به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۴
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب : ۱۷۶۱۴۵

عوامل تاثیرگذار بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

گروه اقتصادی: اگر برای خرید حفاظ شاخ گوزنی اقدام نمایید متوجه خواهید شد که محدوده ی قیمتی مشخصی برای آن وجود ندارد.
این موضوع اصلا تعجب برانگیز نیست زیرا قیمت این محصول وابستگی بسیار زیادی به مواد مصرفی و کیفیت تولید این نوع از حفاظ دارد. همچنین سابقه شرکت و کارگاهی که حفاظ شاخ گوزنی را تولید می کند بسیار مهم بوده زیرا که باید تمام کارکنانی که در تولید حفاظ در شرکت و کارگاه مشغول به فعالیت می باشند دارای وجدان کاری بوده و در تولید حفاظ از مواد مصرفی با کیفیت استفاده نمایند و در یک کلام از کار کم نگذارند. و رعایت این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد.
صنایع فلزی آهن سازان با همکاری تیم خود توانسته سابقه درخشانی در تولید انواع مختلف حفاظ و بخصوص حفاظ شاخ گوزنی و همچنین نرده پنجره از خود به جا گذارد.
 در تولید حفاظ شاخ گوزنی، شرکت آهن سازان یکسری نکات را رعایت می نماید که در ذیل بدان اشاره می شود.
در تولید نرده حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی
1.نحوه ی اتصالات (جوش ها) حفاظ شاخ گوزنی
2.نحوه ی برش در تیغه های نرده حصار شاخ گوزنی
3.طول ، عرض و ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی
4.تعداد شاخک های مورد استفاده در حصار شاخ گوزنی
5.و همچنین نحوه ی رنگ آمیزی میله ها (تک رنگ یا دو رنگ بودن حفاظ) همگی فاکتورهایی هستند که تاثیر مستقیمی بر قیمت تمام شده ی این محصول دارند.
پرواضح و مسلم است که در ساخت حصار روی دیوار با طرح شاخ گوزنی هر چه از مواد و روشهای ساخت بهتری استفاده گردد به همان نسبت هم عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت حفاظ شاخ گوزنی بالاتر خواهد بود.
 

صنایع فلزی آهن سازان علاوه بر ساخت انواع حفاظ روی دیوار در زمینه ساخت انواع حفاظ پنجره و درب آکاردئونی فعالیت دارد همچنین درب فرفورژه ویلایی .
سفارش درب های آکاردئونی صنایع فلزی آهن سازان بصورتی بوده که ابتدا با تماس تلفنی کارشناسان ما عازم شده و پس از اندازه گیری در محل و سفارش به کارگاه شروع ساخت آغازشده. معمولا ساخت درب آکاردئونی حدود 2 الی 3 روز کاری به طول می انجامد. حفاظ آکاردئونی صنایع فلزی آهن سازان ساخته شده از تسمه های 5 در 20 با مرغوب ترین متریال موجود بازار بوده و در مدل ها و تنوع زیادی ساخته می شوند.