيون نسخه داخل ايران!‌ بدتربن تعابير را در باره آقاي روحاني بكار برد و خصوصا تلاش او براي مذاكره با غرب و آمريكا را به باد انتقاد، حمله لفطي و تهديد گرفت.
تشابه‌سخنان‌نتانیاهو با‌مواضع‌افراطيون‌خو‌دمان!
بنيامين نتانياهو گفت: روحانی تفاوتی با رئیس جمهورهای قبلی ایران ندارد و از افراد وفادار به جمهوری اسلامی ایران است. وی به سابقه‌ای از مناصب حجت‌الاسلام روحانی نام برد و گفت: «من می‌دانم که روحانی مانند احمدی‌نژاد نیست. احمدی‌نژاد گرگی در لباس گرگ بود، اما روحانی گرگی در لباس میش است!

وی ضمن تکرار ادعاها درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت چرا کشوری با منابع نفتی غنی باید میلیاردها دلار صرف انرژی هسته‌ای کند؟ نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: من در سخنرانی سال گذشته خط قرمزی برای ایران رسم کردم و ایران مراقب بود که از آن خط قرمز عبور نکند.  اما تلاش گسترده رژیم تهران برای دستیابی به سلاح هسته ای از زمان انتخاب روحانی ادامه یافته است.

نخست وزیر اسرائیل گفت: تهران هنوز از خط قرمزی که سال گذشته تعیین کردم عبور نکرده است؛ ولی هر زمان که اراده کند می‌تواند از آن رد شود. حكومت تهران موشک‌های دور برد را فقط برای حمل کلاهک هسته‌ای ساخته است. آنها سعی دارند مانند کره شمالی با استفاده از وقت به دست‌آمده به دلیل دیپلماسی، بمب اتم بسازند.

نتایانیاهو افزود: باید به ادامه تحریم‌های سختگیرانه علیه رژیم تهران ادامه داد. جامعه بین‌الملل نباید اجازه دهد تا برنامه هسته‌ای آنها داشته باشد. از شما می‌خواهم تا به رژیم تهران اعتماد نکنید. اسرائیل اجازه نمی‌دهد
احمدی‌نژاد گرگی در لباس گرگ بود، اما روحانی گرگی در لباس میش است!
حکومتی که ما را به نابودی تهدید می کند، سلاح هسته‌ای داشته باشد و ما از خود در برابر این موضوع دفاع خواهیم کرد.وی گفت تنها راه برای جلوگیری ایران از دستیابی به برنامه هسته‌ای تحریم‌های شدید و تهدید به حمله نظامی است.

نتانیاهو ضمن ادعای اینکه تحریم‌ها به رهبری آمریکا ضربه شدیدی به اقتصاد ایران زده‌اند گفت رئیس جمهور ایران اکنون آمده است تا با اغواگری از فشار آن تحریم‌ها کم کند.وی در ادامه ادعاهایش درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت: «رئیس جمهور ایران فکر می‌کند می‌تواند کیک زرد داشته باشد و آن را هم بخورد.»

نتانیاهو ادامه داد: یکی از دلایلی که رئیس جمهور ایران فکر می‌کند می‌تواند افکار عمومی جهان را فریب دهد، کره شمالی است. نتانیاهو به سخنان اوباما اشاره کرد و گفت اوباما به درستی گفت که سخنان صلح‌جویانه ایران باید با گامهای عملی همراه شود. او از جامعه بین‌الملل خواست تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کنند و تنها در صورتی که «ایران به طور کامل خلع سلاح» شود، آن را بردارند. جامعه بین‌الملل نباید با ایران به توافق نسبی برسد.
نتانیاهو گفت: اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند، حتی اگر تنها بماند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره صلح با فلسطین هم گفت که تنها در صورتی با آنها صلح می‌کند که فلسطینی‌ها اسرائیل را به رسمیت بشناسند. نتانیاهو در پایان سخنانش گفت: «یهودی‌ها به خانه‌شان آمده‌اند تا دوباره قلع و قمع نشوند.»

میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۱:۳۶
بهار جان چرا میپیچونی
افراطیون خودمان چیه دیگه راحت باش بگو برادر حسین شریعتمداری
100% فردا مینویسه نتانیاهو مچکریم (139713)
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۲۳:۱۶
این یارو نتان یابو خره کیه که بخواد با مردم ایران و آقای روحانی اینجوری صحبت کنه؟؟؟؟؟؟؟ حالا خوبه همه میدونن اسراییل بچه ی مشترک دوستانمون انگلیس و امریکا هستش.....!!!!!! پس ببند فکتو (140265)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۱:۴۲
تو شماره امروز چهارشنبه ببینید چی نوشته تو روزنامه این جناب شریعتمداری:
چگونه می‌توان ادعا کرد که نتانیاهو از روند مذاکرات نیویورک عصبانی است و این ادعای بی‌اساس را نشانه موفقیت بزرگ مذاکرات نیویورک تلقی کرد؟! در حالی که به وضوح می‌توان دید تظاهر مقامات رژیم صهیونیستی به عصبانیت «نعل وارونه» است و هدف از آن، اولا؛ فریب اذهان عمومی در داخل و ثانیا؛ ترغیب و تشویق دولتمردان محترم به ادامه روال کنونی است! وگرنه با شرحی که گذشت نتانیاهو باید از خوشحالی در پوست خود نگنجد و با دم خود گردو بشکند!
خداییش تخیل داره در حد لالیگا (139714)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۹:۵۴
واقعيت اين است كه شريعتمداري از ديپلماسي با درايت دولت گيج شده است ! آقاي روحاني با سخنان هوشمندانه و غير افراطي به جاي اينكه به اسرائيل اجازه مظلوم نمايي بدهد و براي كشور هزينه درست كند در جهت منافع و مصالح كشور عمل كرده است ، درحاليكه احمدي نژاد طي هشت سخنراني در سازمان ملل خوراك تبليغاتي جهت مظلوم نمايي صهيونيستها درست كرد و چهره اي خشن و بي منطق از كشور را به ترسيم كشيد . و اين موضوع ازقدرت درك شريعتمداري خارج است كه با سياست و اعتدال و زيركي بيشتر از افراط ميتوان به هدف رسيد . (140169)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۲:۰۹
آخه یکی نیست بگه تو کی هستی که در مورد ایران صحبت میکنی؟ (139716)
استوکولو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۲:۰۹
چه جالب اونا به ما می‌گن رژیم ما به اونا عجب دنیایی شده (139717)
محمد
Switzerland
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۲:۵۲
لطفا بس کنید این مقایسه سخنان تندروهای داخلی و جمهوری خواهان و اسراییل رو,هر وقت در این کشور نقدی شد گفتند سخنان دشمن شاد کن می زنید و تکرار حرف دشمنان تضعیف نظام و جرم هست,شما دارید به این شیوه سخیف برای حذف منتقدین اعتبار می بخشید (139719)
مرگ بر اسرائیل و آمریکا و انگلیس خیانتکار
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۳:۴۱
گزینه های روی میز ایران :
حداد عادل
جلیلی
شریعتمداری
احمدی نژاد
.....
