به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۱۷۴۸۷۳

اهمیت نصب دوربین مدار بسته در منزل

گروه فناوری: امروزه با توجه به گسترش روز افزون جوامع شهری و افزایش نزدیک به انفجار جمعیت شهر‌ها چالش‌های بسیار زیادی بوجود آمده است که مهمترین این چالش ها را میتوان ایجاد امنیت در محیط زندگی دانست، روش های بسیاری برای ایجاد امنیت در محل زندگیمان وجود دارد که میتوان بهترین گزینه را دوربین مدار بسته دانست.
شما میتوانید با نصب دوربین مدار بسته امکان نظارت تمام وقت را بر محیط زندگیتان تامین نمایید، با استفاده از این سیستم نظارتی در هر زمان و مکان و فقط با دارا بودن اینترنت تصویر دوربین های مدار بسته تان را ببینید و با اطمینان خاطر بیشتری به مسافرت رفته یا محیط زندگیتان را برای مدت طولانی ترک نمایید.
حال باید با توجه به نیازهای مکان مورد نظرمان باید سیستم مدار بسته مناسب را انتخاب نماییم، بهترین راه برای دریافت مشاوره استفاده از شرکت هایی با سابقه طولانی در فروش دوربین مدار بسته میباشد، شرکت دیدافزا با نیروهایی مجرب و با تجربه، مشاوره رایگان برای شما عزیزان مهیا خواهد نمود.

مهمترین بخش ها در انتخاب دوربین مداربسته
تعیین صحیح مشخصات یک دوربین به نظر فرایندی پیچیده است. لذا فاکتورهای زیادی وجود دارند که همه باید در نظر گرفته شوند اما از طرف دیگر، تمام دوربین مداربسته از سه قسمت اصلی تشکیل شده اند.

سنسور تصویر دوربین مدار بسته:
که نور را به سیگنال و دیتاهای الکتریکی تبدیل می کند.

عدسی دوربین مدار بسته:
نور بازتابیده از شیء را جمع آوری می کند.

مدارات پردازش تصویر:
سیگنال ها را سازمان دهی کرده، بهینه سازی نموده و مخابره می کنند دوربین مدار بسته در انواع تک رنگ، رنگی و روز/شب (ترکیبی از سیاه و سفید و رنگی) وجود دارند. از مزایای دوربین مدار بسته تک رنگ می توان به رزولوشن بالاتر، نور مورد نیاز کمتر در محیط نصب، و در هزینه به مراتب کمتر آنها نام برد.

کیفیت تصویر مناسب برای استفاده شما چقدر است؟
کیفیت بالای تصویر از مهم ترین فاکتورهای دوربین های مدار بسته است. هر چه رزولوشن تصویر ذخیره شده بالاتر باشد، تصویر روشن تر و واضح تر خواهد بود. برای داشتن تصاویری با کیفیت ایده آل باید از دوربین های مدار بسته ۱۰۸۰p و بالاتر استفاده کنید.شما میتوانید جهت انتخاب کیفیت مناسب محل خود از کارشناسی رایگان متخصصین دیدافزا استفاده نمایید.

در خرید دوربین مدار بسته نکات فراوانی برای کاربران حائز اهمیت است. از جمله قیمت مناسب، کیفیت خوب با توجه به نیاز کاربر، آسانی نصب دوربین های مداربسته، امکان کنترل از راه دور، اشغال فضای فیزیکی کم، ضبط تصاویر ضروری و حذف خودکار لحظات اضافه، افزایش حافظه، صرفه جویی در باتری و سایر موارد که تمایل به استفاده آسان و به صرفه اقتصادی از دوربین های مداربسته را افزایش میدهد.
شرکت فنی مهندسی دیدافزا با سال‌ها تجربه در نصب و راه اندازی سیستم‌های امنیتی پکیج‌های متنوع دوربین مدار بسته با کاربری‌های متفاوتی را برای نیازهای امنیتی با گستره‌های متفاوت ارائه کرده است. شما می‌توانید پیکج‌های آنالوگ، تحت شبکه و ترکیبی دوربین مداربسته شرکت دید افزا را از برندهای معتبر سیماران و RDS در سایت شرکت دیدافزا و شبکه‌های مجازی این شرکت ببینید.
پکیج‌های دوربین مداربسته شرکت دیدافزا از تعداد دو دوربین مداربسته و دستگاه ضبط تا تعداد ۳۲ دوربین باتوجه به نیاز کاربران به صورت آماده موجود است. شما می‌توانید با مشاوره رایگان و بازدید از محل توسط کارشناسان مجرب دیدافزا پکیج مورد نظر خود را با توجه به نیاز نظارتی با اطمینان خاطر انتخاب کنید جهت دریافت مشاوره رایگاه و سفارش محصولات با ما و با شماره ۰۲۱۹۱۰۷۷۰۸۸ در تماس باشید.