به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۱۷۴۸۲۲
قلعه نویی:

بیانیه دادن باشگاه ذوب‌آهن قابل هضم نیست

گروه ورزشی: قلعه نویی: بیانیه دادن باشگاه ذوب‌آهن برایم قابل هضم نیست
بیانیه دادن باشگاه ذوب‌آهن قابل هضم نیست
 امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن، گفت: نمی دانم عید را تبریک بگویم یا خیر. به خاطر حوادث اخیری که گریبان مملکت ما را گرفته استمتاسف هستیم. مسئولان باید تمهیدات لازم را انجام می‌دادند. اینکه چرا این کار را نکرده اند جای تعجب دارد. امیدوارم خدا کمک کند این مشکلات بر طرف شود. پیش بینی این بلایای آسمانی وظیفه دولتمردان است. آدم این فیلم‌ها را می بیند ناراحت می‌شود. من اگر جلوتر می‌دانستم پیام نوروزی نمی‌دادم. امیدوارم مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.او درباره داربی اصفهان هم بیان کرد: فکر می‌کنم فردا هشتمین تجربه من در داربی اصفهان است. این مسابقه همیشه بهترین فضا را داشته است؛ چه آن زمانی که ذوب آهن و سپاهان در کورس صدر جدول بودند چه بعدها و پارسال. همیشه فضای خوبی حاکم بوده است هم از نظر کیفیت و هم از نظر جو مسابقه. ولی متاسفانه یک سری بیانیه‌هایی داده شد که این فضا را تا حدودی با مشکل رو به رو کرد. من تعجب می‌کنم چرا دوستان ما در باشگاه ذوب آهن چنین حرکتی کردند. در صورتی که این یک مساله بین من و داوران بود و نه به باشگاه سپاهان و نه باشگاه ذوب آهن ربط داشت.

وی گفت:  من از آقای آذری سوال دارم. شما یک نمونه بیاورید مثل مسابقه‌ای که با یک سوت دو امتیاز از سپاهان گرفته بشود و یک امتیاز به رقیبش داده شود. تماشاچی و سرمربی و بهترین بازیکنش محروم شود. واقعیت این است که باید یک فضای خوبی درست کنیم. ما امسال برای حمایت از باشگاه خوب ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه رفتیم. این بیانیه ذوب آهن برای من قابل هضم نیست ولی باید دنبال این باشیم که یک بازی خوب برگزار کنیم. تنها گلایه ما این است که زمان بازی خوب نیست. زمانی که باید حق ما را می‌دادند، به تیم دیگری دادند. وقتی که این رفتارها هست، دیگر نباید تیم‌های خودمان برای هم شاخ و شانه بکشند.او با بیان اینکه بعد از بازی با پرسپولیس و به خاطر حواشی آن بازی تیمش چند هفته افت کرد، ادامه داد: تا خودمان را پیدا کردیم آن داوری در بازی با تراکتور به وجود آمد. باز دوباره تا آمدیم شرایط خوبی پیدا کنیم این بیانیه را دادند. امیدوارم در سال نو این اتفاقات رخ ندهد و احترام‌ها حفظ بشود و از خود فوتبال لذت ببریم. دوست دارم در سال جدید من قلعه نویی مثل طبیعت نو بشوم. من هم اشتباهاتی داشته ام. امیدوارم در سال جدید آن‌ها را کنار بگذارم. اگر کسی از من ناراحتی دارد از او حلالیت می‌طلبم.قلعه نویی همچنین گفت: امیدوارم بازی فردا بازی خوبی باشد. اگر ۳ امتیاز را بگیریم به صدر جدول بر می‌گردیم و شرایط خوبی پیدا می‌کنیم. به تیم ذوب آهن هم تبریک می گویم.

او درباره مصدومان و محرومان تیمش هم اظهار کرد: محسن مسلمان مصدوم است و تیم پزشکی ما تلاش می‌کند تا او به بازی برسد.قلعه نویی با اشاره به اینکه دو تیم ذوب آهن و سپاهان از لحاظ ساختار یک باشگاه هستند، ادامه داد: شما تیمی مثل رئال مادرید را ببینید. ممکن است با یک مربی نتیجه نگیرد اما با یک مربی دیگر نتیجه می‌گیرد. ذوب آهن هم همین‌گونه است. از لحاظ ساختاری باشگاه خیلی خوبی است. قبل از منصوریان خوب بازی می‌کرد اما نتیجه نمی‌گرفت. اما به قول فوتبالی‌ها در ایران یک شوک به این تیم وارد شد. منصوریان هم مربی جوانی است و ایده‌های خودش را دارد. با تغییراتی که ایجاد کرده باعث شده است ذوب آهن شرایطش بهتر شود. این شوک به نظرم جواب داده است. ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا نماینده شایسته ای بوده است. هرچند استقلال و پرسپولیس بدشانسی آورده اند و می‌توانستند ۴ امتیاز بگیرند.

وی ادامه داد: سرمربی سپاهان درباره تفاوت این داربی با داربی تهران هم گفت: تفاوتش در ابعاد مسابقه است که روی کیفیت بازی هم تاثیرگذار است. در این ۸ داربی که در اصفهان بوده ام فضای خوبی مشاهده کرده ام. با شناختی که از خودم و منصوریان دارم و با توجه به زمین خوب مسابقه بازی خوب و با کیفیت را مشاهده خواهیم کرد. سپاهان بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت دارد. امیدوارم هواداران از بازی فردا استقبال بیشتری کنند. ما ۹ بازی داریم که ۵ بازی آن در اصفهان است. امیدوارم از این میزبانی‌ها نهایت استفاده را ببریم. هوادران سپاهان را تنها نگذارند. این تیم سپاهان از نظر بودجه تیم پنجم لیگ است. اسناد این هم موجود است.

استقلال و پرسپولیس از لحاظ بودجه از ما بهتر هستند و مربی‌هایشان هم دو سه سال است که در این تیم‌ها حضور دارند. ولی ما تیمی هستیم که سال‌های قبل شرایط خوبی نداشتیم. اینجا فقط لطف خدا است که ما توانسته ایم در کورس قهرمانی قرار بگیریم. پس اینجا حمایت مردم از ما مهم است. من از بازیکنانم هم تشکر می‌کنم که واقعاً بیشتر از توانشان مایه می‌گذارند. ما برای بهتر شدن و رسیدن به رقبا باید دو سال زمان بگذاریم. ۵۰ درصد تیم ما تغییر کرده است. تیم ما الان فقط یک روز استراحت داشته است. اما بازیکنانم گلایه‌ای نکردند. ما به خاطر هوادارانمان می‌خواهیم آن چیزی که در توانمان است را انجام بدهیم.او درباره ماجرای فردوسی پور و برنامه نود هم بیان کرد: من اولین نفر بودم که موضعم را در رادیو اعلام کردم. همه می‌دانند که من حرفم را همیشه رک زده ام. من با حذف عادل مخالفم. اما هر برنامه‌ای باید چارچوب داشته باشد. فوتبال ما به نود نیاز دارد اما برنامه‌ای که به فوتبال کمک کند. من این حرف‌ها را به فردوسی پور هم زدم. مطمئن هستم که عادل بر می‌گردد.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: امیر قلعه نویی