یعنی این آمریکا همیشه این همه نامرد بوده از 28 مرداد که پشت مصدق رو خالی کرد اونم از حالا (139724)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۳:۴۲
نقاشی نیاورده امسال بنیامین؟؟؟؟؟؟
کوچولو نقاشیت کو؟؟؟؟؟؟ (139726)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۳:۴۶
بنیامین آب قطه بدجور
برو دنبال بازیت (139730)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۴:۰۲
انگار حالش خوش نبود...!!! (139733)
ایوب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۶:۳۵
زنده باد دکتر روحانی، سیاست کنونی باید ادامه پیدا کنه مطمئن باشید اگه راهی برای مقابله با اسرائیل باشه فقط همینه. (139741)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۶:۵۳
این یارو دیوانه است. آدم اینقدر سرسخت و یک دنده (139744)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۷:۰۳
ننگ بر نتانیاهو اشغالگر صهیو نیست .کافر همه را به کیش خویش پندارد از بس دروغ گفته وفریب داده جهان را فکر می کند انسانهای با ایمان ومتمدنی چون اقای روحانی هم ممکن است چنین کند زهی خیال باطل (139745)
امیری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۹:۴۵
هو و و و و و و ش حرف دهنتو بفهم.برو موهاتو درست کن بابا.از جناح راست قرض گرفتی ریختی توی جناح چپ. کچل. (139803)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۷:۳۹
اندیشه اصلاح طلبی یقینا با تفکر افراطی صهیونیزم (صهیون نام تپه ای است در فلسطین اشغالی) مخالف است. (140122)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۳:۴۷
جمله حتی اگر تنها بماند نشان می دهد که نتانیاهو تنهاست حتی امریکا هم باهاش نیست . (139995)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۳:۴۷
منم با نظر شما موافقم
واقعا آدم پستیه
ولی فقط یه مورد گله دارم از مقامات خودمون
همین آدم از کوروش بزرگ ما به نیکی یاد میکنه بعد مقامات خودمون همیشه از نام بردن اسم کوروش فرار میکنن ! (139996)
بلوچستان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۷:۲۴
چرا زمان احمدی نژاد این الفاظ زشت را بکار نمی برد ؟خودم بگم ...چون اون زمان خود احمدی این الفاظ را بکار میبرد و نتانیاهو هم هورا میکشید.داره آتیش میگیره که اینجوری صحبت میکنه (139748)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۹:۴۱
دقیقا همین‌طوره، هشت سال بود که رئیس مان ما را در سطح جهانی‌ ملتی‌ جنگ طلب ...
معرفی میکرد، ولی‌ حالا اون ذلیل پست داره دق میکنه، بمیر بدبخت بمیر (139799)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۷:۰۹
یه دونه مخالتو عشقه صدتایی (140114)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۷:۴۳
1)خودت که شغال این دنیا هستی،گرگا پیشت لنگ میندازن2)درباره ی امارات حرف نمی زنی داری درباره ی کشوری حرف میزنی که قبل از آمریکا 1000بار نجاتتون داده،تو کی باشی که بخوای برای ما هط قرمز تعیین کنی؟؟؟؟؟؟؟!!! 3)در مورد بمب های خودتوتون هم توضیح بده4)یهودیانی که توسط کورش کبیر آزاد شدن ،دوباره به سرزمین های مقدس بازگشتند ولی در دوران روم باستان عده ای از آن ها تبعید شدند از این سرزمین ها و نژاد اشکنازی را به وجود آوردند و عده ای که ماندند بعد ها تخت تاثیر حمله ی اعراب ،فلسطیتیان را به وجود آوردند ،شما توضبح بده چرا فلسطینیان را قلع و قمع کردبد و می کنید و هیچ آزادی به آن ها نداده اید آقای شغال!!5)الان 22ساله داری از بمب اتم ایران و خط قرنز و 6ماه دیگه حرف میزنی ،در این باره یه کمی توضیح بده آقای شغال!!!لطفا با نقاشیت توضیح بده!!! (139755)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۲:۰۶
