به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۱۷ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۱۷۳۹۲۶

برانکو: داور 2 پنالتی برای پرسپولیس نگرفت

گروه ورزشی: سرمربی پرسپولیس تهران گفت: داور بازی 2 پنالتی 100 درصدی به سود تیم ما نگرفت ولی من اعتراضی به این کار ندارم.
برانکو: داور 2 پنالتی برای پرسپولیس نگرفت
برانکو ایوانکویچ در کنفرانس خبری پایان دیدار تیمش با نساجی قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دو تیم بازی خوبی را در روز بارانی انجام دادند و بازیکنان ما در روزی که استحقاق برد داشتند، با وجود این که انرژی خود را گذاشتند نتواستند با برد از زمین خارج شوند. هواداران دو تیم فقط تیم محبوب خود را تشویق کردند و روز خوبی به یادگار گذاشتند به ویژه از هواداران نساجی قدردانی می کنم.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به پرسشی پیرامون افت بازیکنانش در فصل جاری رقابت های فوتبال، ضمن رد این ادعا گفت: ما در صدر جدول قرار داریم و این نشان می دهد که بازیکنان ما افت چندانی نسبت به سال قبل نداشته اند. برانکو افزود: ما البته در برابر نفت مسجد سلیمان به دلیل کیفیت نامناسب زمین و به همراه نداشتن 6 بازیکن خود به خصوص در خط دفاعی به سبب مصدومیت، بازی خوبی نداشتیم و در سایر بازی ها خوب کار کردیم. وی گفت: به هر حال همه تیم هایی که برابر ما بازی می کنند بازی خوبی از خود نشان می دهند و شاید به این دلیل به نظر می رسد که بازیکنان ما افت کرده اند.

خبرنگاری از برانکو در مورد وضعیت زمین ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر با توجه به چمن مصنوعی آن پرسش کرد که او ضمن ابراز رضایت از وضعیت موجود، گفت: چمن مصنوعی بهترین انتخاب برای استان های شمالی کشور به دلیل پرباران بودن است. وی افزود: استان های شمالی کشور باران زیادی دارند و چنانچه چمن طبیعی در این زمین ها داشتیم؛ امروز که باران بود باید در زمین واترپلو بازی می کردیم و این در حالی است که در زمین چمن مصنوعی بازی خوبی انجام شد. دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی قائم شهر، عصر امروز در زیر باران شدید با نتیجه یک بر یک پایان یافت. سرخ پوشان پایتخت با این تساوی 42 امتیازی شدند و در بالای جدول باقی ماندند و نساجی هم با 23 امتیاز در جایگاه دهم جا خوش کرد.