به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۰۳ ساعت ۰۷:۳۴
کد مطلب : ۱۷۶۳۵۵

تبلیغات پاپ آپ به زبان ساده

گروه فناوری: افرادی که با اینترنت زمان زیادی را می گذرانند قطعا مفهومی مانند پاپ آپ برایشان آشنا است. اما بسیاری دیگر اصلا شاید ندانند پاپ آپ چیست؟ یا اینکه با مزایای روش تبلیغات پاپ آپ آشنایی کافی ندارند.
 از این رو نمی دانند حتی این روش می تواند برای آن ها درآمد زا هم باشد. در ادامه به معرفی روش تبلیغاتی پاپ آپ می پردازیم ...

ابتدا به این سوال پاسخ می گوییم که پاپ آپ چیست؟
پاپ آپ یک نوع تبلیغات اینترنتی سریع و انبوه است که به صورت یک صفحه٬ حاوی اطلاعات برای کاربران یک سایت باز می شود (در واقع با کلیک بر روی صفحه تبلیغات پاپ آپ باز می شود).



هدف از تبلیغات پاپ آپ چیست؟
بدون شک هدف اصلی از سفارش پاپ آپ افزایش ترافیک ورودی سایت و بهبود رتبه الکسا است. در حقیقت بسیاری از سایت ها با خرید پاپ آپ از سایت های پربازدید سعی می کنند رتبه الکسای سایت خود را بهبود بخشند و از این طریق سایت خود را پربازدید معرفی کنند.
مزیت بهبود رتبه الکسا برای این گونه سایت ها این است که صاحبان تبلیغات پاپ آپ و بنری چنین سایتی را پر مخاطب محسوب کرده و به خرید پاپ آپ و تبلیغات بنری با نرخ های بسیار مناسب از این سایت‌ها می نمایند.
از دیگر مزایای خرید پاپ آپ این است که با کمک آن می توان ممبر و عضو برای کانال های شبکه‌های اجتماعی جذب کرد.

همچنین برخی صاحبان اپلیکیشن های موبایل نیز از پاپ آپ برای معرفی و پیشنهاد نصب اپ خود به کاربران سایت‌ها استفاده می کنند.
 از این رو لازم است این گونه صاحبان تبلیغات وقت زیادی بگذارند تا سایت های پربازدید را برای قرار دادن پاپ آپ خود در آن ها پیدا کنند. سپس آن ها را به قرار دادن پاپ آپ در سایتشان راضی کنند که بعضا ممکن هم نیست .
اما در صورتی که در سایت پاپ گذر عضو شوند می توانند تبلیغ پاپ آپ خود را در سایت های پر بازدید بی شماری که در سیستم پاپ گذر ثبت شده اند قرار داده و به سرعت رتبه الکسای سایت خود را بهبود بخشند.
همچنین صاحبان سایت های پربازدید نیز با ثبت سایت خود در سیستم پاپ گذر و قرار دادن کدی که این سیستم وبگذر اختیارشان قرار می دهد در قالب سایت های خود از نمایش تبلیغات پاپ آپ می توانند به درآمدزایی اتوماتیک بپردازند.

خدمات سایت پاپ گذر
Popgozar.com
تبلیغات پاپ آپ انبوه و ارزان
تبلیغات پاپ باکس باکیفیت 
کاهش رتبه الکسا تضمینی
افزایش بازدید سایت واقعی 
افزایش ممبر کانال های تلگرام نامحدود
افزایش عضو واقعی اپلیکیشن ها در زمان کوتاه
و ...
 
جهت سفارش پاپ آپ و کسب در آمد از پاپ آپ هم اکنون به سایت گروه پاپ گذر مراجعه کنید.
Popgozar.com