پاسخها با رسم شكل باشه لطفا. ميتونيد از مداد رنگي به ويژه از مداد قرمز استفاده كنيد. (139901)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۷:۵۰
منصفانه باید بگم این نتانیاهو واقعاً نماینده مرام و عقیده ای که هیچ چیزی رو مخالف خودش برنمیتابه و دقیقا یادآور کفتار بود. اینقدر شعور نداشت فقط میگفت روخانی بدون هیج پسوند و پیشوندی! واقعاً اسمشون روشونه جهود! (139761)
ايراني
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۷:۵۱
عجيب اينكه حسين شريعتمداري ونتانياهو به يك اندازه ازمذاكره ايران وامريكا ناراحتند.ايا جرا؟؟؟؟!!!!!!!!!!.......... (139763)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۲۰:۵۶
برای اینکه اینگونه تحقیر نشید (140178)
حسن گلاسکو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۸:۰۱
جالبه ... مذبوحانه میخواهند گندی را که بالا آورده اند لاپوشانی بکنند و طرف مقابل را مقصر و همسو با نتانیاهو جلوه دهند !!!! اما آقایون ظاهراً یادشون رفته که همین نتانیاهوی قاتل چهار سال پیش چه کسانی را سرمایه بزرگ اسرائیل در ایران معرفی کرده بود !!! (139769)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۹:۲۳
اینکه ماحرفای صهیونیستاروملاک قراربدیم که کی مملکت رودوست داره یا نه زیاد جالب نیست این طرزفکرهمین حرفاروهم درمیاره دیگه پس بیایدبه خاطرمنافع جناحی
بی مغزخودمون صهیونیستاروعیاردوستی ودشمنی قرارندیم که اون وقت به دام بازی
اونا می افتیم که بعضیا ازدوره اصلاحات افتادندوهرکسی که اون ورآبیا تعریفشون
میکردن دشمن نظام وانقلاب وایران قلمداد می کردندواونا هم سیاست معکوس انجام دادن ونتیجه گرفتند (139792)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۰:۳۰
لازم نیست کسی کاری انجام بده آقای حسن گلاسکو! مثل روز روشنه که افراطیون داخلی هم نوا با شغالهای اسراییلی از مذاکره ایران و امریکا عصبانیند! (139827)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۲:۱۷
ظاهرا گلاسکو که نامی انگلیسی است و این آقای گلاسکو آن را برگزیده خیلی هم بی ارتباط با سیاست انگلیس نیست! برادر طرفدار احمدی نژاد و سیلست تفرقه و حکومت! وقتی رییس جمهور سابق بددهنی میکرد و با سیاست افراطی بهانه دست غرب و امریکا میداد اسراییل نیاز به فحاشی های نتانیاهو نداشت. آنقدر از ادبیات او ابزار داشت که دنیا را مجاب به حمایت از خود کند اما حالا که میبیند ایران به دست مدیران با تدبیر می افتد خودش احساس انزوا میکند چون دیگر بهانه ای برای گسترش اشغال خود ندارد . (139913)
سعيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۳:۱۴
حسن گلاسكو ، حالا مگه كسي نتانياهو رو تائيد كرده كه اينطوري نوشتي. بعضي اوقات ممكنه دشمنان مختلف بر عليه يك كشور و يا يك جمع نظر مشترك داشته باشند ولي چيزي كه محرز هست اينه كه هر دوشون دشمنند. اگر يادت باشه همين آقاي شريعتمداري بارها هم در تلويزيون و هم در روزنامه ش آقاي خاتمي و اصلاح طلب ها رو تخريب كرد به دليل اينكه مثلاً فلان دشمن خارجي حرفش با اصلاح طلب ها يكي است بنابراين اصلاح طلب ها هم عين اون خارجي ها دشمنند، پس با همين منطق آقاي شريعتمداري، چون ناراحتي شريعتمداري با نتانياهو مشترك و نزديك است بنابراين آقاي شريعتمداري هم دشمن است. ضمناً طبق نظر آقاي ظريف، سياست خارجي بر اساس منويات رهبري است لذا خواهشاً ديگه از رهبر يك مملكت جلوتر نريد و اگر شعار ولايتمداري مي دهيد پشت سر آقا حركت كنيد نه جلوتر از ايشان. خيلي ممنون (139962)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۸:۰۴
