به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۱۷۴۷۳۲

گران‌ترین منطقه تهران؛ متری ۲۲ میلیون تومان!

گروه اقتصادی: منطقه یک تهران با متوسط قیمت ۲۱ میلیون و ۶۲۴ هزار تومان به ازای هر مترمربع واحد مسکونی، گرانترین منطقه برای خرید خانه محسوب می‌شود.
گران‌ترین منطقه تهران؛ متری ۲۲ میلیون تومان!
مطابق آمار رسمی در بهمن ماه امسال قیمت متوسط هر مترمربع واحد مسکونی در منطقه یک تهران به ۲۱ میلیون و ۶۲۴ هزار تومان رسید. این قیمت البته درمقایسه با ماه پیش از آن (دیماه ۹۷) حدود ۵.۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد. بر اساس جدیدترین آمار معاملات در این منطقه یک واحد مسکونی ۱۱۰ متری نوساز به قیمت ۲ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان فروخته شده، به عبارت دیگر قیمت هر مترمربع از این واحد ۱۹ میلیون تومان بوده است.

در این منطقه یک واحد مسکونی ۲۰ ساله با مساحت ۱۲۰ مترمربع به قیمت ۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۱۹ میلیون و ۵۲۴ هزار تومان معامله شده و در زعفرانیه واحد ۲۰۲ متری به قیمت ۴ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان (هر مترمربع ۲۰ میلیون تومان) خریداری شده است. این واحد مسکونی در زمان معامله نوساز بوده است. همچنین در قیطریه آپارتمان ۱۲۶ متری با عمر ۳۸ سال به قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود ۱۲ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان معامله شده است.
 
مرجع : تسنیم
برچسب ها: قیمت خانه