نتانياهو تو خيلي نفهمي كه درمورد ايران اينجوري حرف ميزني پست فطرت ، به رئيس جمهور ما توهين نكن بي لياقت . من بسيجي نيستم ولي ايراني هستم و اجازه هم نميدم تو به مسئولين منتخب ما توهين كني (139770)
حسن گلاسکو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۹:۴۲
جواب این عربده کش قاتل فقط یک جمله است :
مه فشاند نور و سگ عوعو کند .... !! (139800)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۸:۱۵
وقتی آمریکاییها سرسوزنی به آقای خاتمی نظری داشتندهمین جناح مخالف میگفتند
دلارهای آمریکا توجیب اصلاح طلباست حالا که بدترازاون صهیونیستا باتندروهاهردو
مخالف دولت تدبیروامیدنندمخالفین اصلاحات ساکت شدن بگیدایناازکی پول میگیرن
که هدفشون باصهیونیستا تویه جهته (139771)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۸:۲۳
نتانیاهو سخنان خود را از کیهان انتخاب نموده . (139773)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۸:۳۴
همین حرفها رو میزنن که شصت ساله در جنگ هستن. (139775)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۸:۳۸
به هر حال سخنرانی های بی فکر تبعات هم داره دیگه. ازش بهره برداری میکنن. (139777)
هومن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۸:۴۰
همین که تو عصبانی هستی یعنی اینکه ما داریم راهمونو درست میریم افراطی کله خشک ! روحانی ظریف دوستتون داریم بوس ! (139778)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۸:۴۵
ما ترکا یه مثلی داریم که میگه:"" سگ به سمتی پارس میکنه که از اونجا احساس خطر بکنه"". ماجرای نتانیاهو هم اینه. جدا از اینکه ماهیت اختلاف بین ایران و اسرائیل چی باشه اینکه این آدم خودشو اینجور به آب و آتش می زنه نشانه ترس او از جذابیت های ذاتی و تکنیکی روحانی و وزیر توانمند او ظریف و البته حمایت های اصلاحات و شخصیت های مطرحی چون خاتمی هست. بنابراین بهترین جواب این رفتارهای عصبی همان متانت و متقاعد کردن جامعه جهانی و بالاخص غرب و آمریکا هستش آن هم از موضع عزت.اسرائیل فقط یک عضو از جامعه بین المللی هست و نه همه آن! بدترین واکنش به اراجیف نتانیاهو کنشی همانند اوست (139779)
mehdi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۱:۴۶
درود بر هموطنان آذري زبان (139888)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۸:۴۵
این نتانیاهو دیوونس . تو کی هستی که خط قرمز برای ما تعیین میکنی برو به جنایاتی که کردی پاسخ بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آقای شریعتمداری میبینی چقدر شبیه نتانیاهوو شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پیوندتان مبارک ....................... (139780)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۸:۵۵
دیگر این صحبتها خریدار ندارد. (139783)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۹:۰۹
واقعا اين تيتر خجالت آور و تاسف باره!!! مقايسه هموطنان مسلمان خودمون با صهيونيست هاي شيطان پرست؟؟؟؟ (139787)
عليرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۹:۴۰
واقعيت تلخ است ! باور نميكني برو كيهان رو بخون ! (140166)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۲۱:۰۰
این ها تا کم می ارند از این تیتر ها می زنند (140181)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۹:۱۴
آقایون بهاری توضیح بدید چرادیگه کسی منفی نمی ده نکنه همه ی ایرانیاموافق همه شدند (139789)
روحانی دوست داریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۹:۲۹
فکر میکنه صاحب دنیاست که به همه امرو نهی میکنه مرتیکه بی همه چیز .
بار آخرت باشه به رئیس جمهور ما اهانت میکنی و الا با 20 میلیون ایرانی با تعصب طرفی.
اوباما به جای تایید سخن این بی همه چیز بزنه تو دهنش. (139794)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۰:۰۸
پیشنهاد می نمایم هروقت خبری مربوط به نتانیاهو میزنید،از چاپ عکس اوخوداری کنید،و فقط به چاپ یک کادرسیاه بسنده کنید.خیلی تصویر کریهی دارد. (139813)
سبز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۰:۳۵
لعنت خدا بر تو نتانیاهو ای قاتل کودکان بیگناه از هرکی بگذریم از تو نمیگذریم (139832)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۰:۵۱
آره دیگه همه افراطی و تندرو و رادیکال و توتالیتر و ....... هستن شما از اونجای فیل افتادین ، کجاست زنده باد مخالف من ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (139837)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۳:۲۴
همه افراطی و تندرو نیستند.فقط شریعتمداری و نتانیاهو تندرو هستند و همنوا با هم به مقابله با دولت تدبیر می پردازند.
تازه شعار زنده باد مخالف من مشمول کسانی می شود که افکاری دارند که منجر به خشونت و تروریسم نمی شود و باعث عقب افتادگی و ویرانی کشور نمی گردد(البته شاید به پیشرفت آن نیز کمک نکند).در این صورت ما هیچ گاه به افراطیون اسلامی که افکار طالبانی و القاعده دارند و یا نتانیاهو جنایتکار نمی گوییم:زنده باد مخالف من ! (139969)
ممد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۶:۳۹
می بخشد که بازم شما یه عده روهمه قلمداد میکنید بحث یر کسانی که استدلالشون لنگه کفش وتخم مرغه بازجای شکرداره با جیزای دیگه نمیان ملاقات
شما خودتو قاطی اونا نکنی بچه خوبی میشی (140097)
يكي
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۰:۵۶
بابا كي به اين آدم اهميت مي‌ده، ديشب كه رفتم خونه ديدم تمام كانال‌هاي ماهواره قطع شده، گفتم اي خدا چرا قطع شده، از اونجايي كه هميشه يكي از شبكه‌هاي خبري اروپا وصل هست(نمي‌گم كدوم كانال كه اونم پارازيتي نشه) ديديم اين شازده اسرائيلي داره صحبت مي‌كنه، گفتم اي بابا به خاطر اين آدم افراطي تفريح ما رو گرفتيد، گفتم نكنه گذاشتيد كه حرف‌هاي اين آدم رو گوش كنيد، آدم نيست كه بهش توجه مي‌كنيد. هرچي سياستمدران بيشتر بهش بي توجهي كنند بيتشر مي‌سوزه. مثل ديشب كه توي سازمان ملل تنها بعد از اتمام سخنرانيش تعداد كمي محكم براش دست مي‌زند. بقيه همه دستشون رو گذاشتند روي ميز كه ما با شما مخالفيم، انقدر حال كردم. (139840)
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۱:۴۴
اسرائیل یک کوچه بن بست هست و همین تنبیه خوبی برای او ست. اسرائیل دنبال شر می گردد و ما آن شر نیستیم که خود را درگیر توهمات آنها بکنیم. اسرائیل افراط است و چاره آن هم اعتدال است زیرا در منش اعتدالی افراط جایی ندارد. اگر ما راه اعتدالی خود را ادامه دهیم چهره زشت افراط روز به روز غیر قابل تحمل تر می شود. اسرائیل همچون یک خوک کثیف است و دنبال حیوانی مثل خود می گردد که با آن کشتی بگیرد تا هم لذتی برده باشد و هم او را کثیف کرده باشد. ولی ما منش انسانی داریم و ما را کاری با آنها نیست... (139886)
رئوف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۲:۱۱
نرمش قهرمانانه صدای خیلی ها رو دراورده اعراب خلیج، اسرائیل و متاسفانه بعضی از هموطنان خودمون رو هم که پیشاپیش قضاوت و قصاص می کنند. به نظر من افرادی مثل نتانیاهو را باید به حال خود گذاشت و اهمیتی به حرف هایشان نداد زیرا که از سر بغض و کینه است. ملت ما نشون داده اگر اجنبی بخواد به خاک کشورمون هجوم بیاره همه مدافع این کشور خواهیم بود. حالا هر کی میخواد باشه باشه (139905)
پرویز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۲:۴۵
من همه ی سخنرانیش رو گوش دادم نکته ی جالب سخنرانیش میدونی چی بود ؟همش در مورد ایران می گفت و خیلی خوب نشون داد که چه کینه ی عمیقی نسبت به ما داره .تاجای که تونست توهین کرد که این نشان دهنده ی ماهیت بد این رژیم و شخص نتانیاهو بود.یه دو تا هندونه هم زیر بغل اعراب گذاشت و ماهیت برخی از این کشورهای عرب که چه خیانتی دارن بانام اسلام به اسلام می کنند نشون داد. (139937)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۳:۰۷
عزیزم، جانم گلم ، بابا به چه زبونی بگم چقد سریع شما جوگیر می شید. اینا همش بازی سیاسیه ، می خوان رییس جمهور ما رو تو دام بندازن. تو این چند سال هیچ کس اینقدر به اسراییل بها نداده بود که ادم حسابش کنه و بگه باید به npt بپیونده یعنی وجود کشور شما رو ما قبول کردیم. یا اینقدر ساده هولوکاست رو قبول کنه.
اینا میخوان کاری کنن از هول حلیم تو دیگ بیفتیم.
در ضمن یاد بگیریم بزرگ بشیم این قدر افراطی افراطی نکنیم. چهبسا امثال سایت هایی مثل بهار و غیره به ما دروغ گفتن کسی چه می دونه . خلاصه می خوام اینو بگم نزارید سوارتون بشن . یه نگاهی به نظرات بندازید متوجه می شید.
عرضم تمام (139961)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۸:۰۳
یک نمونه از تفکر توهم توطئه!!! (140129)
آشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۳:۲۴
نتانیاهو اعلام کرده روحانی، مانند سایر روسای جمهوری ایران وفادار به جمهوری اسلامی ایران است !!! همین جمله اوج حماقت گوینده را ثابت مینماید. آخر ای نادان انتظار داشتی روسای جمهوری ایران به نظام اسرائیل وفادار باشند؟؟؟!!!! خب معلوم است که هر رئیس جمهوری به نظام حاکم کشور خودش وفادار است مگر تو بغیر از این عمل میکنی؟! (139968)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۳:۲۷
نتانیاهو. . . اگه کوروش نبود که شما الان اصلا وجود نداشتین.آقا شما باید پابوس ماباشید... (139972)
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۷:۰۸
واقعا کنار هم گذاشتن به قول شما افراطیون داخلی و اسراییل خیلی منطق قشنگیه. ولی این منطق خوب بر علیه خودتون برادر :
اسراییل مخالف احمدی نژاد بود
اکثریت رای دهندگان به روحانی هم مخالف احمدی نژاد بودند
نتیجه اکثریت رای دهندگان به روحانی هم سو با اسراییلند. (140111)
نسل دوم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۷:۳۴
نتان جان ! هر وقت از پس حماس و حزب الله براومدی بیا ببینیم چی میگی. برو بابا جون بزار به کارمون برسیم .نبینم دیکه وسط حرف بزرگتر ها بپری ها ! (140121)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۱۷:۴۵
این گفته های نخست وزیر صهیونیست برگرفته از روزنامه کیهان به سردبیری شریعتمداری بود (140123)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۲۱:۲۰
بله ، سیاست خارجی آقای روحانی هم کارساز شد.
آمریکا و اسرائیل که همچنان بر مواضع خود تاکید دارند.
بابا به جای های و هوی یه جواب درست و حسابی بدین . (140185)